Unutulmuş Gün

3.5K 151 29
                                    

Harry kafasındaki planı uygulamak için bu özel güne sabahın erken saatlerinde uyanmıştı. Ginny'nin uyuyan bedeniyle arasında mesafe olsada kızın sol eli karışık saçlarına dokunur vaziyetteydi. Harry gece bir ara karısının uykusunda konuştuğunu duymuştu ama uyku sersemliğiyle ne dediğini anlayamadan geri uykusuna dönmüştü,büyük ihtimalle rüyasında bile saçları hakkında adama söyleniyordu ve bu yüzdende farkında olmadan saçlarına uzanmıştı. Onu uyandırmadan elini nazikçe saçlarından uzaklaştırıp yorganına sarılmış diğer elinin üstüne koydu,kızıl kız biraz kıpırdansada uyanmadan kendi tarafında dönerek hareketsizleşti. Harry onun bir saat önceki Lily'i kontrol etme nöbetinin yorucu geçtiğini şimdi hareketlerine uyanmamasından anlamıştı. Kıyafetlerini alıp sessizce odadan çıkmadan önce Ginny'nin bütün yatağa yayıldığını gördüğünde gülümsedi. Evden ayrılmadan önce mutfaktaki not kağıtlarından birini alıp kocaman harflerle yazdığı notu dolabın üstüne astı. Ginny'nin bunu okuduğundaki surat ifadesini hayal ederken sinsi gülümsemesi yüzündeydi.

Kızıl kız güneş onu rahatsız edene kadar yatakta kalıp biraz daha uyumaya çalıştı. En sonunda güneş gözüne gözüne girmeye başladığında esneyerek yatakta doğruldu. Büyük ihtimalle Harry çoktan kalkmış ona güzel bir kahvaltı hazırlamaya girişmişti. Yılın bu günü her zaman kocası tarafından fazlasıyla şımartılırdı kız,bütün bir yıl romantik olamayan adam bu özel günlerinde romantikliğin kitabını yazardı. Geçen sene gittikleri iki günlük gezide Harry onu bir kez daha dünyadaki en güzel ve özel kadını gibi hissettirmişti. Çocukların odalarından hala ses gelmediğine göre direkt olarak mutfağa inip kocasıyla en azından başbaşa bir kahve içebilirlerdi. Bu sene çok büyük bir beklentisi yoktu Ginny'nin,Sarah yüzünden bir şeyler ayarlayabildiğini sanmıyordu kocasının,yine de beraber güzel bir akşam yemeği hazırlayabilirlerdi. Geçen onca kabus dolu saatten sonra kızıl kız buna bile seve seve razı olurdu. Kapalı mutfak kapısını yüzünde şapşal bir gülümsemeyle açtığında sadece boş masa ve sandalyeler karşılaşmıştı kız. Ne ordan oraya telaşla dolaşan kocasından bir iz vardı,ne de güzel bir kahvaltıdan.. Dolabın üstündeki kocasına ait yazı gözüne çarptığında kendi kendini umutlandırmaya devam ediyordu.

"Belki de markete gitti ve ben beklediğinden erken kalktım."

Ama ne yazık ki yazıda bununla ilgili bir şeyler yazmıyordu.

'Hayatım dosyalarda birkaç sorun olmuş,babam dün geceden beri çalışmaktan yorgun düşmüş o yüzden ona yardıma gidiyorum. Anlaşılan verdiği 5 günlük izin yalan oldu,kahvaltıya beni beklemeyin. Akşam yemeğine yetişmeye çalışırım,seni seviyorum.'

Ginny notu iki kere okuduktan sonra zihni kendine oyun mu oynuyor diye duvara asılı takvimi kontrol etti. Hayır doğruydu işte bugün 11 Ağustostu,hem Ginny'nin doğum günü hemde evlilik yıl dönümleriydi. Harry gerçekten unutmuş olamazdı değil mi? Ginny sinirle kağıdı buruşturup çöpe doğru attığında girip girmediğiyle ilgilenmedi,kağıt dışarı doğru sektiğinde ise dönüp yerine atmadı. Şimdi kollarını kavuşturmuş küçük çocukları gibi sandalyeye oturmuştu. Kendi kendine savaşıyordu, gidip kocasının kafasına o dosyaları atıp özel günlerini hatırlatmak istiyordu bir yandan da olan bunca şeyden sonra unutmasını bu kadar büyütmemesi gerektiğini kendine kabul ettirmeye çalışıyordu.

"Yine de lanet olası notu yazmadan önce takvime bakabilirdi ya da nota ufak bir telafi sözü yazabilirdi. Gerçekten unuttu,kocam bugünü gerçekten unuttu ve işine gitti,lanet olsun.!"

Sanki dolabın üstündeki fotoğraflardaki kocası dile gelecekmiş gibi onlara bakıp yüksek sesle söylenmişti. Yaklaşık on dakika daha oturduktan sonra biraz ilgi ve şımartılma için annesini ve babasını çağırmayı aklına getirmişti kız. En azından böylece kocası eve geldiğinde onu lanetlemeden kendini bir iki saniye tutup açıklamasına zaman tanıyabilirdi.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin