Twist of fate || 081

3 1 0
                                    

De volgende morgen word ik wakker in Harry's armen. Ik draai me om in zijn armen en kijk naar hem. Door mijn beweging wordt hij ook wakker. Langzaam opent hij zijn ogen en kijkt me glimlachend aan.
'Goeiemorgen', zegt hij zacht.
Ik glimlach terug en mompel een goeiemorgen terug terwijl ik me nog wat dichter tegen hem aan nestel. Zijn ochtendstem klinkt ongelofelijk sexy, wat schor door het slapen en de drank van gisterenavond.
'Herinner ik het me goed dat jij gisteren zei dat je van me houdt?' vraagt hij.
'Dat herinner je je goed.'' zeg ik.
'Ik herinner het me vaag... Ik had nogal veel drank op en jij ook dus ik was het niet meer zo zeker.'

Ik kijk op. Is hij alles van gisterenavond vergeten? Was het dan toch lust in plaats van liefde. Ik kijk hem diep in de ogen. Harry bijt op zijn lip en grinnikt dan.
'Geen zorgen, ik kan me alles nog goed herinneren. Ik zou het voor geen geld van de wereld willen missen, liefje.' Hij komt wat dichterbij en kust me zacht op mijn voorhoofd. Zijn hand legt hij op mijn wang en met zijn duim streelt hij zacht over mijn wang. Ik kom wat dichterbij zodat ik zijn lippen kan kussen. Al snel reageert Harry door met zijn tong tegen mijn lippen te tikken en verandert onze zoen in een tongzoen. Ik leg mijn been over de zijne heen en druk me nog dichter tegen hem aan. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen en streelt er met zijn vingers overheen. Met een zachte tik op mijn billen maakt hij zich los uit onze omhelzing en stapt hij uit bed. Met een pruillipje kijk ik hem aan.

'Ik ga ontbijt maken', zegt Harry.
Ik draai me nog eens om in de lakens en zucht. Wat heb ik het toch getroffen met Harry. Vier jaar geleden had ik niet verwacht hem ooit nog terug te zien, laat staan dat we elkaar hier zouden tegenkomen. Ik vind het al helemaal te gek voor woorden dat hij nog iets met mij te maken wil hebben na de hele situatie met Robin.

' When you're with me, no judgement. You can get that from anyone else, you don't have to prove nothing you can just be yourself', hoor ik Harry zingen vanuit de kamer hiernaast. Ik trek een T-shirt van Harry voor ik naar hem toe ga.
'Amai, wat een muzikaal talent', geef ik hem een compliment.
Hij draait zich om en kijkt me aan met een verbaasde blik. Zijn vinger wijst naar zijn borstkas. 'Ik? Muzikaal talent?'
'Uhu,' hmm ik, 'je zou moeten deelnemen aan zo'n programma zoals The X-factor of iets dergelijk.'

'Ik? Op de X-factor?!' Hij lacht luid. 'Zie je het al voor je? De zaal loopt meteen leeg.' Lachend komt hij bij me zitten aan tafel.

'Je bent best goed hoor.'
'Niet goed genoeg, eet nu maar gewoon je ontbijt op.' Lachend neemt hij een broodje en legt het op mijn bord voor hij er ook één voor zichzelf neemt. Ik neem een hap van het broodje en kauw er langzaam op.

Na het ontbijt help ik Harry met het afruimen.
'Ik ga douchen', zegt Harry. Hij loopt naar de badkamer die grenst aan de slaapkamer.
'Oké.' Ik loop met hem mee en laat me op zijn bed vallen.
'Je mag me altijd vergezellen in de douche.' Hij knipoogt waardoor ik grinnik.
'Daar zal ik toch eventjes over na moeten denken', plaag ik hem. Harry verdwijnt in de badkamer en laat de deur op een kiertje. Ik ben van plan om te wachten tot ik het water hoor lopen vooraleer ik hem achterna ga. Mijn telefoon begint te trillen op de nachttafel. Op het scherm zie ik dat mijn vader me belt en snel neem ik op.

