Huysuz Teyze

3.6K 156 87
                                    

Ginny Kovuk'ta kendi odasının penceresinden bahçedeki telaşı izlerken ikiz abileriyle aralarındaki mesafeyi umursamayıp uğraşıyordu.

"Hey beceriksizler eğri duruyor."

Fred tükenmiş bir şekilde kıza bir bakış atıp afişi kontrol etmek için geri çekildi. George ağaç dalında her düşecek gibi dururken bağırdı.

"Bütün gün böyle duramam Fred neresi yamuk söyle"

"Sadece sağındaki ipi biraz daha ger."

George dediğini yaptıktan sonra ağaçtan atladı yerdeki kutudan bir başka büyük süsü aldığında Ginny içeri girip onu bekleyen kurutma işine döndü. Aslında her şey hazırlanmıştı bugün öğlenden önce gelip küçük dokunuşlarla büyük düğünün gerçekleşmesi için saat sayacaklardı. Ama ne yazık ki dün gece yağmur yağmış ve annesinin dalgınlıkla unuttuğu engelleyici büyü yüzünden süslemelerin çoğu bozulmuş,masa ve sandalye kılıfları ıslanmıştı. Sabah güneş bile doğmadan Molly bütün çocuklarına kırmızı alarm vermişti şimdi her şeyi eski haline döndürmeye çalışıyorlardı. Hermione ayaklarını uzattığı yerden asasını sallaya sallaya kurutma işine devam ederken oldukça mutlu bir sesle konuştu.

"En azından oturduğum yerde çaktırmadan uyuyabilirim."

"Buralarda bir yerlerde uyku dalmayı önleyen alarm falan koymuştur annem kesin."

Amelia bodoslama içeri girdiğinde çalışan kızlara minnetle baktı.

"Kızlar yiyecek bir şeyler ister misin?"

"Harry biraz önce atıştırmalık bir şeyler getirdi Amelia."

Kafasıyla masanın üstünde kumaşların arasına gizlenmiş koca tabağı gösterdi.

"Bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen bana söyleyin,kendimi suçlu hissediyorum."

"Bizi merak etme keyfimiz yerinde."

Angelina paytak adımlarla arkasında belirdiğinde geçmesi için yol verdi Amelia. Sonra içerdeki kızlarla bir sır paylaşır gibi sessizce konuştu.

"Muriel teyze gelmiş bence sende aşağı inme Amy pek neşeli şeyler söylemiyor."

"Neden buraya geldim sanıyorsun? Beni lanetli düğün gelini ilan etti, Charlie az kalsın boğuluyordu bunu dedikten sonra."

"Hepinizin neden kedi gibi yukarı katlarda gezdiği anlaşıldı."

Hermione sinsice gülerken Amelia merdivenleri tırmanan kişiyi görmek için korkuyla kafasını çevirdi. Kimi gördüyse rahat bir nefes aldı.

"Ginny, teyzemiz seni soruyor."

Ron kulaklarına kadar kızarmış bir şekilde kardeşine haber vermiş sonra yukarıya doğru tırmanmaya devam etmişti.

"Hey Ron! Bekle beni."

Hermione kalkması için kızıl kıza elini uzatırken Ron onu duymuş gibi durmuyordu.

"Rose'un altını temizledi mi sormam lazım."

"Siz ikiniz gidin ben sizin yerinize devam ederim."

Amelia kurtuluş işine büyük bir hevesle başlarken Ginny somurtarak merdivenleri inmeye başladı.

"Kim iniyor Molly? Kızın güzel yüzünü göstermeye mi geliyor yoksa sesimi duyup geri mi kaçıyor yukarı ?"

"Ron ile haber gönderdin ya Ginny'dir. Ginny hayatım sen misin?"

"Benim anne,merdivenleri dikkatli inmem gerekiyor bazılarınız pek hatırlamıyor olabilir ama hamileyim!"

"Hala lafı ağzında çok şımarttınız çook."

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin