Yalnızlık

3K 118 54
                                    

Ginny gecenin ilerleyen vakitlerinde yatakta tahmininden daha fazla dönebildiğinde gözlerini aralamaya çalıştı. Bir iki başarısız denemesinden sonra nihayet karanlık odayı seçebildiğinde yanındaki boşluktan tam anlamıyla emin olabilmişti. Yerinde doğrulduğunda odada kocasına ait hiçbir iz yoktu. Üzüntüyle yorganı attığında üstüne sabahlığını geçirmeden koridora çıktı, tamda tahmin ettiği gibi çalışma odasının kapı altından ışık sızıyordu karanlığa. Sessizce kapıyı tıklattığında cevap beklemeden içeri girdi.

"Bitmedi mi belgeler?"

Harry normalden daha da karışmış saçları ve gözlüğünün altındaki yorgun gözleriyle karısına gülümsedi.

"Neredeyse bitmek üzere, niye uyandın?"

"Tuvalete kalkmıştım yatakta olmadığını görünce kontrol etmek istedim." Kızıl kız sırıtarak açıkladığında tıpkı kocası gibi karışık saçlarını kaşıdı, yatakta epey dönmenin karşılığını vermişti saçları sanki.

"Belki partiyle ilgili bir iştir diye düşündün itiraf et."

"Yoo o kadar cesur olduğunu düşünmüyorum."

Harry karısının meydan okumasına tek kaşını kaldırarak tepki vermişti.

"Öyle mi dersin?"

"Öyle tabi, bir daha yaramazlık yasağına minik kalbin dayanamaz bence. Adımlarını ona göre at."

"Beni bu kadar işimin arasında etkilemezsen sevinirim." Onun gecelikli ve sevimli halini görmezden gelmek için bakışlarını kağıtlara düşürdü.

"Ay asıl etkilenmezsen ben çok sevinirim, fazlaca uykum var."

"O zaman geri yatağına dönmelisin Bayan Potter, burası sizin gibi uykusu olanlar için güvenli değil."

"Peki, iyi geceler sevgilim."

Ginny elbette onu o halde bırakmayacaktı, söylese yapmasını engelleyeceği için kabul etmiş gibi yapıp kapıyı sessizce kapadı. Merdivenlerden inip mutfağa girdiğinde suyu kaynatma işini hallettikten sonra küçük bir sandviç hazırlamıştı, yaklaşık on dakika sonra yine kapıyı açtığında bu sefer biraz zorlanmıştı. Harry onun elindeki tepsiyi gördüğünde sırıtmasını bastıramamıştı.

"En azından gece atıştırmasını hak ediyorsun, kocamın iyi şartlarda çalıştığına emin olup yatacağım."

Adam elindeki tepsiye yanında boşluk açtığında kahvenin kokusu şimdiden onu mutlu etmişti, teşekkür için ufak bir öpücük verdiğinde Ginny hemen geri çekilip yaramazlık ihtimalinden kaçtı.

"İşine dön ve çabuk bitir, geceleri yalnız yatmak hiç hoşuma gitmiyor."

"Geleceğim, iyi geceler sana."

"Seni seviyorum."

Bu sefer gerçekten yatağa girdiğinde hiç zorlanmadan uykusuna kaldığı yerden devam etmişti, kocasının yastığına sarılıp iyice yayıldığında çoktan rüya alemine dalmıştı.

Ne kadar zaman geçti bilinmezdi ama Ginny büyük bir gürültü yüzünden yerinden sıçrayarak uyandı, duyduğu sesin gerçek olup olmadığını anlayamadan asasını kaptığı gibi odasından dışarı fırladı. James'in ağlama sesini duyduğunda Harry'i çoktan erken davranmış odaya girerken görmüştü. Ginny'nin odaklanabildiği tek şey oğlunun sesiyken anında kocasının arkasından odaya girdi.

"Canavarlar geldi, beni yiyecekler geldiler, kurtarın beni."

Kafası yorganına gömülü olduğu için çıkan boğuk sesi yüzünden Ginny yerdeki cam kırıklarına aldırmadan yanına gitti. Harry odada tehlikeli bir şeyler ararken bir yandan evin etrafına koruma büyüleri ekliyordu, nereden ne gelmişti ve odanın bütün camları kırılmıştı bilemiyordu. Gecenin karanlığına gizlenmiş herhangi bir düşman için evini hedeften çıkarmak istiyordu.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin