Ziyafet

3.8K 165 31
                                    

Harry hastane kanadında hala konuşmakta olan kalabalıkta karısının elini tutup çaktırmadan uzaklaştırmaya başladı.

"Harry nereye gidiyoruz?"

"Göle,biraz yalnız zaman geçirmemize kimse bir şey demez herhalde."

Kızıl kız kıkırdayıp kocasının boynuna arkasından sarıldı,o da onu havaya kaldırdığında kızın kahkahası koridorda yankınlandı. Filch'in kedisi Bayan Norris tıslayarak önlerinde belirdiğinde ikisi yakalanmış öğrenciler gibi telaşlandı,saniyeler sonra yaptıkları sersemliğe güldüler. Kedi onların gülmesine daha da sinirlenmiş tıslamasıyla karşılık verip koşarak uzaklaştı.

"Tüh erken kaçtı onu kovalamak isterdim."

Karısı tiksinerek söylenince Harry hayretle ona baktı.

"Sen,kedi sever sen,Crookshanks'i bile seven sen."

"Lütfen bu sevimsiz canavarı kedi diye adlandırma."

Avluya çıktıklarında kocasına muzur bir ifadeyle döndü.

"Göle ilk ulaşan kazanır."

Harry'nin cevap vermesine izin vermeden koşmaya başladı,kocası ne olduğunu anladığında o çoktan aralarındaki mesafeyi açmaya başladı. Hızlıca ona yetişmeye çalışmıştı yine de Ginny göle ilk varan olmuştu. Bir ağacın gövdesine yaslanıp derin derin nefesler alıp bir yandan yaklaşan kocasıyla dalga geçmeye başladı.

"Yaşlanıyorsun Harry Potter."

Harry onun önünde durduğunda koşma rüzgarıyla alnına gelen saçları geriye attı.

"Bu yaptığına hile denir Ginevra Potter!"

"Vaov mızıkçılığın hemen ortaya çıktı demek Ginevra Potter! Al sana Ginevra Pottter!"

Kocasını yaprak yığının içine iterken Harry düşmeden onu da yakaladı,her yerden yapraktan yere düşerken ikisi de gülüyordu.

Hastane kanadındaki sohbet acıkan mideler yüzünden Büyük Salona taşınmaya başlamıştı. Uyuyan çocuklar Madam Pomfrey'e emanet edildi,Ron gözleriyle etrafı tarayıp en büyük abisine döndü.

"Harry ve Ginny nerde?"
Bill uzun boyunun avantajını kullanıp etrafa iyice baktı.

"Burda bi yerlerdedir ikisi,belki de Büyük Salona'a gidenler arasındaydılar."

Charlie kız arkadaşını onların yanına sürüklerken sinsice güldü.

"Biraz önce sıvıştılar burdan."
"Merlin hiçbir fırsatı kaçırmıyorlar."

Fred ve George yanlarına geldiklerinde bilmiş gülümsemeleri yüzlerindeydi. Hermione trip atarak arkadaşlarını koruyacak cümlesini kurdu.

"Ron sen romantik değilsin diye herkesi kendin gibi sanma."
"Ne! Şimdi sıvışıp ortadan kaybolsak ne düşünürler."

Fred atladı.
"Büyük ihtimalle öpüştüğünüzü düşünürdük."

"Ya da daha fazlası."

Hepsi gülerken Ron onaylamaz şekilde bakıyordu.

"Hey kız kardeşimizden bahsediyoruz,biraz daha abi gibi davranabilirsiniz."

"Ron onlar evli,boy boy çocukları konuşarak yapmadıklarını bilmen gerekiyor."

Bill Fred'e uyarıcı bakışlar atarken gülmeden duramadı.

"Yine de kız kardeşimizin özel hayatını konuşmasak daha iyi olur."

Charlie abisinin kafasıyla onay verdiğini gördü,hepsi birlikte yürürken Ron biraz geride karısını durdurdu.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin