Harry üç oğluyla içeri girdiğinde odada oturanlar ışıldayan yüzleriyle gelenleri karşıladı. Küçük James hoplaya zıplaya yatağa yaklaşınca duraklayıp tedirgince büyük annesiyle büyük babasına bakmaya başladı.
"Niye durdun Jamy?" Lily onun yanağından öpmeden önce sordu.
"Annem yaklaşmadan önce büyük babama sormam gerektiğini söyledi. Büyük baba sana sarılabilir miyim? Canın acır mı?"
James, Remus'un yardımıyla biraz daha yattığı yerde doğrulurken gülümsedi.
"Gel bakalım büyük babanın kollarına."
Küçük James yine de yavaş yavaş yatağa tırmanıp onun kollarına girerken dikkatlice boynuna sarıldı, yanağına öpücükler bırakırken kıkırdıyordu.
"Arty? Alby? Gelsenize buraya."
İkisi babalarının elini bırakıp birbirlerinin elini tuttular, Lily ikisininde sallanan dudaklarını gördüğünde ağlamasınlar diye dizinin üstüne çöküp yollarını kesti.
"Ama büyük babanız sizi gülerken görmek isteyecektir, bu dudaklar niye düşmüş yine?" İkisininde dudaklarını yavaşça sıkıp sevdiğinde ikizler onun kucağına yaklaştı.
"Büyük babam haşta mı?" Lily kulağına fısıldayan Arty'e gülümseyerek kafasını iki yana salladı.
"Sadece Siri amcanızla oyun oynarken düştü, hep yaramazlık yaptığından oldu böyle."
"Geyçekten mi? Büyük babam hışlı mı koşmuş?"
"Evet Alby hışlı koşmuş ve ayağı takılmış."
"Yaa annemde hep bişe kızıyoy öyle yapınca değil mi Arty? Bişde koşmayalım tamam mı?"
"Tamam hışlı koşmak yok, annem sevinşin."
Lily kollarından hızlıca çıkan iki koca poponun arkasından izledikten sonra Harry ile bakıştı. Remus ikizlerinde yatağın üstüne oturmasına yardım ederken Lily oğluna yaklaşıp onu sardı.
"Gelinimi bir odaya kitlemedin değil mi?"
"Onu odaya bile kitlesem pencereden tırmanır yine de çıkar dışarı." Harry bıkmış gibi kafasını iki yana sallarken gülümsedi. "Lily yemeğini yemiyor onunla uğraşıyor birazdan gelir."
"Ee kavganız sona erdi mi?"
"Hayır, neden bu kadar inatçı anlamıyorum. Ayrıca anne cidden Cho demek zorunda mıydınız?"
"Ama biz o zamanlar adının ilk anıldığı kız olarak Cho'yu biliyoruz sandım ki gerçekten ilk aşkın o kız."
"Ginny'e hissettiğim hiçbir şeyi ona hissetmemiştim, bence ilk aşkım sayılmaz, yanlış mı düşünüyorum?"
Lily genişleyen gülümsemesiyle yanağını sevdikten sonra konuştu.
"Bu söylediğin benim bile hoşuma gitti, Ginny'e sakin bir zamanda söylersen eminim ilk aşkının kendisi olduğuna inanacaktır."
"İnadı tuttu inadı, yoksa biliyor doğruları."
"Olsun yine de hatırlat ona sen."
"Sürekli gelinini tutmak zorunda mısın? Oğlunda biraz desteğe hayır demezdi, git gelini çek kenara de Harry üzülüyor yapmasana böyle diye."
Lily muzurca hayır anlamında omuzlarını indirip kaldırdı.
"Ama Harry üzülmüyor biliyorum, anneler her şeyi bilir. Ginny gerçekten ilk aşkının o olduğuna inanmak istiyor çünkü içinde bir yerlerde bunu demeni bekleyen küçük Ginny var. Bilirsin kadınlar sevildiğini duymak ister, o zamanlardaki üzüntüleri için küçük bir özür gibi düşün. Cho'yu düşündükçe mutsuz oluyordur kesin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.