Ginny, haftalık köşe yazısını teslim etmiş,kocasıyla öğle yemeği yemek için onun yanına gelmişti. Annesi çocuklara bakarken bu zamanı güzel değerlendirmek istemişlerdi,koridorda ilerlerken gördüğü bütün tanıdıklarıyla kısaca sohbet ediyordu. Hermione ile karşılaştıklarında elindeki fazlaca dosyayı taşımasına yardım etmek için hareketlendi.
"Herm bunları nasıl taşıyorsun sen?"
"Ben alıştım artık bu dosyaların ağırlığına hem her zaman bu kadar çok olmuyorlar."
Elindeki dört dosyayı kızın masasının ucuna koydu, Hermione yerine oturup dosyaları gruplandırmaya başladığında şüpheyle sordu kızıl kız.
"Yemek yemeyi düşünmüyor musun?"
Hermione ona yarım bir gülümseme yollarken cevap verdi.
"Ron bir şeyler alıp gelecek,bunların hepsini yarına yetiştirmem gerekiyor."
Ginny kaşlarını hayretle kaldırdı.
"Son gün işi mi ? Vay canına hiç senlik bir şey değil."
Hermione gözlerini kaçırarak mırıldandı.
"Haftasonu Ron ile kaçamak yaptık."
"Şuna bak hala küçük kızlar gibi kızarıyorsun,belki ilerleyen aylarda yeni bir Weasley bebeği gelir ne dersin?"
"GİNNY!"
Hermione utanarak elindeki kağıttan topu kızın kafasına attı,Ginny kovalayıcı refleksleriyle topu yakalayıp kahkaha atmaya devam etti.
"Gülmesene komik bir şey yok. GİNNY! Gülme diyorum."
Kızıl kız ise bir eliyle karnını tutup kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Hermione daha fazla dayanamayıp sırıtmaya başladı.
"Seni bekleyen kocan yok mu gitsene artık!"
Ginny'nin kahkahaları kıkırmaya dönerken saatini kontrol edip kafasını salladı.
"Tamam tamam ben gideyim de sende kocacığın gelmeden normal rengine dön."
"Bak ofiste olduğumuzu unutup seni Potter ofisine kadar kovalarım."
İşaret parmağını ona doğru sallarken artık gülmesini tutamıyordu Hermione.
"Hermione çok eğlendim sayende iyi ki varsın."
"Gider ayak gönlümü alacak cümleler kurup yumuşatmaya çalışıyorsun farkındayım ve tebrik ediyorum başarıyorsun."
Ginny yanağına öpücük bırakırken iyice siniri geçmişti.
"Görüşürüz yengeciğim,abime bol selamlar."
Kapıdan çıkmadan önce Hermione bu sefer iki tane kağıt top attı arkasından.
"Deli kız."
Ron gelmeden önce yüzüne hücum eden sıcaklığı azaltmak için elleriyle yüzünü yelledi. Ginny ise keyifli bir şekilde kocasının odasına doğru ilerlemeye devam etti. Karşısından Romilda Vane fazlaca sırıtarak geliyordu,kızı gördüğünde başıyla selam vermişti. Ginny ona yalandan gülümseyip karşılık verdi. Potter odasına girdiğinde Harry elindeki dosyayı inceliyordu. Onu gördüğünde kafasını kaldırıp güzel bir gülümseme yolladı.
"O burdan mı çıktı?"
Harry dosyayı kapatıp kaşlarını anlamadığını belli edecek şekilde çattı.
"Kimden bahsediyorsun?"
"Romilda sinsisinden bahsediyorum,koridorda gördüm."
"Evet hayatım,teşekkür için gelmişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.