Ortamda büyük bir sessliklik vardı Ginny yarayı iksirin bir kısmıyla temizlerken göz ucuyla Lily'i kontrol ediyordu. Kadın kaşlarını çatmış bir şekilde Draco'nun kan kusmasını engellemeye çalışıyor arada Narcissa tarafına bakıp hemen işine geri dönüyordu. Yarayı temizleyip iksirin geri kalanını içirdikten sonra Lily geçen seferki gibi saatine baktı.
"Nasıl ilerlediğini biliyorsunuz,işe yararsa geri dönecektir."
Draco kesik kesik nefesler almaya başladı,eliyle yaraya ulaşmaya çalışınca Ginny ve Lily iki elini sıkıca yatağa bastırdı ama çok direniyordu. İki kızıl endişeli bir bakış paylaştılar. Draco direnmeyi bıraktığında kasılmış bedeni de düzelmişti. Nefes alış verişine sakince devam ederken hareket etmeyi bırakmıştı. Narcissa oğlunun yanına biraz daha yaklaşıp korkuyla sordu.
"Ne oldu ona? Ölmedi değil mi?"
Lily onu yok saymaya çalışıyor gibi derin nefesler aldı ama sonunda dayanamamış olmalı ki kadına cevap verdi.
"Bilmiyorum iksiri ilk defa denediğimizi Severus sana söylemiş olmalı."
"Evet biliyorum anlattı her şeyi. Kabullendim,kabullenmek zorundaydım, yeter ki..yeter ki oğlumun yaşama şansı olsun."
Ginny çaresiz durumdaki kadına göz ucuyla baktı,az kalsın onun için üzülecekti kızıl kız. Kendini toparlamaya çalışırken Albus en bilgece sesiyle konuşmaya başladı.
"Neden beni burda bırakıp dışarda temiz hava almıyorsunuz? Eminim rahatlayacaksınızdır çocuğum."
Severus adamı onaylayıp hepsini evin arkasındaki karanlık bölgeye getirdi. Lily açıklama ister gibi bakıyordu ikisine de, Ginny olaylardan uzaklaşmak için biraz geride bir ağacın altına oturdu. Narcissa titrek bir sesle başladı konuşmaya.
"Sizin başınızı belaya sokmayacağım. Benim bu savaştaki amacım sadece oğlumu korumak Lily,tıpkı senin yaptığın gibi."
Lily gıcık bir şekilde güldüğünde kadının unuttuğu detayı dillendirmekten çekinmedi.
"Yanlış tarafta olduğunu saymazsak."
"Herkes ne yazık ki en baştan iyi tarafı seçemiyor, Lucius bu hatayı yıllar önce yaptı. Geri dönüşümüz bir tek ölümle sağlanırdı,her şeyi en az benim kadar biliyorsunuz ona geri dönmeyen ailelerin başına ne geldiğini duyuyor olmalısınız. Severus anlatsana ona.."
Kadın isyan eder gibi karşısında duran adama dönüp topu ona atmıştı.
"Lily, seni veya kendimi ölüme götürecek bir hata yapar mıyım ? Ya da Dumbledore yapar mı ? Biliyorsun o kurtarılma umudu olan insanlara hep ikinci şansı verir.. "
"Gerçeği söyle Severus." Lily söylediklerinden daha fazlasını istiyordu.
Ginny ise onları dinlerken işin ilginçleştiğine şahit oluyordu. Lily besbelli hala kafasında söyleyeceklerini tartan adama hitaben devam etti.
"Burda ne işler dönüyor ayrıntılı şekilde anlat Severus,çünkü eminim benden daha sert tepkiler alacağın insanlar olacak."
Tam o sırada ağaçlar hışırdadı,Ginny hemen ayağı kalkıp asasını çektiğinde Lily'de onun yanına ilerledi aynı pozisyonda. Narcissa korkuyla sesin geldiği yere bakarken Severus bunu bekliyor gibi karanlığa seslendi.
"Buraya gelin, bu kadar sessiz yaklaşmanıza şaşırdım doğrusu."
James ortaya çıktığında Ginny Lily'nin rahat bir nefes aldığını hissetti. Sirius ise sinirli bir şekilde kuzenine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.