Twist of fate || 080 ||16+||

5 1 1
                                    

Ik beweeg mijn heupen op en neer zodat ik druk uitoefen op zijn kruis. Harry kreunt zachtjes tijdens onze intense kus en ik kan niet anders dan glimlachen.

'Fem', gromt hij. Mijn hart davert bijna uit mijn lichaam ik voel ook Harry's hart flink tekeer gaan wanneer ik mijn hand op zijn borstkas leg. Ik onderbreek even de kus om naar adem te happen en kijk hem diep in de ogen. Harry's ogen staan donker. Hij laat ze over mijn lichaam glijden en bijt verleidelijk in zijn onderlip. Hij brengt zijn hand naar mijn onderbroek en wrijft erover heen. Zachtjes kreun ik waardoor hij de rand opschuift en met zijn vingers over mijn lippen. Genietend sluit ik mijn ogen. Langzaam brengt hij één vinger naar binnen en voorzichtig beweegt hij die op en neer. Ik slik en kreun zacht, mijn heupen op en neer bewegend. Hij brengt er een tweede vinger bij en maakt nu ruwere bewegingen, met zijn duim maakt hij kleine cirkeltjes op mijn clitoris. Mijn ogen worden groot en ik bijt keihard op mijn onderlip om niet te luid te gaan kreunen.

'Fem, je bent zo nat', gromt hij.
Ik grijp zijn gezicht vast en trek hem dichter naar me toe om hem te kussen. Tijdens onze intense kus trek ik aan de rand van zijn boxer om het kledingstuk uit te doen. Harry onderbreekt de kus en helpt me door snel zijn boxer van zijn benen te duwen en ook mijn slipje uit te doen.
'Hazz', kreun ik smekend.
'Hmm?'
'Ik wil meer' zucht ik.

Hij grijnst en komt boven me hangen. Langzaam, maar diep komt hij bij me binnen. Zijn handen legt hij op mijn heupen om rustig, langzaam en liefdevol te bewegen. Een groot contrast met onze wilde en brute bewegingen van daarnet. Een warm gevoel overspoelt me. Ik kus hem zacht en liefdevol. Voor het eerst sinds New York is dit niet alleen lust, maar pure liefde. Mijn handen strelen over Harry's lichaam terwijl hij het tempo langzaam opvoert. Ritmisch beweeg ik mee met mijn heupen, waarop Harry nog sneller begint te stoten. Bij elke stoot ontsnapt er een kreun uit mijn mond, hijgend hangt Harry boven me en hij grijnst wanneer hij zijn vingers naar mijn clitoris brengt en die stimuleert. Mijn mond valt open en mijn ogen gaan wijd open. Een ontzette 'Ooh' ontsnapt uit mijn mond. Ik hol mijn rug, til mijn heupen op waardoor ik nu eigenlijk enkel op mijn voeten schouders steun. Harry laat zijn hoofd naast dat van mij hangen en kreunt mijn naam in mijn oor.

'Fuck!' vloek ik. Dit voelt veel te goed, maar ik voel aan mijn lichaam en dat van Harry dat we dit niet lang meer kunnen volhouden.
Mijn hele lichaam begint te trillen en ik voel mezelf naar mijn orgasme gaan. Harry merkt het en beweegt nog sneller, mijn naam kreunend. Ik schreeuw zijn naam wanneer ik mijn hoogtepunt bereik en ook Harry tegelijk klaarkomt. Wellicht heeft het hele gebouw me gehoord. Harry geeft me nog een kus en laat zich dan uitgeput naast me op de matras neervallen. We liggen een tijdje naast elkaar uit te hijgen wanneer Harry mijn hand neemt.
'Fem?' vraagt hij.
'Hmm...'
'Dit was geweldig.'

Ik glimlach. 'Dit was de beste seks die we al gehad hebben.'
'Ik ben blij dat we dit op deze manier hebben gedaan', zegt hij.
Ik ga dichter bij hem liggen en nestel me tegen hem aan. Mijn hoofd leg ik op zijn borstkas en ik hoor hoe zijn hart nog aan het bekomen is. Met mijn vinger teken ik een hartje op de plaats waar ik het voel kloppen. Harry speelt met mijn haar.
'Ik hou van je, Fem", zegt hij met een schorre stem, terwijl hij zijn andere arm om mijn middel slaat. Ik wil nooit meer weg uit deze armen. Ik voel me zo gelukkig bij hem op dit moment.
''Ik hou ook van jou, Hazz.' Ik kijk op en plant een kus op zijn lippen. Ik leg me daarna weer tegen z'n borst, en val niet veel later vredig in slaap.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now