İlk Romantik Yemek

3.1K 118 45
                                    

Ginny, kocasını işe gönderdikten sonra çocuklar uyanana kadar bir kahve daha içmeye karar vermişti. Harry'nin özenle kurduğu kahve keyfi köşesine yaklaşıp çeşit çeşit kahve kavanozlarından gelişi güzel seçti, eline aldığının üstündeki etiketi kendine doğru çevirdi.

"Hımm, bunu seçtiğime göre şanslı günümdeyim."

En favorisinin suyunu kaynatmak için hareketlendiğinde pencereden süzülen baykuş dikkatini dağıttı. Annesinin cılız baykuşu masanın üstünden ona güzelce öttüğünde kız aceleyle sıcak suya kahveyi boşalttı.

"Bence birazcık bekleyebilirsin Cucu." Baykuş cevap olarak yeniden öttüğünde kız onun kabul ettiğini anlamıştı, Cucu çoğu zaman çirkef olsada bugün oldukça sabırlıydı anlaşılan.

Ginny işini bitirince arkasını dönüp kendisi için uzatılan mektubu yerinden söküp kuşun başını okşadı. Nankörlükte ustalaşmış Cucu gagasıyla bir yara açarken kız anında ciyaklamaya başladı.

"Seni sersem! Bakalım bu yaptığını annem duyunca ne yapacaksın!"

Baykuş ona sinirlice bakıp pencereden kaçıp gitti. Ginny biraz sonra peçeteye sardığı yaralı parmağını unutup kahvesini yudumlayarak mektubu açmaya girişti. Annesi kesin bu hafta hiç gitmediği için paylayacaktı.

'Ginny,

Kovuk'ta temizliğe başladım, neler çıktı bir bilsen! Gelip geçmişinden birkaç parçayı evine götürmek ister misin? Belki bu bahaneyle anneciğine o güzel yüzünü gösteme nezakati gösterirsin.

Annen -belli ki unuttuğun- Molly Weasley '

Kızıl kız üç çocuğuyla birlikte şömineden çıktığında babasının genişlettiği alan için bir kez daha içinden teşekkür etti. Hepsinin heyecanla büyük annelerine seslenmesiyle Molly elini kuruladığı havluyla koştura koştura onları karşıladı.

"Biz geldik anne, duyduk ki evinin çok düzenli olmasından şikayet ediyormuşsun bende topladım geldim canavarlarımı." Ginny torunlarının sevgi seline kapılan annesine şeker şeker konuşurken gıcık bakışların hedefi olmuştu.

"Evi bulabilmene şaşırdım, bu hafta gelmeyince adresimizi unuttun sanmıştım."

"Ben de seni çok özledim anneciğim."

Ginny annesinin asla uzun süre küs kalamayacağını bildiği için, onun en savunmasız kaldığı tonuyla kollarına girmişti.

"Babanında izin günü bugün, yine o gizli yerinde fiş sayıyor."

"Gizli yeri herkes biliyorsa gizliliği kalmamış oluyor." Kızıl kız kendini tutamadan dalga geçti.

"Baban o ismin çok havalı olduğunu savunuyor, gidip kendisine ne kadar aptalca bir fikre sahip olduğunu söylemek ister misin?"

Molly torunlarını mutfağa yönlendirirken geride kalan kızına teklif etmemişti aslında, o söylediğini yapmak zorundaydı Ginny. Bahçe kapısından dışarı çıktığında gizli yere hoplaya zıplaya ulaşıp gürültülü kapıyı kendine doğru çekti. Baskın yiyen babası geleni görmeden elindeki oyuncağını geriye fırlattı.

"Geliyorum Mollytombik."

"Baba ben GinnyAzTombik." Kızıl kız muzurca arkası dönük babasına seslendiğinde adam kızarmış bir yüz ona doğru döndü.

"Oh! Annene bundan bahsetme, her defasında kızarıyor."

"Sen farklı durumda değilsin." Sıkıca sarıldığı kollar cevap vermesine engel olmamıştı.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin