Akşam Yemeği

4.4K 187 36
                                    

Ginny ve Hermione bir aydır her akşam yürüyüşe çıkmaya başlamışlardı. Ginny aldığı kiloları engellemek için Hermione ise son haftası olduğundan bu yürüyüşlere başlamışlardı. Nefes nefese kalmış olmalarından ötürü bir banka oturup dinlenmeye başladılar.

"Merlin! Sadece iki kilometredir yürüyoruz şu halimize bak."

Ginny suyundan büyük bir yudum aldıktan sonra cevap verdi.

"Bana yirmi kilometre gibi geldi, ama geceleri daha iyi uyuduğumu itiraf etmeliyim. Sende durumlar nasıl?"

Hermione dalgınca karnını okşarken konuştu.

"İyi ki annemin dediğini uygulamaya başladık diğer türlü bütün gece deliksiz uyku çekemiyorduk. Özellikle Ron gece ağrılarım yüzünden inlerken korkuyla uyanıyordu."

Cümlesini bitirdikten sonra bir şeyi hatırlamış gibi gülmeye başladı, Ginny onu soran gözlerle izlerken kız masumca açıkladı.

"Geçen gece onu yataktan düşürdüm."

"Ne? Nasıl?" Ginny şaşkınlık ve gülme karışımı bir yüzle ona bakmıştı.

"Bilmiyorum sanırım ben rahat döneyim diye yatağın en ucuna yatmış. Yine de geniş alan bana yetmeyince ona yaklaştığım bir an dönmek için ittim. Merlin o gümbürtü hala kulaklarımda."

"Ron ne yaptı?"

"Sersem doğuruyorum sandı görmen lazımdı, yataktan düşmemiş gibi kalkıp bebek mi geliyor dedi. Nasıl bir şey hayal ediyor bilmiyorum ama doğum başlarken bağırmak yerine onu yataktan atarım diye düşünüyor olmalı."

"Çok eğlenceli değil mi? Bende Harry'i birkaç kere attım yere o anki şaşkınlıkları çok tatlı oluyor."

Ginny saçlarını örerken dostuna dönüp söylemişti, yüzündeki muzur ifade Hermione'nin kıkırdamasına sebep olmuştu.

"Bunu duyduğum iyi oldu kendimi acımasız hissediyordum, sonuçta kocamın canı acıyor."

"İlk defasında bende böyle hissetmiştim ama gece çocuğunuza bakma sırası onda olduğu halde uyanmazsa bunu yaparken en ufak bir suçluluk hissetmeyeceksin, bu tavsiyemi unutma ileride lazım olacak."

"Deneyimlerinizi bir kitap haline getirmeyi düşünür müsünüz Bayan Potter?"

Ginny düşünüyormuş gibi yapıp gözünü yere dikti.

"Imm, sanırım ikizlerimi dünyaya getirdikten sonra bunu düşünebilirim."

Sonra kısa bir gülüşmeden sonra Ginny somurtarak devam etti.

"Bu kadar hızlı kilo almaktan hiç hoşlanmıyorum şuna bak daha şimdiden epey büyüdü." Ellerini iki yana açarak homurdanmaya devam etti. "Dokuzuncu ayı düşünemiyorum."

"Sana daha öncede söyledim sadece karın kısmında çok hızlı büyüme var onunda sebebini biliyoruz değil mi?"

"Biliyoruz ama ya şey olursa şey hani kilolarımdan dolayı.."

Ginny cümleyi bitiremeden yüzünü ekşitmeye başlamıştı, Hermione ona onaylamayan gözlerle bakıp cümlesini tamamladı.

"Harry seni beğenmez diye mi korkuyorsun?"

Ginny sıkıntıyla içini çekip suyundan içti.

"Benim tanıdığım Ginny böyle düşünmezdi sanırım birileri hormonlarının etkisine girmiş."

"Her hamile kadın bunu düşünür, kabul et sende düşündün. Geçen seferi düşünüyorum Harry gerçekten bana iyi dayandı ama ya şimdi yeter derse?"

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin