Arkanı Kolla!

4.7K 180 64
                                    

Ginny altıncı ayında iyice büyüyen göbeğiyle zorluk yaşıyordu, bu yüzden iki annesi her gün onun yanına uğrayıp yardım ediyorlardı. Uykuya daha zor dalıyor,dalsada bebeğinin sert tekmeleri yüzünden acıyla uyanıyordu. İlk zamanlar sert tekmelerinden dolayı kızın canı yanıyordu bu yüzden Harry imkan verse her tekmesinde onu hastaneye götürecek tavırlar sergiliyordu. Zamanla tekmelere alışmıştı hatta annesine orada olduğunu hissettirdiği için mutlu olmaya başlamıştı.

Daha büyük bir yatak yapmıştı Harry yoksa ikisi ayrı uyumak zorunda kalırlardı. Böylece yatakta daha fazla yayılabiliyordu Ginny artık. Yine bir gece o sert tekmelerden birini hissettiğinde uykusunda inlediğini fark etmedi. Harry hızlıca gözlerini açıp uykusunda inleyen karısının yüzüne baktı,kaşları acıyla çatılmıştı ve eli tekmenin geldiği yerde duruyordu. Onu rahatlatmak için kollarının arasına aldı,göbeğindeki elinin üstüne elini koyup biraz daha uyanık kaldı. Ginny tekrardan tekme hissettiğinde gözlerini açtı, karşısında onu izleyen bir Harry beklemiyordu.

"Her şey yolunda mı ?"

"Bir iki tekme sadece, aynı babası gibi uyurken çok hareket ediyor."

Harry gülerek karısının göbeğini okşayıp konuşmaya başladı.

"Anneyi uykusundan ediyorsun minik,bir an önce yerine kavuşsan iyi edersin."

Ginny'de güldü sonrasında bir ses duymuş gibi karnına doğru baktı ve kafasını salladı.

"Kuşları kovaladığı bir rüya görmüş ondan böyle heyecanlı hareketler yapıyormuş."

"Yaa öyle mi dedi ?"

Harry karısını göbeğinin izin verdiği kadarıyla biraz daha kendine çekti.

"Harry senden bir şey isteyebilir miyim?"

Ginny söyleyeceği şey ne ise sanki utanıyor gibi kocasına baktı. Harry bu söyleme şeklini yaklaşık bir aydır biliyordu ve bu yüzden karısına gülerek kafasını salladı.

"Bana sıcak çikolata yapar mısın?"

Sıcak çikolata Ginny'in sürekli aşerdiği bir şeydi,Harry evi sıcak çikolata dükkanına çevirmişti ve o istediği anda gidip anında yapıyordu. İlk aşerdiği zaman sabahın köründe muggle tarafına geçip sıcak çikolata aramıştı ama bulamamıştı sonrasında annesinin yanına okula gitmiş ev cinlerinden yapmalarını rica etmişti. Lily o akşam onlara bir kutu sıcak çikolatayla gelip yapılışını öğretmişti. 

"İyi ki annem nasıl yapıldığını öğretti bize. "

Harry yataktan kalkarken kurmuştu cümleyi karısı ona kıkırdayıp o odadan çıkana kadar havadan öpücükler attı. Beş dakika sonra elinde iki dumanı tüten kupayla geri geldi Harry.

-

Bir sonraki akşam karı koca bahçede düzelen havaların tadını çıkarıyordu. Ginny ağaçlar arasında kurdukları hamakta asasının yardımıyla sallanıyordu. Harry ise biraz ilerisinde rahat bahçe koltuklarından birinde oturmuş yine o muggle kitaplarından birini okuyordu.

"Yarın annemlerle alışverişe çıkacağız hatırlıyorsun değil mi ?"

"Evet bende fırsat bulursam geleceğim."

Ginny sıkılınca asasını kocasının elindeki kitaba doğru sallamaya yeltendi ama Harry sesiyle onu durdurdu.

"Sakın düşündüğün şeyi yapma hayatım en heyecanlı yerindeyim."

Kız homurdanarak asasını kucağına indirdiği sırada cıvıl cıvıl öten kuşlar başının üstünde dolaşmaya başladı. Gülerek kocasına dönmüştü onun hem kitap okuyup hem kuşları yönettiği asasını sallamasını izledi. İki tanesi göbeğine konduğunda onları sevmek için elini uzattı. Bu sırada ağacın dallarına PK kondu ve Ginny'e bakmaya başladı bir yandan da söylenir gibiydi.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin