İş Kadını

2.5K 94 19
                                    

Kızıl kız yürürken her yerinin ağrıdığını hissediyordu, üç saatlik toplantı eziyetinde Draco onlara iki günlük iş dağılımı yapmıştı ve bu hepsinin yorulmasına neden olmuştu. Genç adam babasının ticari saldırıları yüzünden zaten sıkı olan iş ahlakını daha da sıkılaştırmıştı. Görünürde şirket sahibi olan dört kadını zorlayıcı eğitimlerle iş dünyasına hazırlıyordu. Hepsi onun öğrencisi olarak ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu zaten.

Ginny uzun koridordan asansöre ulaştığında tek istediği oyalanmadan odasına çıkmaktı. Odasının olduğu koridora girdiğinde güzel yardımcısı onu görür görmez ayaklandı.

"Bensiz çok mu sıkıldın?" Kızın hevesli hareketleri yüzünden dalga geçmeden duramamıştı.

"Aslında sizin için endişelenmekten sıkılmaya vaktim kalmadı."

Odaya geçtiklerinde Ginny kendini rahat koltuğuna bıraktığında hiç acele etmeden devam etmesi için eliyle izin verdi.

"Durma bu sefer ne yolunda gitmedi, söyle bana."

"Bugün için planlarımızın çok gerisindeyiz Bayan Potter, hala dün geceki maçın yorumunu göndermem için teslim etmediniz. Uyarı mektubu her an elimize ulaşır."

Ginny sanki çok komik bir şey duymuş gibi gülmeye başladığında Melissa elindeki kağıttan kafasını kaldırıp tedirgince patronuna baktı.

"Sorun nedir efendim?"

"Ben o yazıyı çoktan yolladım, sadece yazarken girdiğim tehlike şu an çok komiğime gitti." Kızın anlamaz ifadesiyle eğlenirken devam etti. "Baktım toplantı bitecek gibi durmuyor, gizli gizli yorumumu ve görüşlerimi kağıda döktüm. Bir keresinde az kalsın Draco'ya yakalanıyordum Luna uyardı."

"Nasıl yolladınız?"

"Tuvalete diye çıkıp baykuşhaneye gittim beş dakikamı bile almadı." Keyfi fazlasıyla yerindeydi. "Haydi ikimize birer kahve yap, günün değerlendirmesini yapıp özgür olmak istiyorum."

"Siz toplantıdayken eşinizden çiçekler geldi." Kahve makinesiyle uğraşırken çiçek masasını gösterdi.

Her hafta çiçek yollayan ailesi yüzünden adı öyle kalan masaya sırıtarak baktı genç kadın. En yeni çiçek demetinin üstündeki notu okumak için ayaklandı ve küçük beyaz zarfı açtı aceleyle.

'Dünyanın en güzel kadınına..'

"Bu sefer geç geldi çiçekler, pek aceleye gelmiş gibi duruyor." Birkaç çeşit beyaz çiçek ona sırıtıyordu.

"Erkek arkadaşımdan en son ne zaman böyle çiçek aldım hatırlamıyorum, çok şanslısınız."

"Eh, Harry'de bu hallere kolay gelmedi Melissa kendisi her erkek kadar odundu." Kahvesine kavuştuğunda büyük bir yudum aldı. "Babam onu gıcık etmek için her gün gözünün önünde hem bana hem eşine çiçek sipariş ediyor, ikisinin atışması bana yarıyor."

"Belki benimki de bir gün elinde çiçeklerle karşıma dikilir."

Çalışmak için bütün şartlar sağlandığında hevesle elindeki dosyayı açtı, ikisininde iş haline dönmesi çok kısa sürmüştü.

-

Küçük Malfoy ailesi hep birlikte şirketten çıktığında kreşten yeni alınmış Scorpius şımarıklık yaparak ailesine kavuşmanın tadını çıkarıyordu.

"Dondurma yiyelim mi?"

Draco cevap vermeye yetkisi olmadığı için oğlunun annesine bakan suratına gülmekle yetindi.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin