Köstebek

2.2K 90 131
                                    

'SPOR DÜNYASI KARIŞTI!

Yıllardır bitmesi beklenen soruşturmada yeni bir dalga skandal gerçekleşti. Eski kurul üyeleri ani bir kararla görevden alındı. Sihirli Oyunlar ve Sporlar Daire Başkanı Alice Kent'in yaptığı yazılı açıklamada uzun süredir süren bu soruşturmada eski kurul üyelerinin 'tarafsızlığını' kaybettiğini dile getirdi. Bu açıklama süren soruşturmaya olan güveni iyice azalttı, kurul üyelerinin bile rüşvet aldığını anlamış olduk. Yeni atanacak kurul başkanını ve üyelerini merakla bekliyoruz.

En yakın zamanda detaylı bilgileri bu sayfalardan okuyabilirsiniz.'

Harry iş arkadaşlarıyla dolu odada haberi sesli bir şekilde okuyup babasına çevirdi bakışlarını.

"Son dakika bastıkları çok belli, yarın sayfa sayfa analiz yapacaklar."

"Onu boşver altını oku seslice." James Potter umrunda olan diğer haberi duymak için hevesle koltuğunda dikeldi.

'GELECEĞİN YILDIZI DOĞUYOR!!

Gelecek sezon lige girecek yeni takımlardan en iddialı olanını bu sayfalarda yazmaktan gurur duyuyorum. Büyücü dünyasının usta büyücülerinin kurduğu ÇAPULCULAR takımı dün gece düzenlenen baloda ilan edildi.

Birçok takımın şimdiden huzursuzlandığına emin olabilirsiniz, iddialı yeni oyuncuların yanı sıra usta eğitimci kadrosuyla girdiği ilk yıl başarılarından söz ettirecek gibi duruyor.

ÇAPULCULAR ile ilgili haberleri ilk bu köşede duyacaksınız. Beni takip etmeyi unutmayın.

Cam Sugar.'

Harry okumayı bitirdiğinde odada alkış sesleri yükselmeye başladı, ıslıklar ve sevinç tepkilerine James Potter tepkisiz kalamamıştı. Sırıtarak ayağa kalktığında halkını selamlayan devlet adamı gibi davranmaya başladı.

"Birileri köşe yazarına iyi para dökmüş." Harry yanında gülerek patronunu alkışlayan Cerbol'a fısıldadı.

"Reklam için epey para ayırmışlar diye duydum."

"Hiç şaşırmadım."

James Potter, eliyle hepsini durdurup hafiften boğazını temizlediğinde Jack sesli şekilde inledi.

"Yine mi konuşacaksın? Dün baloda bir saat konuştun yetmedi mi!"

"Bugün siz güzel öğrencilerime özel birkaç cümle söyleyeceğim." James onu duymazdan geldiğinde gür sesiyle konuşmaya devam etti. "Bugünden itibaren Çapulculardan başka takım tutmayacaksın. Yok ben takımımdan vazgeçemem derseniz kendinize yeni bir Seherbaz takımı bulmanızı tavsiye ediyorum."

"Yaşasın Holyhead Harpies!" Harry babasının cümlesine inat bağırdığında James Potter öldürücü bakışlarıyla ona döndü.

"Kovuldun." Oğlunun sırıtan yüzünden diğerlerine çevirdi bakışlarını. "Bakın oğlumu bile tanımadım."

"Ne kadar ılımlı bir patron."

"Sen zaten dün kovuldun." James homurdanan Jack'e dudak büktü. "Aslında seni ekibe geldiğinin ilk yılında kovmuştum."

"Yaşasın Holyhead Harpies!" Jack cümlesini bitirir bitirmez Harry ile yumruk tokuşturdu.

"Evet konuşmam bu kadardı, gidip kendime iki yeni Seherbaz bulmam gerekiyor." Elini havaya kaldırdı. "Yaşasın Çapulcular."

-

Alice May ağır ağır merdivenlerden çıkarken elindeki dosya ağır geliyordu. Bunca yıldır kaçtığı ne varsa şimdi onun oyuncağı olmuştu, bu his onu gerçekten rahatsız ediyordu. Yıpranmış kapıyı çaldığında içerideki ses anında kesildi, adım seslerini duyduğunda karmaşık ifadesini dümdüz tutmaya özen gösterdi. Tanımadığı bir adam kapıyı açtığında kıza gülümsedi.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin