Dumbledore kızın anlattıklarını sakinlikle dinlemiş ve amaçlarına ulaştıkları için tebrik etmişti. Asıl sorun Harry'e söylemekti. Odalarına bakanıyla karısını beraber girer gördüğünde kaşlarını anında çatmıştı. Ginny onun şimdiden verdiği bu tepkiden sonra adamın yaptığını saklamak istemişti, James Potter'da oğluna benzer şekilde bakmış sonrasında hemen kendini toparlayarak gelinini gülümseyerek kucaklamıştı.
"Teftiş zamanı mı Albus? Öyleyse bütün şu dergileri yakmam gerekiyor." Eliyle masasının üstündeki spor dergilerini göstermişti.
"Aralarında örgü dergisi varsa almak için gönüllüyüm."
Harry,geçmişe yaptığı göndermeye tıslayarak gülmüştü.
"Onun için annemlere uğrasanız iyi olur bakanım, hatta Ginny'de bile o dergilerden var."
"Bilirsiniz,yılbaşı için bir ordu insana örgü örmek zorunda kalınca dergi karıştırmak gerekiyor."
Ginny, gerginliğini bastıracak şekilde gülümseyerek odadakilere açıklamıştı.
"Her Weasley bayanından örgü hediyeleri almaya bayılıyorum, özellikle sıcak tutan çoraplarım her zaman favorimdir." Harry'e bakıp göz kırpmıştı.
"Kabalık etmek istemem ama günün bu saatinde neden burdasınız?" James alışılmamış ikiliye hala merakla bakıyordu.
"Ah sabırsız çocuğum,sizinle bir durumu paylaşmak için burdayım. Öncelikle hatırlatmak istiyorum öğrendikten sonra bu odadan beraber çıkacağız ve medeni bir şekilde sorunumuzu halledeceğiz."
"Birine bir şey mi oldu?"
"Lily iyi mi?"
"Sakinliğin bazı durumlarda bizi mantıklı tutmaya yaradığını hatırlatmak zorundayım. Sadece ufak bir tartışma yaşanmış Hogwarts'ta."
"Kimle kavga ettin Ginny?"
"Lily birini mi lanetledi?"
"Ne? Neden kavga denince annemle benim adımı ortaya attınız? O okulda Sirius'ta var!"
"O işini sinsice halleder çünkü, Bakanın kulağına gidene kadar öğrenmiş olurdum."
"Bunu öğrendiğim iyi oldu James, her neyse konumuza dönecek olursak, Bay Gace planımızın güzel şekilde işlemesinden dolayı rahatsızlığını Ginny'e uygunsuz bir şekilde dile getirmiş."
Ginny kocasının gözlerine bakarken bakışlarıyla sakin olması için yalvarıyordu.
"NE YAPTI?" Harry asasını çıkartıp ne yaptığını öğrenir öğrenmez kapıdan fırlayacak gibi duruyorken James daha mantıklı bir tepki verdi.
"Sen iyisin değil mi Ginny?" Harry unuttuğu detayı babası dillendirdikten sonra kızın yanına ulaşıp onu incelemeye başladı.
"Sana dokundu mu?"
"Hayır,iyiyim dokunmadı, ah Harry acıdı."
Ginny farkında olmadan adamla aynı yerden kavrayan kocasına isyan ettiğinde içinden kendine küfretti. Harry onun engellemesine izin vermeden tişörtü oraya kadar sıyırıp rengi değişmiş noktaya baktı.
"Bunu o mu yaptı? GİNNY CEVAP VER!"
"Sakin olmalısın Harry, Ginny ona gerekli cevabı vermiş."
"Sana onu bu işe karıştırma dedim değil mi? Bitti bu kadardı,arkadaşlığında,birilerini kurtarma işininde canı cehenneme. Bir daha o heyetin yakınına yaklaşmayacak Ginny."
"Harry,sakin ol."
"Babam haklı,Dumbledore haklı. Sakin ol Harry bunu yapar yapmaz onu duvara fırlattım. Ayrıca biten hiçbir şey yok plana devam edeceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.