Karı koca yeni daldıkları uykudan ağlama sesleriyle uyandılar. Ginny oğlunun sesini duyduğunda uykusuzluğun verdiği üzüntüyle inledi.
"Harry sıra sende!"
Kocasından ses çıkmadığında onu sarsmaya başladı ama Harry uyanmamak için direniyordu.
"Harry! Uyanmamaya çalıştığını biliyorum, bu sefer sıranı atlatamayacaksın."
Ginny hala ses vermeyen kocasına iyice yaklaşıp elleriyle yataktan itmeye başlamıştı en sonunda yataktan düştüğünde Harry uyandı.
"Bunu sen istedin." Onun homurdanma ihtimaline karşı gözlerini açmadan kendini savunmuştu.
"Tamam uyandım, tamam gidiyorum, tamam." Karısına gıcık gıcık bakıp devam etti. "İntikamım acı olacak."
"Bende seni seviyorum Harry."
Ginny zafer kazanmış bir şekilde yastığını düzeltip geri uykusuna dönmeye çalıştı ama yine de kulakları yan odayı dinliyordu. Kocası çocuklarını uyutmada hala pek iyi değildi.
Harry oğlunu dikkatlice kucağına alıp sallamaya başladığında kendine bakan minik surata sızlandı.
"Neden uyumuyorsun oğlum?" Sanki küçük James cevap verecekmiş gibi biraz bekleyip sonrasında konuşmaya devam etti. "Yarım saat önce annen karnını doyurdu, şimdi mışıl mışıl uyuyor olman gerekiyordu."
Oğlu sanki ona katılmadığını belirtmek ister gibi tekrardan ağlamaya başladı.
"Babanın uyutmasını beğenmiyor gibisin ama benimle idare edeceksin ufaklık."
Bir eliyle gözlüğünü düzeltirken küçük James biraz daha sakinleşmiş gibi duruyordu.
"Hadi oğlum sabah olmak üzere babacık işe gidecek."
Ginny ufaklığı uyutmada kendinden daha başarılıydı, her defasında yeni şarkılar söylüyordu oğluna ve o da annesinin güzel sesini duyduğunda daha rahat uykuya dalıyordu. Harry kötü bir ses sahipti ve yeni şarkılar üretemiyordu. Yine de her defasında kısa kısa denemeler yapıyordu. Yine deneme yapmak için derin bir nefes alıp şarkıya başladı.
"Küçük James sabaha karşı uyanmış nanninanni, annesi babasını uyandırmak için yataktan atmış nanninanni, babası oğlunun yanına gelmiş nanninanni, ona güzel sesiyle şarkı söyleyip uyutmaya çalışıyormuş nanninanni, ama James hala uyumuyormuş nanninanni"
Kendine hala uykusuz gözlerle bakan oğlunu biraz daha sarıp ninniye devam etti.
"Uyusana oğlum lütfen nanninanni, neden uyumuyorsun ufaklık nanninanni"
Şarkıyı böyle devam ettirirken James tekrardan ağlamaya başladı.
"Baba sesin kötü sus mu diyorsun nanninanni?"
Ginny hala ağlayan oğlunun sesine dayanamayıp kalkmıştı, odanın kapısında Harry'nin şarkısını eğlenerek dinliyordu. En sonunda James tekrar ağlamaya başladığında onu almak için kocasının omzuna dokundu.
"Ben uyuturum sen yarın işe gideceksin."
"Hallediyorum ben bak uyumak üzere."
Bu dediğine Ginny gözlerini devirdi.
"Uyumak üzere olan sensin hayatım, James değil."
Harry nefesini bırakıp pes ettiğini belli etmişti. Nazikçe oğlunu karısının kucağına bırakıp ikisini de öptü.
"Yarın hafta sonu, üç nöbet bende anlaştık mı?"
"Bu dediğini unutturmam hayatım haberin olsun. İyi geceler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.