Ginny çocukları annesine bırakmış,kocasının eve gelmesini bekliyordu. Kızıl kız salonda bir o yana bir bu yana giderken özenle yaptığı dalgalı saçlarını asasıyla düzeltiyor ve kendi kendine söylenip duruyordu. Yani dün gece zaten bugün Hogwarts ders verme sırasının kendilerinde olduğunu söylemişti illa evden çıkmadan da hatırlatması mı gerekiyordu. Gelmesi gereken zamanın üstüne yarım saat daha bekleyip bir hışımla şömineden bakanlığa vardı. Kapıyı çalmadan direkt olarak Potter odasına sinirli bir yüzle girdi. Harry izinsiz giren kişiyi paylamak için kafasını yazdığı rapordan kaldırırken cümlesini yutmak zorunda kaldı. Ginny'i karşılamak için ayağa kalktığında unuttuğu şey yüzünden yiyeceği azarı azaltmak için en parlak gülümsemesini taktı yüzüne.
"Gin,gerçekten özür dilerim."
"Bu unutkanlıkla nasıl Seherbazsın söylesene,daha dün gece sana bugün dersimiz olduğunu söyledim. Şu raporların biraz daha bekleyebilirdi!"
Harry dün gece karısının uyuklarken bir şeyler söylediğini hatırlıyordu ama ne dediğini soramadan uykuya dalmıştı,kendini savunmak için hemen konuştu.
"Ben dün çok yorgundum beni sevdiğini söyledin sanıyordum,inan dersimizin bugün olduğu aklımdan çıkmış."
"Ne o artık söylediklerim dikkate değer bulunmuyor mu?"
"Yok artık bunu mu çıkardın!"
Harry şokla bir adım geri çekilmişti. Ginny gerçekten sinirliydi ve Harry karısının sinirliyken sadece kavgayı ateşlendirecek kelimeleri onun yüzüne vurduğunu biliyordu.
"Yarım saattir seni bekliyorum evde, bak özenle hazırlandım ama kocam farkında bile değil."
Kocası alıcı gözüyle onu incelemeye başladığında sinirli sinirli güldü,başını ağır ağır beğeniyle sallarken tok bir sesle konuştu.
"Fazla güzel olmuşsun,derste ergen öğrencilerin gözleri senin üstünde olacak kocan bunu hiç hoş bulmadı."
"Sevimlilik yapma Harry kavga ediyoruz."
"O benim doğuştan gelen bir özelliğim bunu engelleyemem. Hem ne kavgası Ginny sadece birazcık unutkanlık yaptım."
"Tamam egonu masaya bırakta okula gidelim."
Harry zafer kazanmış gibi gülümseyip karısının yanağına öpücük bıraktı. Ginny hala otoriter ses tonuyla onu uyardı.
"Ve elindeki mürekkep kalıntılarını yok et."
"Tamam anne."
Ginny tıslayak güldüğünde çantasında getirdiği özel cüppeyi üstüne geçirmesi için uzattı,kocası ona inanmaz gözlerle baktığında gerçekten Molly'i andıran bir bakış atıp açıkladı.
"Ne? Yakışıklı görünmeni istiyorum ve bu cüppe seni karizmatik gösteriyor."
"Yine de çantanda getirmen.."
"Hayır anlamıyorum lanet mi yemek istiyorsun Harry?"
"Hep tehdit hep tehdit,bir kere kocamı öpeyimde kavgamızı öyle bitirelim yok. Birinin yanında böyle tehdit etme beni bütün o Seçilmiş Kişi havam söner."
Harry küçük aynasının önünde cüppesini giyinmiş saçlarını düzeltirken bir yandan karısıyla dalga geçiyordu.
"Sarı çiyan neredeyse sana şiddet uyguladığımı yazacak zaten."
"Hıh neredeyseymiş!"
"Harry!!!"
Annelerinin odasındaki şömineden çıktıklarında oda bomboştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.