Ginny'nin adamın ne dediğini anlaması biraz zor oldu. Birileri yine kızıl kızın kılığına girip insanlara zarar mı veriyordu? Birileri yine ondan mı şüpheleniyordu? En önemlisi böyle büyük şeyler olurken Harry neden ona haber vermeyip böyle ortada bırakmıştı?
"Bu zekayla sen nasıl Seherbaz oldun söylesene Barey? Sarah'ın gerçekten öldüğünü mü düşünüyorsun? Ginny'nin böyle bir şey yapacağını mı düşünüyorsun? Hayatında hiç çok özlü iksir diye bir şey duydun mu gerizekalı!"
"Onun cesedini kendi evinde bulduk,küle dönmüştü. Senin arkandaki o şeytan yaptı,kendini kanunlardan üstün hisseden kutsal Potter ailesi,lanet olsun size.!"
"Laflarına dikkat et ve geri çekil Seherbaz bozuntusu, bu sana son uyarım."
"Benimde size son uyarım,kahramanlık yapmanız gereken bir zaman değil. Onun önünden çekilin yoksa Merlin şahit hepinizi tek tek deviririm."
"Eh büyücülüğünde zekan kadar kötüyse bunu yapman biraz zor olacak."
Sirius dalga geçer gibi düşüncesini söylediğinde o ve Barney birbirlerine lanet atmaya başlamışlardı. Hermione kızıl kızı biraz daha geriye çekip kolundan damlayan kanları önlemek için ceketini sardı.
"Canın yanıyor mu Gin? İç tarafında acı var mı? Ne laneti attı duyamadım kemiklerinde acı yok değil mi?"
Hermione kızıl kızdan daha telaşlıydı bir yandan sorularını sıralarken diğer yandan Sirius'un uzaklaştırarak düello ettiği adamı kontrol ediyordu.
"İyiyim Herm,kolumun acısını hissetmiyorum bile. Onun dediklerini duydun değil mi? Şimdide bir katliamla mı suçlanıyorum?"
"Kimse seni suçlamıyor duymadın mı Dumbledore özel toplantıya almış bizimkileri eminim Sarah'ı yakalama planlarına ortak olacaktır."
"BAREY!"
Onlara koşarak gelen kadının sesiyle hepsinin bakışları aynı yere kilitlendi. Kadının kim olduğunu bilmiyorlardı ama Barey'in asasını indirmesinden tanıdığı biri olduğunu anlamışlardı.
"Sana patronu beklemeni söylemiştim sersem herif."
Adamın cevap vermesine fırsat vermeden yüzünün tam ortasına yumruğunu geçirdi kız. Barey darbenin etkisiyle burnunu tutarak yere düştüğünde asasını elinden seri bir hareketle aldı.
"Ne yapıyorsun sen?"
"Saçma sapan şeyler yapmanı engelliyorum gerizekalı."
Kız kendi asasıyla adama bayıltma laneti gönderip onu kenara duvarın yanına çektiğinde iki asayı da cebine koyarak doğruldu. Sanki biraz önce yerdeki adamı etkisiz hale getiren kendi değilmiş gibi iki adamın önüne gelip geniş bir gülümsemeyle elini uzattı.
"Merhaba ben Seherbaz Cerbol,biraz önceki karışıklık için özür dilerim."
Ginny ve Hermione kızın beline gelen saçlarındaki yeşil,mavi,kırmızı renklerinden başlayarak oldukça güzel yüzünü inceledikten sonra oldukça çekici bedenine son bir bakış atıp birbirlerine baktılar. Ona hala asasıyla dik bakışlar atan adamları gördüğünde gözünü devirip devam etti.
"Merak etmeyin bende sizin tarafınızdayım,Jack'in eski bir dostuyum ve arkamdaki delinin ekip arkadaşıyım. Jack toplantıya gidip karışıklığı anlatma görevini alınca banada bunu etkisiz hale getirme görevi düştü."
Arkasındaki arkadaşını tükenmiş şekilde göstermişti.
"Asalarımızı şimdi indireceğiz ama tek bir hatan olursa senin için kötü olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.