Hafife Alınan

2.7K 149 48
                                    

Sarah'ın Azkaban'daki cezası bitmiş hastanedeki odasına yerleştirilmişti. Şifacıların verdiği raporlara göre fazlaca sinirli tavırlar sergiliyordu,hatta Harry ile bir görüşme talep etmiş ve bu kesin bir şekilde reddedilmişti. O sabah acil çağrıyla birlikte hastaneye koştuklarında Sarah'ın bomboş odasıyla karşılaşmışlardı. Şifacı sabah kontrolleri için odasına girdiğinde -bu yarım saat öncesine denk geliyordu- kızın belki de bahçeye çıktığını düşünmüşlerdi ne yazık ki bütün hastane ve bahçe arandığında onun kaçtığını anlayıp Seherbazlara haber vermişlerdi.

"Bay Potter gerçekten çok üzgünüz bu nasıl oldu bilmiyoruz."

"Size o hastanın tehlikeli biri olduğunu söylediğimiz halde bahçeye çıkma iznini nasıl verebiliyorsunuz?"

"Bu tedavimiz için gerekli Bay Potter, onun iyileşme süresince diğer insanlar konuşup arkadaşlık kurması gerekiyor,kıdemli Şifacımız bize ne derse onu yapmak zorundayız."

James Potter oğlunun sinirle kendilerine doğru geldiğini gördüğünde Şifacıyla konuşmasını kesip onun diyeceklerini dinlemeye başladı.

"Güvenlik Sarah'ın kapıdan çıkmadığına emin. Hastaların dışarı çıkma izninin akşam dokuzda bittiğini söyledi ve yasak saatinden sonra odasında bulunduğuna dair belgede burda."

"Aklıma çok özlü iksirden başka hiçbir şey gelmiyor. Sarah'ın odasına giren personellerinizden çıkış imzasını atmayan var mı? Kendi görüntüsüyle çıkmadıysa birilerini etkisiz hale getirmiş olabilir."

Karşısındaki kadının rengi yüzünden çekilmişti.

"Dün nöbetteki Şifacı Kayla sabahın ilk kontrollerini yaptıktan sonra acil bir işi çıktığını söyleyip nöbetini yarım bıraktı. Oh yüce Merlin!"

"Sarah'ın en son kontrollerini o mu yaptı? " Harry tıslarcasına sormuştu.

"Evet,ilaçlarını içtiğini ve uykusuna geri döndüğünü söylemişti. Ondan sonraki kontrolde ben girdim odaya ama kimse yoktu. Siz şimdi bana hastanın Kayla'ya zarar verdiğini mi söylüyorsun?"

"Öyle olduğunu tahmin ediyoruz,Seherbazlardan birini bu iş için görevlendireceğim."

James kolundaki bilekliğe dokunduğunda Jack beş dakika sonra yanlarına geldi.

"Ne oldu patron?"

"Kayıp bir personel var,biz diğer şeylerle ilgilenirken sende onu bulsan iyi edersin,Bakanlığa dön ve birkaç kişiyi yanına alıp geri gel. Seherbaz Ned'i de burda görmek istediğimi belirt ne kadar çok kişi olursa bu sorunu o kadar kısa sürede çözeriz."

"Hemen gidiyorum başka bir şey var mı?"

"Babama haber ver Jack, bütün aileyi güvende tutması gerektiğini söyle. Biz gelene kadar hepsini Kovukta toplasın. Ve Bakanlıkta Sarah için kırmızı alarm verilmesini sağla."

Harry imkanı olsa gidip Ginny'i ve çocukları kendi toparlar götürürdü ama şu an burdan ayrılamazdı.

"Tamamdır gidiyorum, Bakan olaylardan haberdar edilmek istedi haberiniz olsun."

Jack gittikten sonra Harry aklındaki soruyu cevaplamak için Şifacıya döndü.

"Ziyaretçi kayıtlarını bize getirin lütfen. O çok özlü iksiri kim getirdi merak ediyorum."

Kadın onları başıyla onaylayıp ilerdeki danışmana giderken baba oğul oldukça gergindi.

"Resmen delirmiş,ona çok iyi davrandık,hata yaptık baba.  Azkaban'a yollamak için çalışmalıydık,geldiğimiz noktaya bak."

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin