Ginny akşam yemeğinden geriye kalanları hallederken Harry mutfak masasına yaydığı günlük gazeteleri okuyordu. Bugün fazlasıyla yoğun olduğu için gazetelere anca sıra gelmişti. Neyse ki dört çocuk biraz önce büyük annelerinin sinema krizi yüzünden James ve Lily tarafından dışarı çıkarılmıştı. Aksi halde Harry günlük haberleri okuyabilecek zamanı bulamazdı çocuklarla ilgilenmekten.
"Haberi gördün mü?"
Kızıl kız tabakları dizmeye fazlaca odaklandığı için kocasının sesiyle neredeyse elindeki kaseyi tezgaha düşürüyordu, yine de hiçbir şey olmamış gibi gülümseyerek arkasını döndü. Harry onun hareketini görmezden gelip anında bakışlarını gazete düşürdü.
"Hangisini? Yoksa ayrılan gözde çiftten mi bahsediyorsun?" Ginny üç gündür magazin sayfalarını dolduran safkan ailenin ayrılığı konulu haberlerden bahsettiğini düşünüp masaya yaslandı. Astoria çiftin eski arkadaşı olarak Ginny'e bol bol dedikodu anlatmıştı ve kızıl kız gazete okumamasına rağmen konuya epey bir hakimdi.
"Ne? Hayır, ne zaman magazin haberlerini okuyup seninle onun üstüne konuştum ki ben?" Harry kaşlarını çatarak karısıyla dalga geçmek için ona baktı.
"Öyle olsaydın harika olurdu." Kız dudak bükerek fikrini söylediğinde kocası gözlerini devirdi.
"Git kızlar çetenle dedikodu yap kocan bu işler için uygun biri değil."
"Elbette öyle yapacağım senden umudu keseli çok oldu, her neyse hangi haberden bahsediyorsun?"
Biraz daha gazeteye yaklaşıp kocasının ilgisini çeken haberi bulmak için gözleriyle açık sayfayı taradı.
"Quidditch hakemlerinin birçoğuna soruşturma açılmaya başlanmış, haberin var mı?"
"Yoktu şu sıralar pek ilgilenmiyorum ligle, senin nasıl haberin yoktu?"
Harry elini çenesinin altına koyup karısının heyecandan uzak sesine tepki vermeden derin bir nefes aldı.
"Bu sıralar pek ofiste durmuyoruz babamla, kulağıma böyle bir şey gelmedi."
Ginny adamın söylediğine dalgınca kafasını sallayıp haberin detaylarını okumaya başladı, okuması bittiğinde ise aynı duygusuzlukla omuz silkip düşüncelerini dillendirdi.
"Şaşırtıcı değil, bu hakemlerin rüşvet yediği çok belliydi. Geçen ay izlediğimiz maçı hatırlamıyor musun hayatım? Hakem kaç tane hatalı karar vermişti."
Harry onun dediğine aldırmadan aklındaki soruyu soracaktı.
"Sen gazeteyi şimdi mi okuyorsun?"
"Evet işim vardı bir süredir okumaya fırsat bulamıyorum."
"Ne işin vardı?"
"Senin kitaplığından bir kitap gözüme çarptı, çok sürükleyici, çocuklardan imkan bulduğum an onu okuyorum. Bin sayfa kolay kolay bitmeyecek gibi ama olsun."
Adam onun kaçar gibi geri işine dönmesini kısık gözleriyle izlerken sakince gazeteyi kapattı.
"İşe bir süre daha dönmeyeceksen acaba diyorum bir tatile mi çıksak?"
"Gerek yok en son böyle bir şeye niyetlendiğimizde Lily hastalanmıştı hatırlıyor musun?"
"Bir kere oldu diye hep olacak değil, benim tatile ihtiyacım var şöyle sen,ben,çocuklar muggle dünyasında, istemez miydin?"
Ginny yavaşça arkasını dönüp sakin adımlarla elinden akan suya aldırmadan kocasının yanına ulaştı, yanaklarına öpücükler bıraktıktan sonra güzel bakışlarıyla konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.