Sabah Harry'nin küçük dokunuşlarıyla uyandığında harika bir rüyanın ortasındaydı kızıl kız. Yatakta yüzünde rüyasının etkisi güzel gülümsemesiyle esnerken kocası onu ilgiyle izliyordu.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın uyandığın için mutlu olduğun ender sabahlardan birindeyiz."
"Ah mutluluğumun uyanmamla bir ilgisi yok,çok hoş bir rüyanın etkisi bu."
"Anlatmak ister misin?"
Üstündeki yorganı atıp son kez esnedikten sonra dolaptan gömlek seçmeye çalışan kocasının yanına gitti.
"Minik bir prenses gördüm,gerçek anlamda prenses gibi giyinmişti harika bir taçla süslenmiş kızıl saçları vardı."
"Küçüklük hatıranı mı gördün?"
Harry yandan gülümsemesiyle bir elinde siyah diğer elinde koyu yeşil gömlekle karısına seçmesi için döndü.
"Hayır sersem kendi küçüklüğüm değildi ama bana oldukça benziyordu ve evimizin merdivenlerinden babasına seslenerek inerken peşinden koşturuyordum. Bil bakalım merdivenlerin sonunda kafasının üstünde kral tacı taşıyarak kim kollarını açmış bekliyordu?"
Ginny kocasının yüzündeki şu ifadeyi ölümsüzleştirmek isterdi.
"Oh sen şimdi bana kızımızı mı gördüğünü söylüyorsun?"
Ginny koyu yeşil gömleği eliyle işaret ettikten sonra bir asa hareketiyle hafif kırışmış yerlerini düzeltti ve kocasına cevap verirken mutlulukla karnını okşadı.
"Belki de. Ya da fazla kız çocuğu hevesim yüzünden bilinçaltım benimle dalga geçiyor."
Harry gömleğin düğmelerini iliklerken hala gülümsüyordu.
"Neden bu eziyeti çekiyoruz ki gidip öğrenebiliriz cinsiyetini."
Ginny sanki bunu söylediği için kocasını lanetlemek istiyor gibi bir bakış attı Harry gözlerini devirerek cümlesine devam etti.
"Batıl inançlarını unutmuşum bayan üzgünüm."
"Benimle dalga geçme,bunun uğursuzluk olduğuna inandığımı biliyorsun.Annem hikayeyi anlatırken oldukça inanmış gibi duruyordun."
"Annem karşımda oldukça ciddi bir şekilde anlatırken gülüp saçma bir inanç olduğunu söyleyemezdim değil mi Gin? Kötü damat imajı çizmemi mi isterdin?"
"Tüm o kuzenleri için ne bahane bulacaksın? Hepsinin cinsiyetlerini öğrendiklerinde bebeklerine olan şeyler? Merlin korusun bebeğimin cinsiyetini öğrenip kalan aylarımı diken üstünde geçireceğime doğumda öğrenmeyi tercih ederim."
"O zamanlar oldukça korku dolu bir dönemmiş,bahsettiğin kayıpların bunla bir ilgisi olduğuna inanıyorum. Aslında oldukça ilginç, senin gibi zeki bir kadının böyle içi şişirilmiş hikayelere inanması..."
"Aldığım havayı bile onları düşünerek dikkatlice alıyorum Harry James Potter! Buna annelik deniliyor öyle hafife alınacak bir şey değil. Hem Herm bile bunu yapıyor."
"Onu da kendinize benzettiniz bir oda dolusu kadının tehditlerini görmezden gelememiştir."
"Sonuca bak uyguluyor mu uyguluyor tartışmaya kapalı bu konu,bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeyeceğiz."
Harry onun kaşlarını çatmış eli belinde kavgaya hazır duruşunu bozmak için yanına yaklaşıp yanağını öptü.
"Tamam diğer çocuklarımızda uyguladık minik canavarın cinsiyetini de doğuma kadar bekleyebiliriz. Ee sen kraliçe miydin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.