Balo

4.1K 167 51
                                    

Ginny,Harry ile kavgalarının ertesi günü sabah kalktığında mutfak masasının üstünde devasa bir kutu ile karşılaşmıştı. Tam yaklaşacakken Harry onu eliyle durdurup asasıyla birkaç şey mırıldandı,kontrol etmesi bittiğinde yine de karısını yaklaştırmadan kimin gönderdiğini görmek için kutunun üstüne göz gezdirdi kimin adını gördüyse kocaman bir gülümsemeyle karısının yüzüne baktı.

"Dumbledore göndermiş,bu kadar çabuk hediye yollayacağını tahmin etmezdim."

Ginny tıpkı kocası gibi yüzüne yayılan bir sırıtmayla kutunun pürüzsüz yüzeyinde elini gezdirdi.

"Vay canına,kendimi baya şımartılmış hissediyorum şu an. Yardım ette ne göndermiş bakalım."

Bir asa hareketiyle kutunun ağzı iki yana açılırken içine özenle yerleştirilmiş elbise kızın sesli bir şekilde nefes almasına sebep olmuştu. Elbiseyi tam görebilmek için iki yanından tutup havaya kaldırdı. Yoğun bir şekilde yarım kesim kollarından başlayan taş işlemeler yakasından ve boynunun bir kısmını kapayacak şekilde dağılıyordu. Taşlar siyah kumaşın üstünde göz kamaştırıcı bir şekilde dururken hamile karnının başlangıcını belli eden yere kadar taşlar sıralı dizilmişti,geri kalan kısmı sade bir şekilde ayaklarına kadar iniyordu.

"Bu..bu benim iki günde bulabileceğimin çok üstünde bir elbise."

Harry elbisenin kapalı yaka kısmının harikalığı yüzünden sinsi sinsi gülerken kutunun dibindeki notu karısına uzattı.

"Bak notta yazmış sana."

'Sevgili Ginny,

Son dakika ortaya çıkan balo için elbise telaşına düşmeni engellemek ve kendimi affettirebilmek adına bu güzel hediyeyi sana yolluyorum. Umarım bir miktar gönlünü alabilmişimdir. Eğer bu yaşlı büyücünün bir ricada daha bulunmasına izin verirsen açılış dansında eşinle birlikte benim diğer yanımda görmek isterim sizi,sana da uygunsa lütfen bana bildir.

İyi günler çocuğum,küçük Potter canavarlarını en yakın zamanda görme dileğiyle..'

"Açılış dansı için haber bekliyor ama ben pek sanmıyorum Harry biliyorsun pek nefesim yetmiyor artık."

"Dün bana sorduğunda bende böyle bir tepki vereceğini söylemiştim Dumbledore'a yine de şansını denemek istedi herhalde."

"Çok üzgünüm balo açılışında dans edebilme şansımı elimin tersiyle itiyorum ama gerçekten biliyorsun.."

"Biliyorum sevgilim dert etme bütün balo dansları bizim olabilir,babamla annem bizim yerimize açılışı yapabilirler. Hem ikimiz onlara korkutucu şekilde benziyoruz."

Ginny'nin huzursuz suratına gülümseme yerleştiğinde konuştu.

"Sen neden annenle gerçekleştirmiyorsun bu dansı? Hem Dumbledore'u az kırmış oluruz."

"İyi fikir,ben annemle konuşup bir şeyler ayarlamaya çalışırım."

"Tamam sen gittikten sonra bende Dumbledore'a ufak bir teşekkür notu yazayım. Halim olsa çocukları onun yanına götürürdüm ama bütün gün üçlü koltukta uzanmayı düşünüyorum."

"Tembel şirin."

Harry gözlüğünü çıkarmış temizlerken dalga geçerek söylemişti. Ginny onun duymazdan gelip elbiseyi tekrardan kutuyu koydu. Harry kahvaltı yapıp gittikten sonra bu sefer çocuklar için ikinci posta kahvaltıyı hazırlayıp Harry'nin çalışma odasına geçip bir kağıt ve tüy kalem kaptı.

'Sevgili Bakanım Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore,

Hediyenizle birlikte beni ne kadar mutlu ettiğinizi tahmin bile edemezsiniz o kadar işinizin arasında böyle bir şeyi düşünmeniz bile beni değerli hissettirdi. Benden istediğiniz ufak ricayı normal bir zamanda seve seve kabul eder diğer yanınızda sizi en iyi şekilde temsil ederdik ama ne yazık ki hamileliğim yüzünden artık uzun ve tempolu şeyler yapamıyorum, eğer teklifinizi kabul etme bencilliğine düşersem kötü bir balo açılış dansına şahit olurdunuz ve ben her şeyi berbat etmek istemiyorum. Ama Harry sizin teklifinizi seve seve kabul edecektir,en yakın zamanda kendine bir eş bulup sizi bilgilendirecek.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin