Bu hafta kendilerini dosya temizleme ve arşivleme işine vermiş olan ekip masalarında dosyaların arasında gömülü durumdaydı. Sadece bir ekip günlük işleri yapmak için alanlara çıkıyordu, o şanslılar genelde Jack ve Harry olmuyordu. En son gittikleri alan işinden akşam döndükleri için James Potter onlara ceza vermiş ve dosyaları düzenleme işine vermişti. Harry babasının çıkıp gittiği zamanlarda anında Hermione'i çağırıyor yol göstermesini ve yardım etmesini sağlıyordu. Bir keresinde Hermione'nin yardım ettiğini anlayan James oğlunu daha fazla iş vermeyle tehdit etmişti, bu yüzden de Harry çaktırmadan belgeleri kaçırıp arkadaşının odasında alıyordu soluğu. Cerbol'da genelde arşivdeki görevi üstlenip kimsenin ona eşlik etmemesini söylüyordu, aslında istemediği tek kişi Jack idi. Neyse ki hem patronu hem patron yarısı oğlu onun bu kuralına saygı gösterip tek başına çalışmasına izin veriyordu.
Günün ortasında Cerbol bir elinde kalın dosyalar diğer elinde buzlu içeceği ofisten içeri girdiğinde Jack'in ona diktiği bakışlara aldırmadan patronun masasına ilerledi.
James kağıtlar saçılmış masasında kızın getirdiği dosyalara yer ayarlarken Cerbol sabırla bekledi. Jack'in görmese bile bakışlarının sırtında olduğunu hissediyordu. Harry'e kaçamak bir bakış attığında onun yüzündeki sinsi gülümseme kızın düşüncesini destekliyordu. Jack ile açık açık kavga ettiği akşam soluğu Ginny'nin yanında almış ve kızın kendisini sakinleştirmesini sağlamıştı. Harry'de dört çocuğunu alıp sinemaya gittiğinde Ginny ile oturup saatlerce konuşmuşlardı. Ve iki kadın yeni bir planla sahaya çıkmaya karar vermişti. Aslında Cerbol bu planın ters tepmesinden korkasada Ginny ona öyle güzel bir kabullenme konuşması yapmıştı ki bir anda kendini planın ayrıntılarını kurarken bulmuştu.
"Cerbol, bu dosyanın devamını bulamıyorum. Arşivi bir kontrol eder misin? Eminim sorumsuz iş arkadaşların özensiz bir şekilde saça saça götürmüş bu davanın dosyasını."
James iki adama birer bakış gönderdiğinde Harry bıkmış gibi kafasını iki yana sallarken Jack seslice ofladı.
"Belki de sen götürdün patron neden bizi suçluyorsun?"
"Çünkü bu ekipte bu salaklığı yapacak iki üye var, ve ne üzücü bir durum ki biri benim oğlum."
Harry yandan babasını süzdükten sonra homurdanarak itiraf etti.
"Hermione'de devamı."
"HARRY!"
"Ne? Bir sürü eksik var o dosyada. Hepsinin altına imzanı atmadan önce içerikleri bir kontrol etsen bu durumda olmazdık."
"Adam gibi yapın sizde işlerinizi. Belgeleri tamamlamadan bana getirmeyin dedim yıllarca."
"Ya öyle mi? Ben genelde belge işleri olduğunda baygınlık geçiren bir patron hatırlıyorum."
James oğlunun söylediğine yandan gülmemek için çabalarken Cerbol kıkırdadı.
"Sizi niye köle diye ekibe aldım sanıyordun Harry? Bu işleri siz kölelerimin yapması gerekiyor."
"Ben Seçilmiş Kişiyim." Genç adam dalga geçerek konuştuktan sonra karışık saçlarından elini geçirdi.
"Ee ne var bende Seçilmemiş Kişiyim." Jack homurdandığında Cerbol ona kaçamak bir bakış attı.
James bakışlarını kıza diktiğinde ikisi boş boş bakıştı.
"Ne oldu patron?"
"Ee senin komik olmayan esprili bir cevabın yok mu? Hazırım haydi söyle de diğerlerine verdiğim tepkiyi verip gülmeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.