Harry komt steeds dichterbij en ik schop snel mijn schoenen uit. Ik ben me plots heel erg bewust van het feit dat ik niet mijn mooiste lingerie aangetrokken heb.
'Weet je nog de laatste keer dat ik je zo naar boven gedragen heb?' vraagt hij grijnzend.
'Dat was ook in deze stad als ik me goed herinner', antwoord ik met een wenkbrauwwiebel. Ik herinner me mijn eerste keer maar al te goed. Het nieuwe jaar was net ingezet toen Harry en ik besloten een hotelkamer op te zoeken.
Hij hangt nu zo goed als boven me en zijn krullen vallen alle kanten op. Hij heeft net zijn riem losgemaakt en knoopt nu mijn bloesje los. Mijn handen leg ik in zijn nek en ik kus hem op de mond. Mijn bloesje is in een moordend tempo opengemaakt en hij gooit het aan de kant. Ik trek zijn T-shirt over zijn hoofd en gooi ook dat stukje katoen naast het bed. Harry grinnikt even en ik kijk hem vragend aan.
'Niets hoor, ga maar door', zegt hij. Ik twijfel toch even en onderneem geen actie meer tot Harry zelf opnieuw begint. Hij strijkt met zijn handen langs mijn zij en brengt ze dan naar mijn rug om met een vlotte beweging mijn bh open te maken. Voor hij verder kan doen, ga ik rechtop zitten en trek ik zijn broek tot op zijn enkels waarna hij ze zelf verder afschopt en in diezelfde beweging ook mijn rokje mee naar beneden neemt. Hij duwt me terug op de matras van zijn bed en legt dan zijn handen over mijn borsten om die zacht te gaan masseren. Zijn lippen brengt hij naar mijn nek om kusjes te plaatsen en ondertussen voel ik zijn hand een weg zoeken in mijn onderbroek. Hij wrijft wat met zijn handpalm op mijn clitoris en ondertussen trommelt hij met zijn vingers op mijn schaamlippen. Mijn god wat maakt hij me gek. Robin heeft me nog nooit zo gek gekregen. Waarom praat ik dit eigenlijk allemaal goed? Ik voel mezelf verstijven bij de gedachte dat ik Robin al voor de zoveelste keer aan het bedriegen ben sinds ik hier in New York studeer.
'Sssst, niet denken', fluistert Harry in mijn oor en dan plaats hij een kus in mijn nek. Hij zuigt zachtjes en meteen schiet mijn hartslag de hoogte in. Mijn ademhaling versnelt en ik breng mijn heupen als in een reflex naar boven. Harry weet perfect wat ik wil en ontdoet me van het laatste kledingstuk dat ik nog aanheb. Amper twee seconden later liggen we beiden poedelnaakt op elkaar. Mijn handen op zijn borstkas, de zijn op mijn borst.
We kussen elkaar en dan voel ik Harry zijn vingers bij me naar binnenkomen. Hij beweegt ze eerst langzaam en dan sneller. Meteen weet ik dat ik niet veel meer nodig heb om aan het "serieuze werk" te beginnen. Zijn hand verlaat zijn positie en dan komt hij langzaam en voorzichtig bij me naar binnen zoals meestal eigenlijk. Ik zucht van de emoties en de gevoelens en sluit mijn ogen terwijl ik mijn hoofd in mijn nek leg. Ik laat hem begaan en beweeg ritmisch mee op het tempo van Harry. Mijn ademhaling wordt nog sneller en ook die van hem versnelt.
'Zal ik je nog eens gek maken zoals op de trap?' hijgt Harry bij mijn oor.
Ik moet eens denken aan wat hij nu precies bedoelt. Door zijn handelingen wordt het me al snel duidelijk. Zijn tempo gaat afwisselend snel en dan weer traag. Hij plaats overal kusjes en zuigt even aan mijn tepel. Telkens wanneer het tempo opgedreven wordt, komt hij ook dieper in me. Ik schreeuw het uit van genot wanneer hij mijn baarmoederwand raakt. God damn it, wat is dit? Harry gaat maar door en ik schommel op het puntje van mijn hoogtepunt. Telkens wanneer het bijna zover is, verandert zijn tempo opnieuw waardoor mijn orgasme net niet doorkomt. De krullenbol komt klaar en hij bouwt het tempo af.
'Harry! Nee!' protesteer ik luid. Hij smoort me de mond door zijn lippen op mijn lippen te duwen wanneer hij uit me komt en dan duwt hij mijn benen uit elkaar. Hij gaat in een rechte lijn naar beneden tot aan mijn clitoris en streelt die met zijn tong. Ik heb dit in jaren niet gehad, dit is gewoon zalig. Het gevoel kan ik nog altijd niet beschrijven. Het is alsof alles tintelt en alsof alle zenuwen in mijn lichaam vol vuurwerk zitten. Ik schreeuw zijn naam.
'Sssst,' lacht hij, 'er leven hier nog mensen in dit gebouw.'
'Sorry', giechel ik. Ik tril van kop tot teen en ben alle controle over mezelf kwijt.
Harry komt naast me liggen en strijkt mijn haar naar achteren. 'Ik heb je echt gemist, Femke', zegt hij zacht en duidelijk gemeend.
YOU ARE READING
Just can't let her go - H.S.
FanfictionShe's so mean but I gotta love it And I just can't let her go Breaks a billion hearts I know i'm next in line But I don't mind yeah I want her Ik begon jaren geleden (2013) met het schrijven van dit verhaal. Toen heb ik heel lang niet meer verder ge...