'Let's verlaat deze tent, let's go to m'n huis en do al die dingen die je alleen durft te fluisteren', fluistert Harry in mijn oor nadat hij mijn lippen langzaam los gelaten heeft.
Ik kijk ervan op dat hij precies deze woorden fluistert. Ik had nooit gedacht dat hij dit liedje van de Jeugd van Tegenwoordig zou kennen. Laat staan dat hij deze band zou kennen.
'Waar gaan we heen?' vraag ik.
'Geen idee.'
'Kom mee...' Ik neem zijn hand en sleur hem door de massa heen achter me aan. Richting hotel. Het valt me net te binnen dat het kaartje van mijn kamer in mijn handtas zit. Ongeduldig wachten we op de lift in het hotel terwijl Harry kusjes geeft in mijn nek. Wanneer de deuren van de lift eindelijk openschuiven ga ik zo snel mogelijk naar binnen. Harry komt voor me staan en zijn handen gaan onder mijn kleedje om daar zachtjes in mijn bips te knijpen. Ik wip een beetje omhoog en Harry grinnikt. De weg naar de verdieping waar we moeten zijn lijkt verder dan anders. Harry komt een beetje tegen me aan schuren en ik word er echt gefrustreerd van. Ik wil liefst nu de kleren van zijn lijf trekken. Ping. De deuren gaan open. Harry tilt me op en legt me over zijn schouder. Ik gil kort.
'Zet me neer Harry!'
'Welke kant op?'
'Zet me neer.'
'Welke kant?' dreigt hij.
'Rechts, nummer 687.'
Hij loopt verder en ik wip op en neer op het tempo dat hij loopt. Bij de deur zet hij me helaas niet neer en dus moet ik de deur openmaken terwijl ik ondersteboven hang. Harry gaat naar binnen en werpt me op mijn bed. Hij klimt op het bed en komt boven me hangen. Ik kijk in zijn ogen. Zijn krullen hangen wild rond zijn gezicht en zijn ogen staan strak op die van mij gericht. Terwijl ik naar hem blijf kijken, schop ik mijn schoenen uit. Ik breng mijn handen naar zijn nek en vertrek vanaf daar om met mijn vingers door zijn krullen te gaan. Ondertussen breng ik zijn gezicht wat dichterbij om hem te kussen. Zijn handen gaan onder mijn rug en maken het slotje van mijn bh open zonder enige moeite. Zijn handen komen langs mijn zij naar voor en zachtjes masseert hij mijn borsten. Ik kreun zacht onder het kussen door. Hij stopt de kus heel voorzichtig en ik maak van de gelegenheid gebruik om zijn hemd open te maken. Ik kan zien dat hij helemaal gek staat en alles zo snel mogelijk wil laten gebeuren zodat we sneller aan het echte werk kunnen beginnen. Om hem te plagen maak ik elk knoopje langzaam open. Ik ben nog niet eens halverwege als hij zijn hemd met een snelle beweging over zijn hoofd trekt en het ergens achter hem gooit. Een sixpack is zichtbaar en het is nog beter dan ik me ooit in mijn wildste fantasieën had voorgesteld.
'Nu jij', zegt hij. In plaats van mijn kleedje uit doen, ga ik op mijn knieën zitten en laat ik hem de onderkant van mijn kleedje vastnemen om het over mijn hoofd te trekken. Daar sta ik dan of liever zit ik dan voor Harry in lingerie. Ik maak zijn riem los en rits zijn broek open. Hij trekt hem zelf uit en duwt me dan terug op het bed om opnieuw boven mij te komen. Zijn boxer staat strak gespannen en ik wrijf over de bobbel. Hij komt op liggen en schuurt over me heen. Harry neemt mijn bh en gooit hem weg ergens bij zijn hemd. Opnieuw knijpt hij zacht in mijn borsten en hij kust me in mijn nek. Van mijn nek gaat hij naar beneden tot aan mijn tepel waar hij even aan likt. Hij speelt wat met zijn tong met mijn tepel en wanneer ik even aan het af dwalen ben met mijn gedachten bijt hij er zachtjes in.
'Auw!'
Hij grinnikt en gaat gewoon naar de andere kant op. Ik bedenk me dat dit wellicht zal leiden tot mijn eerste keer en dat maakt me best onzeker.
'Harry',mompel ik onzeker. Bang dat wat ik zal zeggen alles zal verpesten.
'Ja, schoonheid?'
'Ik heb nog n..., Ik bedoel ik ben bang dat ik iets verkeerd zal doen dus doe ik liever niets. Ik wil dit allemaal wel maar het is mijn eerste keer en...'
Hij duwt me terug op de matras en legt me het zwijgen op door mijn lippen te kussen.
'Sst, geen zorgen. Alles komt goed.'
Ik vertrouw Harry en laat hem doen. Hij gaat verder met het masseren van mijn linkerborst. Zijn hand legt hij op mijn slipje en hij wrijft erover heen. Ik kan van mezelf voelen dat het daar beneden warmer en natter wordt. Harry blijft wrijven en ik kreun zachtjes. Hij kijkt me vragend aan en ik knik. Hij trekt mijn slipje naar beneden en gaat tussen mijn benen zitten die ik wat gespreid heb ondertussen. Hij brengt een vinger binnen en niet veel later volgt een tweede. Met zijn linkerduim en wijsvinger wrijft hij over mijn clitoris wat me gek maakt van verlangen en plezier. Ik voel mijn ademhaling versnellen en het lijkt alsof mijn bloed sneller gaat stromen. Ik kreun zachtjes en kijk Harry aan. Is dit een normale reactie? Ja dat heb je dan als je geen ervaring hebt. Hij glimlacht geruststellend en gaat gewoon verder. Ik kan het niet meer houden en plots trekken mijn benen samen. Ik schop letterlijk in het luchtledige en ik hol mijn rug waardoor Harry niet langer met zijn vingers in mij zit. Het gevoel is fantastisch.
