Küçük Lily tamamen uykuya daldığında Harry arabadan çıkıp karısının kucağındaki kızını aldı, kızıl kızda üstündeki ceketi içeri girene kadar üşümemesi için iyice etrafına sarmıştı kızının.
"Bu gece burada kalsak olur mu Ginny? Annemlerin yanından ayrılmak istemiyorum sizi de bir yerlerde bırakmak istemiyorum."
"Olur hayatım, çocukların kaldığı odayı bu gecelik bize verirler değil mi? Onların rahat uyuması gerekiyor."
"Hallederim ben, Lily'i bıraktıktan sonra istiyorsan eve gidelim üstünü değişmek istersen."
"Yok rahatım merak etme."
Ginny geçmesi için kapıyı açıp kocasından sonra içeri girdi, odada tam bir karmaşa vardı, Bill ve küçük Jamy koltukların birinde oturmuş Hermione'nin telefonunda oyun oynuyorlardı. Arthur Fleur'un kucağında kekini yiyordu, Albus ise Molly'nin kucağında uyuyakalmıştı.
"Uyudu mu sonunda?" Fleur sarılı ceket yüzünden yüzü gözükmeyen kız için merakla sordu.
"Uyudu uyudu, annesinin kollarına girince fazla dayanamadı." Harry gülümseyerek kızını yatağa yaklaştırdığında Ginny onun için yastığı düzgün hale getirdi.
Lily'nin yatağının etrafına koruyucu direkler oluşturduktan sonra ikisi de koltuklardan birine oturdu.
"Fleur saat geç oldu, istiyorsan çocuklarına git kendimi suçlu hissediyorum."
"Sen onları merak etme, üçü de Hogwarts'ta hallerinden çok memnunlar, biraz önce Luna durum raporu verdi."
"Özellikle Victorie fazlasıyla mutlu." Bill homurdanarak baba kimliğiyle surat asmıştı. Çünkü biraz önce Ted ile ikisinin serada bir sonraki günün hazırlıklarını yapan Neville'ye yardım ettiğini öğrenmişti. Fleur bıkmış gibi kafasını iki yana salladığında kızıl kızla bakıştı.
"Bitmiyor değil mi bu kıskançlıkları?"
"Daha da fazlalaşıyor Ginny, kızları büyüdükçe Bill'i tanıyamıyorum bu konularda."
"Büyüyorlar çünkü." Harry, Bill'i anladığını göstermek için sıradan bir şekilde açıkladı.
"Evet, bizde o yaşlardan geçtik çok iyi biliyoruz. Yaş büyüdükçe işler ciddileşiyor."
"Kıskandığı kişiye bak, Teddy, bizim Teddy, harika çocuk Teddy." Fleur çoktan damadını benimsemiş gibi kocasının anlaması için tane tane konuşmuştu.
"Bu demek olmuyor ki kızımla fazla yakın olabilirler, Victorie'nin okuyup çok yetenekli bir cadı olması lazım."
"Benimde Lily'den beklentim bu şekilde, biriyle babasını sinir edecek sevgi paylaşımlarına girmeden önce iyi bir cadı olması gerekiyor."
"Siz ikiniz öyle mi yaptınız peki?" Molly sessizliğini bozmuş muzur bir şekilde konuşmuştu.
İki kız kocalarına tek kaşlarını kaldırıp baktı, çünkü ikisi de bahsettikleri gibi eşleriyle geç yaşta sevgili olmuştu. Ginny ve Fleur tamamen genç kız olduklarında kocalarıyla sevgili oldukları için şimdi gelecek itirafı bekliyorlardı.
"Evet kesinlikle öyle yaptım, Fleur ile tanıştığımda o Üç Büyücü Turnuvasına katılmış iyi bir cadıydı."
"Bende Ginny ile sevgili olduğumda o yeterince cadı bir cadıydı."
"Eminim ikisinin babası aynı düşüncelere sahip değildi, özellikle kızımın babası kesinlikle aynı fikirde değildi. O hala kızının sevgililerini asasıyla kovalamak istiyordu. Kişisel algılama canım." Harry'e gülerek baktığında adam yerinde kıpırdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.