Sirius yeni çıktığı dersten sonra sözleştiği sarışın çocukla odasında buluştu. İkiside heyecanlıydı ama bu heyecanları farklı duygularla karışmış haldeydi. Sirius ortalığı karıştıracak bir yaramazın heyecanını taşırken, Draco karışan ortalıkta başına neler gelecek onun merakıyla birleşmiş bir heyecan besliyordu. Bu sözleşmeyi ertesi gün şirkete götürdüğünde babası ve o ayrı yollara girmekle başlayan ufak bir düşmanlık yaşamaya başlayacaklardı. Aile şirketinde buldukları ufak açık onların engel olmadan planlarını devam ettirmelerini sağlamıştı. Bunun için en iyi avukatını ve şirket çalışanını kullanmıştı Draco.
"Babam ortalığı çok karıştıracak biliyorsun değil mi?" Genç adam karşısında bundan hiç şikayetçi gibi durmayan adama yine de hatırlattı.
"Günlerim çok sıradan geçiyordu, birazcık babanla düşman hamleler yapsak harika aksiyon olur."
"Yediğin lanetler yeterli gelmedi mi?"
Draco sırıtarak geçen hafta sonu olanlardan bahsetti üstü kapalı, Lily Potter'a hazin şekilde yenilip üstüne bir de ceza lanetleriyle epey zarar görmüştü.
"Biliyorsun Draco ben iflah olmaz bir yaramazım." Sirius bundan bile mutlu olmuş gibiydi. "Lily'i yenmek güzel olacaktı ama böylesi daha eğlenceli oldu. Şimdi hepsi intikam almamı beklediği için dikkatle hareket ediyor."
"İntikam alacak mısın?"
"Hayır ama onlara alacakmışım gibi davranacağım, bu yeterince eğlenceli oluyor."
"Sadece yenildiğini kabul etsen?" Bir umut sordu ama adamın gözlerindeki yaramazlık seven ışık bunun olmayacağını belli etmişti.
"Hile yaptığı açıkca belliyken neden kabul edeyim? Kurallarına göre oynasaydı ben yenecektim." Elini saçlarından geçirip devam etti. "Konuyu dağıtma, son kez üstünden geçelim."
"Her şey hazır işte, yarından itibaren Malfoy şirketinden çekiliyorum."
"Çekilmiyorsun, hisselerini aileden olan birine devrediyorsun." Sirius karar verirken çok zevk aldığı kısmı sinsice hatırlattı.
"Evet, eşimin babasına devrediyorum."
Sirius sanki çok komik bir şey duymuş gibi kahkaha atmaya başladı. Lucius Malfoy'un sarı saçlarını sinirden diken diken olmuş hayal ederken gülmesi şiddetleniyordu.
"Bunu babamın karşısında da yapacak mısın?"
"Olayın devamını duyduğunda ilk hesap soracağı insan ben olacağım bu yüzden elbette böyle yapacağım Draco." Uzun cümlesinden sonra yeniden gülmeye başladı.
"Senden sonra fazlaca sırası var."
"James ve Harry bunun çok komik olacağını düşünüyor, sen artık şu huzursuz halinden sıyrılsana."
"Sadece kendimi suçlu hissediyorum bazı anlarda." Genç adam sıkıntıyla iç çekti.
Sirius anında oyuncu kimliğinden sıyrıldı.
"Bak, biliyorum babana böylesine karşı gelip hiç sevmediği insanlarla işbirliği yapman seni huzursuz ediyor."
"Benim için daha fazla şey ifade ediyorsunuz, onun sevmemesi değil problem sizin canınızın benim yüzümden sıkılma ihtimalinin olması." Cümlesine devam etmesine izin vermeden ona yanlış gelen yerini düzeltti.
"Biliyoruz sende bizim ailemizden olduğun için gelecek bütün sıkıntıları kabullendik. Hem gerçek aile şirketi nasıl olunurmuş ona göstereceğiz."
Draco şirketten ayrılmasından sonra yapılacak ikinci adımı düşününce gülmesini bastıramamıştı.
"Baban sınırı senin evliliğini bitirmek için hamle yaptığında geçti Draco, eğer sana böylesine saygısızlık yapmasaydı eminim sen ömür boyu o şirkette kalmak isterdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.