'Meer', heig ik. Want hoewel ik geen ervaring heb,besef ik dat er meer moet zijn dan dit.
'Zeker?' vraagt Harry.
Ik knik. Hij trekt zijn boxershort uit en raapt zijn broek op om iets uit zijn portefeuille te halen. Hij neemt een condoom en komt naast me staan.
'Wil je?' vraagt hij. Ik twijfel even. 'Ik zal je helpen.' Ik doe het condoom bij hem aan en dan komt hij voor de derde keer boven mij hangen.
'Als je stop zegt, stop ik. Oké?' Ik knik. Hij brengt zijn penis naar binnen en ik bijt even op mijn lip. Een hele kleine steek van pijn komt naar boven, maar is van hele korte duur. Meteen leid Harry me af door mijn haar te strelen.
'Als het pijn doet, moet je het zeggen.'
Hij wil me echt gerust stellen en er alles aan doen om het mij zo aangenaam mogelijk te maken.
'Nee, geen pijn. Gewoon... Doe maar.'
Harry begint te stoten en oh mijn god dit is nog aangenamer dan het vingeren. Harry geniet er nu duidelijk ook van want hij kreunt zachtjes. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en kus hem passioneel. Hij moet mijn liefde op zoveel mogelijk manieren voelen. Hij drijft het tempo wat op door op en neer te bewegen waardoor kussen wat moeilijker wordt. Hij blijft doorstoten en mijn ademhaling versnelt. Het is net alsof ik twee kilometer gaan lopen heb. Ik krijg het helemaal warm en ik voel hoe ik wat aan het zweten ben. Ik voel mijn vagina samentrekken en terug ontspannen en ook de spieren in mijn andere lichaamsdelen trekken samen. Mijn benen vliegen opnieuw alle kanten op en ik heb er geen controle over. Mijn voeten en handen tintelen en ik kan enkel denken aan mezelf.
'Niet stoppen', fluister ik, 'niet stoppen'. Ik kom rechter en leg mijn hoofd in mijn nek. Harry drijft het tempo nog wat op. Ik schreeuw het bijna uit en het liefst van al zou ik mijn tanden in een kussen willen zetten. Maar het kussen ligt onder mijn rug en ik kan geen nemen. Ik zet mijn nagels in Harry's rug en zonder dat het de bedoeling is, krauw ik hem.
'Sorry', mompel ik.
'Ssst, geeft niet.' Hij gaat gewoon verder. Terwijl ik verder moeite heb met mezelf. Ik weet niet wat me overkomt maar het gevoel is heerlijk. Ik schreeuw het uit en roep zijn naam. Ik hoor dat hij reageert maar weet niet hoe of wat hij zegt.
'Ik ga komen.' Ook Harry bereikt zijn hoogtepunt. Daarna bouwt hij het tempo langzaam af en jammer genoeg komt er een einde aan.
'Ik ben meteen terug', zegt hij en hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Hij loopt naar de badkamer om het condoom weg te gooien. Niet veel later is hij terug en komt hij naast me in bed liggen. Ik lig op mijn zij en hij ook en we kijken elkaar in de ogen.
'Ik hou echt van jou Femke. Al vanaf dag één vind ik je leuk.'
'Ik jou ook.' Hij streelt mijn lichaam en ik voel me helemaal ontspannen. Zo ontspannen heb ik me nog nooit gevoeld. Uit mijn handtas klinkt het geluid van mijn gsm. Ik negeer het.
'Misschien zou je toch best eens kijken. Misschien is het je vader die zich vragen stelt of we nog terugkomen.'
Tegen mijn zin sta ik recht en neem ik mijn gsm uit. Het is twintig voor één. Ik frons mijn wenkbrauwen wanneer ik de afzender zie.
'Wat is er?' vraagt Harry.
'Het is Joyce. Ze wenst me veel plezier met jou en zegt dat ze ons gezien heeft.'
'Wat?'
'Ja ik begrijp het ook niet.' Ik bel naar Joyce en bijna meteen neemt ze op.
'Joyce waar heb je het over?'
'De nieuwsuitzending. Ik zit hier met mijn familie nieuwjaar te vieren en ze tonen New York op tv en raad eens welke twee elkaar daar zo romantisch staan te kussen?'
'Euh...'
'Juist ja, jij en Harry. Maar ik moet nu echt door.'
'We waren blijkbaar in het beeld van een cameraploeg toen we op Times Square stonden en nu heeft zowat heel België onze kus gezien.'
'Dat is niet erg. Nu weet ook heel België dat jij van mij bent.'
Ik kruip glimlachend terug in bed en ga dicht tegen hem aanliggen. Hij fluistert allemaal lieve dingen en het ontspannen gevoel zorgt ervoor dat ik in slaap val in zijn armen.
YOU ARE READING
Just can't let her go - H.S.
FanfictionShe's so mean but I gotta love it And I just can't let her go Breaks a billion hearts I know i'm next in line But I don't mind yeah I want her Ik begon jaren geleden (2013) met het schrijven van dit verhaal. Toen heb ik heel lang niet meer verder ge...