Ginny Mark gittiğinden beri takımı toparlamaya çalışıyordu ve yeni bir arayıcı bulamadıkları için hiç istemese de arayıcı olmayı kabullenmek zorunda kalmıştı. Kovalayıcı pozisyonuna yeni bir kız oyuncu seçmişti. Bu da sürekli olarak homurdanmasına sebep oluyordu kızın,kim ne derse desin sayı yapmayı daha eğlenceli buluyordu.
Bazı zamanlar Harry ile gizli çalışmalar yapıyorlardı,aslında ikisi de sadece beraber olmak için bu bahanenin ardına sığınıyordu. Bu çalışmalara Sirius'un katılıp eğlenceye dönüştüğü zamanlarda oluyordu. Hatta bu anların sonunda hep bir turnuva yapma hayalinden bahsedip detaylarını iki gence anlatıyordu,aslında bu hepsini heyecanlandıran bir fikirdi bu yüzden onu destekleyici sözler söylüyorlardı.
Hufflepuff maçında arayıcılık görevini başarıyla yerine getirmişti Ginny ve şimdi bütün akşam süren kutlamalara katılmıştı. Gece herkes yattığında takım arkadaşlarıyla birlikte Mark için bir iki poz çekildikten sonra küçük notlar yazıp zarfa yerleştirdiler, sabah gönderme işini Lucy ve Ginny yapacaktı. Kızıl kız yine aynı gece sabaha doğru sevgilisi için yakaladığı altın snitch'i küçük bir kutuya koydu ve mektubunu yazmaya başladı.
'Sevgilim,
Arayıcı olduğum ilk zamanları hatırlıyorsun değil mi ? Özellikle kupayı aldığımız kutlamada beni öptüğün an, kalbimin yerinden fırlarcasına atması aklıma geldikçe aptal bir sırıtış yerleşiyor yüzüme . Zaman geçti,sen mezun oldun,ayrı kaldık ve ben yine arayıcı olarak ilk maçıma çıktım. Kazandıktan sonra etrafta beni öpecek bir Harry olmadığı için biraz üzüldüm. Maça gelmeni, çalışmalarımızın karşılığını almamı görmeni isterdim,seni gururlandırmayı isterdim böylece belki bir iki öpücükte alırdım. Her neyse senin yarın mektubu alır almaz okula gelmeni sağlayacak şekilde yazmasam daha iyi olur,bu söylediklerime gözlerini devirip güldüğünü hayal ediyorum. Ve seni hayal ederken içim özlemle dolup taşıyor. Neyse,daha fazla sınırlarımızı zorlamıyorum ve duygularımı yazmayı burada bırakıyorum. Maçtaki birkaç pozu ve snitch'i sana yolluyorum,seni çok ama çok seviyorum.
Güvende ol Harry..
Senin Gin'in.'
Fotoğrafların basımı bittikten sonra hepsini büyük zarfa yerleştirdi, sabah uyandıklarında ilk iş Lucy ile birlikte mektupları sahiplerine yolladılar. Harry'nin cevabı ertesi gün baykuşu PK tarafından kıza ulaştırılmıştı,Mark ise bir hafta sonra takım arkadaşlarını tebrik ettiğini ve kupayı almadan ona yazmamalarını belirttiği bir mektupla cevap vermişti. Ayrıca hepsi kendi notlarına cevap aldığı kağıtları okuduklarında biraz olsun arkadaşlarının toparlandığını görüp rahatladılar.
Kupa maçına çıkacakları gün çıldırmış bir Gryffindor taraftarlarıyla uğraştı Ginny, hepsi onu durdurup durdurup bir şeyler söylüyordu, kız üstündeki baskıdan dolayı zaman zaman bunalıyordu. Harry bu sefer sevgilisini tek bırakmamıştı, maça çıkmadan önce yanına gelmiş ve ona şans öpücüğü vermişti. Maç sonunda snitch'i zaferle havaya kaldıran Ginny olmuştu. Harry'nin yanına süpürgesiyle uçtuğunda hızlıca öpüşmeye başladıklarında Sirius onları rahatsız etmek için öksürmüştü ama adamı hiç takmamıştı Ginny.
"Bu sefer etrafında seni öpecek bir Harry vardı sevgilim." Harry geri çekilip onun gözlerine bakarken muzur bir ses tonuyla konuşmuştu.
Ginny kahkaha atarak havada dönen arkadaşlarının yanına gitti, zafer kutlamaları bütün gün ve gece devam etmişti. İki gün sonra bütün takım yeniden toplandı ve kupanın minyatürünü hazırladılar. Yaklaşık 20 tane fotoğraf vardı,herkes kendi zafer anı fotoğrafını alıp arkasına notlar yazdı, Ginny tıpkı Harry'e yolladığı gibi snitch'i küçük bir kutuya koydu ve üstüne 'senin için' yazdı. Her şey hazırlandığında orta boy bir kutuya koyup Mark'a yolladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.