Kızıl kız kocasının kollarında cisimlendikten sonra yeni gördüğü yeri incelemek için alanı taramaya başladı. Buraya hiç gelmemişlerdi, bir yerlerden denizin sesi geliyordu ve ayrıca içine dolan hafif nemli hava kıyıda olduklarını kanıtlıyordu. Koca bir bahçenin içindeki sıralı renk renk evlerin bulunduğu yere bakışlarını çevirdiğinde hamaklar çok hoşuna gitmişti.
"Burası neresi?"
"Beğendin mi? Bir haftadır ailecek tatil yapabileceğimiz güzel yer arıyordum, değmiş mi çabalarıma?" Harry karısının şaşkın bakışlarına sırıttı.
"Sen? Ciddi? Misin?"
"Evet, Sirius planını tamamladıktan sonra zaten bizi serbest bırakacağını söylemişti."
"Parti falan yok mu?" Ginny, Sirius'un planının en çok son kısmını beğenmişti.
"Yoktu, başından beri oyunu yenmeye yönelik hazırlanıyordu. Annem onu yenince dozunu arttırdı sadece."
Ginny'nin aklına yine oyunun zorluğu geldiğinde kocasının üstüne yürümeye başladı.
"BENİ KARANLIK BİR YERDE BIRAKTINIZ!" Yumruklarını denk getirebildiği her yerine sallarken Harry sırıta sırıta onu sabit tutmaya çalışıyordu. "BUNUN İÇİN KENDİNDEN UTANMALISIN."
"Onu sonra konuşacağız, bak ne güzel ev kiraladım bize."
Kızıl kız kaçamak bir bakışla sıralı evlere baktı.
"Hangisi bizim?" Hafiften siniri geçmiş çocuk gibi dudak sallandırarak sormuştu merakına yenik düşerek.
"Sence hangisi?" Harry iki elini açarak beklentiyle sormuştu.
"Mavi olan?" Ginny onun elini tutmasına izin vermişti. "Yani mavi olmasını umut ederken yakaladım kendimi."
"O zaman seni bu kadar iyi tanımam gurur verici bir şey."
Ginny'nin içinden geçen açık mavi boyalı duvarları olan eve yaklaştıklarında tahta ve koyu mavi kapının önünde durdular. Harry anahtarı çıkarırken kızıl kız dayanamayıp pürüzlü tahtadan elini geçirdi.
"Jamy görse bayılırdı." Çocuklarının özlemiyle kocasına yandan baktı.
"Onları da getireceğim, çocuklarımız olmadan tatil yapabilir miyiz?"
"Gerçekten mi? Oh çok sevindim." Ginny ne söylediğini fark ettiğinde aceleyle devam etti. "Yani seninle tek tatil yapmak harika bir fikir ama çocuklarımı şimdiden özledim ve böyle güzel bi yerde onlarla vakit geçirmek isterdim."
"Böyle kocaman bir ev anca çocuklu bir aile için güzel olurdu zaten, romantik bir tatil düşünseydim bize bir oda bile yeterdi."
"Kesinlikle yeterdi."
Genç adam kapıyı açtığında kızın geçmesi için bir adım kenara çekildi, ahşap eşyalara kesinlikle bayılacaktı karısı. Tamda tahmin ettiği gibi Ginny koca salonun her yerini gezerken heyecandan ne yapacağını şaşırıyordu. Bazen süs eşyalarını kurcalıyor bazen koltuklara oturup rahatlığını kontrol ediyordu.
"Burası inanılmaz."
"Bahçede iki büyük hamak var, böylece çocukları bölüşüp keyif yapabiliriz."
"Gerçekten mi?" Uzun perdeli pencereden bakabilmek için ayaklandı, kocasının dediğini gördüğünde kıkırdamıştı.
"Babamız bize harika barbekü yapabilir."
"Evet bende öyle düşünmüştüm, sizin için harika etler pişireceğim." Adam kendini koltuklardan birine bıraktığında Ginny bahçeyi tarıyordu gözleriyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.