Hoş Olmayan Konuşma

2.7K 142 34
                                    

Ginny'nin bir haftalık geçici hocalığı bittiği için içten içe seviniyordu, sabah erken kalksa bile sadece Harry'e kahvaltı hazırlamak için kalkıp gittiğinde geri yatıyordu. Öğlende kısa bir süreliğine okula gidiyor, özel derslerini verip geri geliyordu. Ginny, kendi okulda sürekli bulunamadığı için Luna'ya Lisle ile arkadaş olma görevini vermişti. Bu yüzdende genel olarak beraber görüyordu ikisini, Luna kendi imkanlarıyla arkadaş edinme işinden epey bir memnun gibi duruyordu. Lily ile odasına çekildiklerinde odaya sessizlik büyüsü yapmışlardı, annesinin sıkıntılı yüzünü gördüğünden beri bir an önce konuya girsin istiyordu.

"Bir şey mi oldu anne?"

"Öyle önemli bir şey değil, anlatmadan önce, ne içmek istersin?"

"Fark etmez, neyin varsa kabulümdür."

Lily kaymak birasını kızın önüne koyduğunda kendi de bardağıyla karşısına oturdu.

"Dün James burada kaldı, o getirmişti bunları. Bu sıralar zaten türlü bahanelerle burada sürekli, tabii Lily aptal korumalık yaptığını anlamıyor."

Ginny, annesinin sinirine gülmemek için bardağına gömülürken cevap verdi.

"En azından gazete arkasına saklanıp ajanlık yapmıyor anne."

"Baba-oğul bazen zekamızı hafife aldıklarını düşünüyorum, biliyor musun? Hayır direkt derdini söylese sinir olmam hareketlerine, neymiş bakan okulun güvenliği için Seherbazlar Başkanını göndermiş. Tek başına mı göndermiş kocaman okul, öğrencilerin arasında dolaş diyorum ona da yok diyor. Bazen kalın kafasına vura vura dediğimi yaptırmak istiyorum."

"Ben vuruyorum ama pek etki etmiyor anne, elinin acıdığıyla kalıyorsun."

"O saçlarından dolayı kafaya denk getiremiyorsundur, şöyle bütün gücünle geçirirsen eminim etkili olur." Lily konuşurken bir yandan da nasıl vurması gerektiğini havaya kaldırdığı eliyle tarif ediyordu.

İki saniye sessizlik olduktan sonra ikisi de kocalarına karşı yumuşamıştı ve ilk düşüncesini söyleyen Ginny olmuştu.

"Ama işte sevdikleri için böyle yapıyorlar, geçen gece ceza olarak arabasına el koymuştum,eve döndüğümde suratını epey bir sallandırmıştı biraz pişman oldum oyuncağından ayırdım diye."

"James'te o kadar sorumluluğun arasında beni korumak için çabalıyor, sadece endişelendiğini itiraf etse bu kadar sinirlenmeyeceğim. Bir de öğrencilerden bile kıskanmasa bu çabalarını takdir edeceğim."

Lily kocaman bir yudum kaymak birasından aldıktan sonra konuşmasına devam etti.

"Neyse seninle konuşmak istediğim bir şey var sonrasında Hermione ile de görüşmek için Bakanlığa gideceğim."

"Ne oldu anne?"

"Geçen ders çıkışı Kalman bana ilk defa direkt olarak yaşam taşı hakkında sorular sordu Ginny, çok yüzeysel cevaplar verdim ama bir şekilde mantık yürütmeye çalıştığını düşünüyorum. Eğer söyledikleri kadar zeki bir adamsa yaşam taşının koruduğu insanların geri dönüşlerinde benim birkaç özel yöntemle mührü açmam gerektiğini anlamıştır, bu taşı Sev ile yaptığımızı herkes biliyor, iki kişinin gerek olduğunu anlamasına az kalmıştır diye düşünüyorum. Bu yüzden Ginny, kendine dikkat etmelisin, saklandığımız onca zaman sen yanımdaydın, Sev'i hayata döndürürken birine daha söylemiş olduğumu tahmin edebilir, seçenekler sınırlı, sizinde üstünüze gelebilir,hiçbir şekilde taşla ilgili bilgin yokmuş gibi davranacaksın. Ne olursa olsun kendini belli etmeyeceksin, ne sen ne de Herm mührü açmayı bilmiyormuş gibi davranacaksınız. "

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin