Kızıl Gücün Vedası İkinci Bölüm

575 41 12
                                    

Yoldaşlık üyeleri çok fazla bölünmüş durumdaydı, çocuklar Hogwarts'ta güvenlikle kuşatılmıştı. Bakan halkı karmaşaya sürüklememek için onlara sadece odasından gizlice eşlik ediyordu çünkü dava günüydü ve suçlamaların odağındaki kişiler diğer insanlar tarafından göz hapsindeydi. Harry ve Remus Draco'nun saklandığı eve gittiğinde hiçbir saldırı izi bulamamıştı. Birden ortadan kaybolmuş gibiydiler.

Remus Lupin düzenli masanın üzerinde ters şekilde açık duran kitabı eline aldığında kaşlarını çattı, bu öylesine konmamıştı ya Draco ya Astoria işaret olarak bırakmıştı. Kıvrılmış kısımı açtığında onu karşılayan sayfayı görünce genç adama seslendi.

"Harry şu kitaba bir baksana, içimden bir his bunun bir mesaj olduğunu söylüyor."
Harry büyük adımlarla yanına ulaştığında kendisine uzatılan kitaptan gösterdiği yeri sesli şekilde okumaya başladı.

"Ah Juliet.. Neden böyle güzelsin ha?
Yoksa ele avuca sığmayan ölüm mü âşık oldu sana?
İnanayım mı o iğrenç canavarın bu karanlıkta sevgilisi olasın diye seni sakladığına?
İşte bundan korktuğum için...
Sonsuza dek yanında kalacağım...
"

Okuması biter bitmez kaşlarını çatmıştı, seçilen kitap ayrı seçilen diziler ayrı manidardı.

"Bunu Draco'nun bıraktığını düşünmüyorum, sence Astoria iz bırakmış olabilir mi?"

"Kaçırılma değil de terk ediş mi yaşandı yani?"

"Bilmiyorum, Draco bizi habersiz bırakmazdı bu işte bir terslik var. Aklıma gelen şeyler beni daha da huzursuz ediyor. Dilerim ki Lucius kendi kanından olmayanlara büyük zararlar vermez."

Remus acıyla kafasını salladı, ikisinin de endişenlendiği en büyük isim Astoria idi. Lucius ne kadar sinirli olursa olsun oğluna ve torununa ölümcül hasarlar vermezdi, eğer bu evden biri zarar gördüyse o kişi Astoria olurdu. Harry sıkıntıyla iç çekti, Hermione ve Ginny Malfoy ailesinin kayıp olmasından sonra arkadaşlıklarına ait bütün özel yerlere baskın yaptırıyordu.

"Belki kızlar çetesi onun bıraktığı izden bir şeyler bulur."

-

"Kimse var mı?"

Şömineden yükselen tanıdık suratla birlikte Ginny sıcaklığa doğru yaklaştı. Kocasının onu görünce solgunca gülümsemesine karşılık vermişti. Hermione hemen yanı başına çöktüğünde Harry ikisi için üzüldü, dağılmış görünüyorlardı.

"Selam Harry, bize güzel haberlerin var mı?"

"Size bırakıldığını düşündüğüm bir işaret var." Harry işaretlenmiş kısmı okuduğunda iki kadın birkaç saniye sessizleşti. "Bunu bizce Astoria bıraktı Draco'nun kitap okuduğunu bile sanmıyorum." İki kadın solgunca gülümsedi. "Size bir şey ifade ediyor mu?"

"Romeo ve Juliet." Hermione lafa girdi. "Astoria o eseri çok seviyordu. Kesinlikle bu Astoria'nın işareti."

"Romeo ve Juliet'in neyini işaret etti bize, çok fazla seçenek var. Sence Astoria kaçtı mı?" Ginny önce kocasına sonrasında Hermione'e baktı.

"Bütün bunların Bayan Malfoy'un kaçırılmasıyla başladığında yemin edebilirim."

"Hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz Herm. Belki de ikisi ayrılmak zorunda kaldı." Harry biraz önce Sirius ile görüşmüş aynı düşünceleri paylaşmışlardı. "Siz biraz düşünün eğer bir yerler aklınıza gelirse dikkatli şekilde ikinizin gitmesini istiyorum, gizlice."

"Emin misin?" Ginny yüzünü buruşturdu, Harry normal zamanda asla böyle konuşmazdı.

"Eminim Ginny, ikiniz bunu başarabilecek güçte cadılarsınız." İki kadının ona hıhlayarak dalga geçmesini görmezden geldi, emindi ki ikisinin imkanı olsa kendisinden güçlü olduklarını dinleyecekti. "Azkaban ve Bakanlık koruması için çok fazla insana ihtiyacımız var. Kayıpları arıyoruz. Hem eğer yanılmıyorsak Astoria bunu siz anlayın diye bıraktı."

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin