Aile Düellosu

5.2K 266 33
                                    

Bellatrix, Tonks ve Draco ile oyuncak bulmuş çocuk gibi oynuyordu. Kahkahaları etrafta yankılanırken kardeşleri ona dehşetle bakıyor ve bulundukları yerden ayrılamıyorlardı. Bellatrix bunu farkettiğinden beri onları delirtmek için elinden geleni yapıyordu. Attığı lanetten ustaca kaçan yeğenine hitaben oyuncu ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Tonks küçük Teddy buralarda mı? Senin işini bitirdikten sonra onu da senin yanına yollamaktan zevk alacağım."
"Ona dokunmayı aklının ucundan bile geçirme teyzecik, babası ve ben oğlumuzu korumak için hep yanında olacağız."
Tonks bir laneti daha uzaklaştırırken ona ölümcül lanet gönderdi.
"Sizi öldürmekten zevk alacağım pis hainler.!"
"Bu zevki sana yaşatmayacağız."
Draco nefretle tısladıktan sonra kadına saldırdı. Tonks ile iyi idare ediyor gibiydiler ama teyzeleri dengesiz bir insandı ve bu yüzden her an ikisinden birini öldürecek bir hamle yapabilirdi. Etraflarında deli gibi dönüp onların zayıf bir anını kollarken Bellatrix dudağını bükerek konuşmaya başladı.
"Ah küçük minik Draco'cuk nasıl da iyimser böyle.."
Bu sırada bir Ölüm Yiyen daha onların yanına geldi,Tonks bir yandan onunla savaşırken diğer yandan teyzesini kontrol ediyordu. Bella bunu farkedip yeniden kahkaha attı ve Tonks'u omzundan yaraladı. Genç kadın omzunu tutarken savunmasını düşürmedi ama acıyla birlikte dizlerinin üstüne yığıldı. Draco onu korumak için önüne geçtiğinde teyzesinin daha fazla kahkaha atmasına sebep oldu. Andromeda yere yığılan kızını gördüğünde sinirle onlara doğru koşmaya başladı.
Harry yavaş yavaş uyanmaya başladığında Severus onların yanına yardıma gelmişti. Narcissa oğlunun siper olduğunu gördüğünde farkında olmadan sessizce onun adını mırıldanmıştı. Lily olayın olduğu yere saniyelik bir bakış atıp endişeli kadına seslendi.
"Narcissa oğlunun yanına git, Sev senin yerine devam eder."
Kadın itiraz etmeden kafasını sallayıp yavaş yavaş yerinden uzaklaşmaya başladı.
Draco'yu da etkisiz hale getirdiğinde Bella ikisini siyah iplerle boğmaya başladı ve yüksek sesle kardeşlerine seslendi.
"HAİNLER GELİN VE ONLARI BENDEN KURTARIN."
"ONLARDAN UZAK DUR BELLA."
Andromeda lanetleri kardeşine fırlatırken Narcissa'da ona doğru koşmaya başladı. Bellatrix sahte bir şekilde dudak büzüp olumsuz anlamda kafasını salladı.
"HAİNLERİN CEZASINI KENDİ ELLERİMLE VERECEĞİM. AİLEMİZİN YÜZ KARASI, GEL BURAYA VE KIZINI BENDEN KURTAR."
"Ailemizin utanç kaynağı sensin Bella."
Narcissa ona sessizce cümleyi kurduğunda çocukları kurtarmak için iplere alev topu gönderdi.
"ÖYLE Mİ DERSİN ?"
Bella iyice sinirlendiğinde asasını seri hareketlerle ileri salladı. İpler daha fazla sararken Tonks ve Draco ondan kurtulmak için çabalıyordu.
"Çocuklarımızdan uzak dur Bella."
Bellatrix iki kız kardeşine masum bir bakış atarak oyununa devam etmek için konuştu.
"Hayır,böylesi daha eğlenceli onlarla oynayıp sonra sizinle uğraşacağım hainler."
İki kadın lanetler fırlatırken usta hareketlerle kaçıyordu onlardan. Narcissa içinde bulundukları duruma inanamıyordu. Bella kendi ölmeden hepsini öldürmeyi kafaya koymuş gibiydi ve bu savaştaki tek amaçları çocuklarını korumak olan iki kadın var gücüyle savaşıp amacına ulaşmasını engellemeye çalışıyordu. Bella'ya iki kişi daha yardıma geldiğinde işleri daha da zorlaşmıştı.

xx

İlerde Lupin savaşırken karısının sesiyle doldu kulakları ve ardından bir kahkaha duydu. İnce sesli kahkahanın sahibini bildiği için onun olduğu noktayı deli gibi ararken karşısındaki adamı yere yığdı. Bu sırada havaya atılan bir sıra işaret kıvılcımı dikkatini çekiyordu.Sonunda bakışlarıyla karısını bulduğunda siyah iplerle dolanmış olduğunu gördü. Onları farkeden sadece Lupin değildi Sirius'ta sinirli adımlarla onlara ulaşmaya çalışıp önüne geleni deviriyordu. Lupin'in de yaklaştığını gördüğünde onu karanlık bakışlarıyla durdurdu.
"Bana bırak Aylak."
Aynı anda şatonun içine doğru koşmaya başlayan Ginny'nin peşine Fenrir Greyback takılmıştı. Kız hem koşup hem arkasındaki kurt adama sersemletme fırlatıyordu ama başarısız oluyordu.Lupin kararsız bir şekilde kalakaldığında Sirius kendinden emin bir sesle konuştu.
"Güven bana Aylak,onu kendi ellerimle öldüreceğim.Sen küçük kızıla yardım et ve kurtadamın işini bitir."
Bu sırada işaret kıvılcımları daha da fazlalaşmıştı. Lupin daha da karışan ortalıkla birlikte derin nefes aldı. Sirius cevabını beklemeden Black ailesine yardıma koştuğunda Lupin de en yakın dostuna güvenip Ginny ile arasını iyice kapayan Fenrir'in arkasından koşmaya başladı.
Bellatrix, Sirius'un yaklaştığını gördüğünde çocuklar gibi seviniyordu. Sirius ona sert bir şekilde bakarak konuştu.
"Ne oldu Bella? Kaybedeceğini anlayınca delirmeye mi başladın ?"
Bellatrix onun dalga geçmesini duymazdan gelmiş ve yalandan bir mutlulukla ellerini çırpıp konuşmaya başlamıştı.
"Şimdi tam bir aile olduk."
"Ah ne kadar dokunaklı."
Andromeda kin dolu sesiyle kurduğu cümleden sonra kadına baktı. Bella ise hepsini şaşırtan bir hareket yapıp iki genci ileriye doğru fırlattı. Narcissa yere yavaşça inmeleri için asasını salladı.
"Onlarla oynamaktan vazgeçtim.Sizi öldürmek daha eğlenceli duruyor,haydi bakalım yeteneklerinizi görelim."
Hepsi savaş pozisyonunu alırken Sirius onunla dalga geçer gibi konuştu.
"Adil savaşacak kadar şerefli olduğunu sanmıyorum Bella." Bakışlarını diğer kuzenlerine çevirip devam etti.
"Siz ikiniz geri çekilin,ben hallederim."
İki kadın kuzenlerine karşı gelmeden bir adım geri çekildi.
"Kapatmamız gereken bir hesabımız var Bella."
"Gel bakalım Sirius."
İkisi seri hareketlerle savaşmaya başlamıştı. Andromeda ve Narcissa çocuklarının yanına koşup onları iplerden kurtarmaya girişti. Bu sırada Bella kahkaha atmayı kesip Sirius'u şaşırtmak için sürekli yer değiştiriyordu. Ama Sirius onun bu oyunlarını başarıyla geri püskürtüyordu.
Bella ona tekrardan saldırdığında Sirius üstüne doğru atıldı,kadın son anda geri kaçmıştı ama hafif şekilde yaralanmıştı. Kanayan koluna göz atıp karşısındaki adama dehşetle baktı.
"Ne oldu Bella korkmaya mı başladın ?"
"Kes sesini Sirius."
Hiç durmadan lanet atmaya başlamıştı ama adam ona sinir bozucu bir gülümse gönderip geriye doğru fırlattı. Bacağına kemik kırma laneti yollarken kadının acı dolu çığlığı etrafı doldurdu.
"Bu beni öldürdüğün içindi."
Kadına silahsızlandırma gönderip diğer bacağına da kemik kırma laneti gönderdi.
"Bu öldürdüğün insanlar içindi."
"Geber Sirius!"
Bir lanet daha kadının bedenine vurdu, ağzından burnundan kan gelirken Sirius tekrardan konuştu.
"Bu konuşturana kadar eziyet ettiğin arkadaşlarım içindi."
Bella kuzenine gözünü dikip son sözlerini söyledi.
"Canın cehenneme! Seni bir kez daha öldürme imkanım olsaydı yine hiç düşünmeden zevkle öldürürdüm."
"Bunu duyduğum iyi oldu,ailemden birini öldürme suçluluğunu yaşamamı engellemiştin oldun. Bu alanda seni öldürmek isteyecek onlarca insan varken ne mutlu ki bu zevk bana ait Bella."
Sözsüz bir şekilde asasını kadına salladı ve yeşil ışık onu tam kalbinden vurdu. Nefretle bakan gözleri artık boş dipsiz iki çukurdu, yere sertçe yığılan kadını orda bırakıp savaşmaya devam etti.
-
Geriye bir tek yılan Nagini kalmıştı onu da Hermione ve Ron öldürmeye çalışıyordu. Herkes var gücüyle direnirken savaş artık en doruk noktasına gelmişti.
Harry iyice kendine geldiğinde karşısındaki kadına bakakaldı. Aklından iki ihtimal geçiyordu ya hayal görüyordu ya da ölmüştü ve diğer dünya dedikleri yerde annesinin kollarında uyanmıştı. Lily oğlunun kalkmasına yardım ederken diğerleri onları korumaya devam ediyordu. Kadın hasretini bastırmaya çalışırken kendisinin aynısı gözlerdeki inanmazlığı farketmişti. Onun yamulmuş gözlüğünü eliyle düzeltirken nazikçe konuşmaya başladı.
"Biliyorum aklın karışık ama gerçekten burdayız Harry."
Harry dolu dolu gözleriyle annesinin yanağını inanmıyor gibi okşadı.
"Anne. Yaşıyorsun."
Daha fazla dayanamayıp oğluna sıkıca sarılan Lily, bir anlığına her şeyi unutmuştu. Harry'de hiç düşünmeden heyecanla annesinin sarılmasına karşılık verirmişti. Onları gerçek dünyaya döndüren şey Severus'un soğuk sesiydi.
"Şimdi bunun sırası değil Lily."
Harry adamı farkettiğinde iyice şaşırarak etrafındaki insanlara bakmaya başladı.Lily onun dikkatini çekmek için yüzünü avcunun içine aldı.
"Her şeyi açıklayacağız ama bitirmemiz gereken bir savaş var Harry."
Harry istemeyerek kafasını sallayarak onay vermişti.Annesine son kez sarılarak onun yanağından öptü ve ayaklanıp Voldemort ile savaşan Albus'a doğru adım attı.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin