Kısa Süreli Özlem

2.6K 138 34
                                    

Büyük çocukların dağ çıkma planları olay olmuştu, hepsi bir yandan gerekli gereksiz ne varsa almaya çalışıyor diğer yandan eşlerinin nerede kalacağını tartışıyorlardı. O gruptan iki kişi yan yana geldiğinde hemen tartışmaya giriyor kendi evlerinin daha güvenli olduğunu iddia ediyordu, Ginny her konu açıldığında gözlerini devirip susmaları için uyarıyordu. En sonunda hiçbiri bir diğerinin evini kabul etmeyince Hermione kura çekmişti ve Malfoy evi çıkmıştı,tabi ilk önce diğerleri mızmızlansada kabul etmek zorunda kalmışlardı.

Gitmeden bir gün önceki gece Ginny odalarına çekilmiş hem kocasının valizini hemde kendilerinin valizini hazırlarken aşağıdan oyun oynayan çocukların bağırtıları geliyordu. Ginny kendi valizine daha çok çocuklar için yedek kıyafetler dolduruyordu. Özellikle Lily'nin değişken oyuncak sevgisi valizin yarısını kaplıyordu. Neyse ki ikizler Scorpius'un oyuncaklarıyla oynamayı kabul edip sadece en sevdiklerini seçmişlerdi. Harry'nin kendi için seçtiği saçma kıyafetlere iç çekerek baktığında kendi kendine söylenmeye başlamıştı.

"Sanki sahile güneşlenmeye gidiyor,Merlin, James bile daha mantıklı kıyafetler seçerdi."

Eline aldığı incecik tişörtü sinirle inceleyip yatağın üstüne fırlatmıştı, elemeyi bitirdiğinde geriye sadece iki tane kalın tişört kalmıştı.

Oturduğu yerden oflaya oflaya kalkıp adam akıllı dağ havasında hasta olmasını engelleyecek kalınlıkta kıyafetler seçerken kapı açıldığında Harry kucağında Lily ile yavaşça içeri girdi.

"Annesi kızın seni merak edip duruyordu,gelip ne yaptığını görelim dedik."

"Gelin bakalım, annecik babanın soğuktan hasta olmaması için kıyafet seçiyor kızım."

Seçtiği kalın ceketi valize gelişi güzel attığında Harry yatağın üstündeki kıyafetleri kenara çekip oturdu.

"Bunları nesi var hayatım neden koymuyorsun?"

"Hasta olmak istiyor gibisin ama karıcığın buna izin vermeyecek."

"Sana bana bırakma bu işi dediğimde çok güveniyordun, şimdi biraz hevesin sönmüş gibi duruyor."

Harry sinsi bir tonla konuştuğunda kız onun ne yaptığını anlayıp gözlerini kısarak arkasını döndü.

"Seni uyanık sersem! Bir daha yapmanı istemeyim diye mi böyle saçma sapan şeyler seçtin! Merlin aşkına ne zaman bu kadar tembel oldun sen?"

"Anniy!" Lily emziğini çıkartıp babasına kızan annesine oldukça ciddi bir şekilde seslendi.

Harry kızının bu hareketinden sonra iyice keyiflenmişti.

"Koru kızım babanı, yoksa annen kesin o valizi kafama geçirecek." Kızın başının üstünden öptüğünde Ginny gözlerini devirdi.

"Sen babanı koru Lily, abilerin burada olsaydı onlarda beni korurdu."

Ginny'nin cümlesi bitirir bitirmez aşağıdan babalarına seslenen üçlünün sesi onlara ulaştığında Harry ayaklanırken dalgasını geçmeden duramamıştı.

"Bu gece hepsinin favorisi benim,üzgünüm hayatım."

-

Harry, sabahın erken saatinde sözleştikleri gibi ailesini Malfoy evine bırakırken karısına yarım saat boyunca tembihlerini sıralamıştı. Onlar içeri girdikten sonra çaktırmadan evin etrafında dolaşıp birkaç koruma büyüsü eklemişti, büyük ihtimalle Ginny yakalasaydı onu bütün bahçe boyunca kovalardı.

Dağın yakınındaki köy girişine cisimlendiklerinde Çapulcuların çoktan köyden birileriyle sohbet ettiğini görmüştü. Sirius ağacın birine tırmanmış elmalardan toplarken Remus ve James adamdan dağ ile ilgili bilgi alıyordu.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin