Merak

6K 202 55
                                    

Ginny uyandığında saat oldukça geç idi. Kendine geldikten hemen sonra kocasının kolları arasında düğününü ve sonrasını düşünüp sırıtmaya başladı.

"Neye gülüyorsun ?" Harry onu ilgiyle izlerken fısıldamıştı.

Kız daldığı dünyadan bir anda çıktı, kafasını hızlıca kaldırdığında Harry'nin gülümseyerek ona baktığını gördü.

"Dünü düşünüyorum,sen ne zamandır uyanıksın?"

"Baya oldu,bu kadar uykucu olduğunu bilmiyordum."

Ginny hala uykusu olduğunu esneyerek belli etti ve Harry'nin kollarının izin verdiği kadarıyla gerindi.

"Bende seni erkenci bilmiyordum bitanem."

"Uykunda sayıklarken seni dinleyip izlemek hoşuma gidiyor."

Ginny utançla yüzünü kapadı,uykusunda konuştuğunu ikisi zaten biliyordu. Okulda beraber yattıklarında Harry söylediği her şeyi sabahında anlatıyordu. Zaten genelde kısa ve net kelimeler söylüyordu Ginny.

"Merliin! Yine ne söyledim?"

"Beni sevdiğini söyledin,sonrasında bir iki kere ikizlerin isimlerini kızgın bir şekilde söyledin."

"İyi bari,bir gün saçma sapan bir şeyler söyleyeceğim diye korkuyorum."

Kızı kendine iyice yaklaştırıp gülerek sordu.

"Korkacak saçma sapan ne söyleyebilirsin?"

"Bilmem, bir gece maç anında içimden söylediğim küfürleri ağzımdan kaçırırsam hiç iyi olmaz."

"Böyle açık açık söyleseydin ya, sabah sabah kıskanç tarafımı devreye sokturdun."

"Sen beni kıskandın mı? Ortada bir şey yokken ? "

Kızı kollarının arasında serbest bırakıp yataktan kalktı, cevap vermemek için kaçıyor gibiydi.

"Kocacığım bir şey sordum değil mi ?" Kızıl kız kedi gibi bir sesle konuşmuştu.

"Karıcığım gördüğün gibi sorundan kaçmaya çalışıyorum."

"Kıskanman hoşuma gitti." Ginny üstüne sabahlığını geçirirken gülümsemesini bastıramıyordu, kapıya doğru ilerlerken kocasının bakışlarını üstünde hissediyordu.

"Nereye gidiyorsun?"

"Duş alıp,kahvaltı hazırlamaya gidiyorum. İlk günden aç bırakmasam iyi olur ne dersin?"

Harry anında karısının kapıdan geçmesini engelledi.

"Kahvaltıyı ben hazırlarım sen duşuna girebilirsin."

Ginny kollarını kocasının boynuna doladığında ona doğru yaklaşıp fısıltıyla konuştu.

"Seni hak edecek ne yapmış olabilirim acaba?"

Harry cevap vermek yerine arayı kapatıp kızın belini kavradı,öpüşmeleri derinleşirken Harry bir anlığına geri çekilip kıza gülerek baktı.

"Kahvaltı bekleyebilir biraz daha."

Ginny ona onay vererek gülümsediğinde tekrardan öpüşmeye başladılar.

-

Bir saat sonra Ginny duşunu almış aşağı inmişti,mutfağa girdiğinde Harry gerçekten iyi bir kahvaltı hazırlamıştı.

"Vay canına,kahvaltıların efendisi olmalısın."

Harry,teyzesinin evindeyken bu konu hakkında iyice ustalaşmıştı. O zaman zorla yaptığı için eziyet gibi geliyordu ama şimdi karısına kendi elleriyle kahvaltı hazırlamak eğlenceli gelmişti.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin