O gün,yeni saldırı haberi sadece 5 saat önce gelmişti. Lord, aydınlık tarafa geçen insanların sayısını azaltmak ve geri kalanlara da korku salmak için Diagon Yolu'nu seçmişti.
Ginny duyduğunda huzursuzlandı çünkü ikiz abilerinin şaka dükkanı ordaydı.
Evdekiler hızlıca hazırlanıp, tılsımları kuşandılar. Geçen sefer ki görüntülerine kavuştuklarında Ginny yine değişmeyen kızıl saçlarını mutlulukla örerken konuştu.
"Saçlarımın aynı kalması daha iyi hissettiriyor."
"Böyle harika saçları kimse gizlemek istemez." Lily kendi saçlarını topuz yaparken cevap vermişti. Sirius ise homurdanarak sohbete dahil oldu.
"Bana fikrimi sorsaydınız kendi saçlarımı tercih ederdim." Hoşnutsuz ifadesiyle turuncu, yıpranmış gibi duran saçlarını hizaya sokmaya çalıştı.
"Herkesle aynı saç rengine sahip olmak çok sıradan."
Lily dudak bükerek onunla dalga geçti. James atışmalarını bitirmek için karısını kendine çekerek kapıdan çıkarttı. Sirius ise Ginny'nin koluna girmesi için işaret verdi.
"Sanki baloya gidiyoruz."
"İyi bakarsan her düello bir danstır,hatta güzel bir müzikal çıkabilir."
"Hiç dikkat etmedim, genelde hayatta kalmaya odaklanmış oluyorum."
"Savaşırken dikkat etmemeni tavsiye ederim küçük kızıl." Tehdit eden bakışlarını kıza çevirdi.
Cisimlenme alanına gittiklerinde,çekilme hissinden sonra Diagon Yoluna geldiler. Ginny kendini tutamayarak abilerinin şaka dükkanının önüne ilerleyip öylece izlemeye başladı. Sirius, dışardan içeriye bakarken James'e seslendi.
"Normal bir hayatımız olsaydı belki Çapulcular Dükkanı açardım."
"Torununun torununa yetecek paran varken çalışacağına pek ihtimal vermiyorum Pati."
"Yeni nesillere aktaracağımız ne kadar güzel fikirlerimiz vardı, her şey bittiğinde bu hayalimi hayata geçirmek için bir şeyler yapacağım."
"Bende varım."
James hiç düşünmeden atlamıştı fikrine,zaten ne zaman Patiayak'ın fikrini onaylamamıştı ki?
"Gelecekte hem sizin hemde ikizlerin ürünleri varken Hogwarts profesörlerini kötü günler bekliyor, kabus gibi günler.." Lily söylendi.
"Tam hayal ettiğim gibi."
Sirius gülümseyerek şaka dükkanının dışarısını izlemeye devam etti. Belki de kendi dükkanı olsa nasıl görünürdü onu hayal ediyordu adam.. Tam o sırada George dışarı çıkıp kapıdaki insanlara gülümseyerek yaklaşmaya başladı. Ginny özlemle abisine bakarken ona sarılma isteği yüzünden ellerini sıktı.
"Vitrindekilerle yetinmeyin içeride bir dünya şey var,ilgi çekici olduklarının garantisini verebilirim size.."
"Tehlikeli eğlenceleri tercih ederim." Sirius kötü kötü güldü.
"Tehlikeli olmazsa şakanın hiçbir tadı kalmaz." George karşısındaki adam gibi gülümsedi.
"Hadi biraz içeri göz atalım."
James hevesle arkadaşını tuttuğu gibi içeri soktu.Ginny'de Lily'e yalvarır gibi bakmaya başladı.
"Sadece yarım saat, sonrasında hepinizi kapının önünde görmek istiyorum ayrıca Ginny almak istediğin bir şey olursa bana söylemen yeterli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.