'Hoi pap'
'Heey Fem. Ik dacht ik heb mijn jongste dochter al twee weken niet meer gehoord, dan zal ik zelf maar eens opbellen.'
Ik had inderdaad niet meer opgebeld sinds het voorval twee weken geleden. Af en toe had ik nog een berichtje gestuurd, maar meestal bleef het bij een Hoe gaat het? en Alles oké als antwoord.
'Sorry pap, ik had het echt heel erg druk met school. Ik moest echt superveel inhalen omdat ik heel wat lessen heb gemist.'
'Ben je al terug op schema?'
'Zo goed als... nog enkele lessen inhalen en alle achterstand is ingehaald. Het lukt me wel, ik heb heel wat notities gekregen van Sarah.'
'Da's goed! Je hebt wellicht ook examens in januari?'
'Ja, een week na de kerstvakantie starten die.'
'Komt wel goed bij jou, ik heb er vertrouwen in. Thibault zal wat anders zijn, die zit hier te gamen en heeft nog geen boek open gedaan. Ik geloof dat zijn cursussen nog in de plastiekfolie zitten.'
Ik moet lachen want ik kan me er wel iets bij voorstellen. Mijn plusbroer Thibault is nooit een goede student geweest. Ik hoor hem op de achtergrond van alles mopperen waardoor mijn vader ook gaat lachen.
'Ach ja, ze kunnen niet allemaal zijn zoals mijn dochters', schept mijn vader lachend op. Ik hoor dat dit eerder een sneer is naar Thibault.
'Ik mis jullie eigenlijk wel als ik jullie zo bezig hoor.'
'Wel daarvoor belde ik eigenlijk', zegt mijn vader, 'ik heb even zitten denken en zou het niet fijn zijn als je voor de feestdagen en de kerstvakantie of langer naar huis komt? Dan kan je Kerst en Nieuw vieren met de familie en hoef je daar niet in je eentje te zitten in New York.'

Ik denk even na over zijn voorstel. Normaal zou ik de feestdagen hier in New York vieren met Robin, maar dat plan gaat nu zeker niet meer door. Ik zou de tijd samen met Harry kunnen doorbrengen maar eigenlijk hebben we het nog niet eens gehad over die periode. We zijn ook pas samen. Zijn we eigenlijk officieel samen of is dit de fase waarin het nog onduidelijk is wat we nu precies zijn?

'Hé! Ik dacht dat je me zou vergezellen bij het douchen?' Harry zijn hoofd komt uit de badkamer piepen. Waterdruppeltjes druipen uit zijn haar op de grond. Snel slaat hij een hand over zijn mond als hij merkt dat ik aan het bellen ben. Ik kan het niet laten om even te lachen.
'Wat zit jij daar nu te lachen?' vraagt mijn vader.
'Oh niks speciaal pap, ik zag hier iets grappig op internet en...' Ik leg de nadruk op pap zodat Harry weet wie ik aan de lijn heb. Hij vormt het woord oepsie met zijn mond en keert terug naar de douche.

'Oké dan, wel ik overval je misschien met mijn vraag. Maar denk je even na over het voorstel en laat je me dan iets weten?'
Eigenlijk wil ik heel graag wat tijd spenderen met mijn familie. Ik mis ze ontzettend hard nu ik hier al een aantal maanden in New York woon, dus is mijn beslissing snel gemaakt. 'Ik zou het heel erg fijn vinden om samen Kerst en Nieuw te vieren.'
'Super! Je maakt mijn dag helemaal goed meid! Ik regel meteen de vliegtickets, deze namiddag kan je die al in je mailbox vinden.'
'Bedankt pap, ik kijk er al naar uit.'
'Ik ook, Fem. Tot snel!'
'Tot snel!'. Ik hoor hou mijn vader inhaakt en gauw spring ik van het bed af. Op weg naar de badkamer trek ik het T-shirt over mijn hoofd. Tijd om mijn sexy Harry te vergezellen.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now