Can't let her go || 037 - ||16+||

8 1 2
                                    

Na het avontuurtje op de trap konden we er maar geen genoeg van krijgen. Meteen daarna gingen we verder op mijn bed en 's avonds was het voor de derde keer prijs. Gelukkig had ik het zien aankomen en heb ik mama en Joyce verwittigd dat ik bij Joyce blijf slapen. Kwestie van haar niet ongerust te maken. Ik word wakker en lig op mijn buik te slapen. Harry komt op mijn rug liggen en ik voel zijn geslachtsdeel tussen mijn benen. Oh god wat voelt dat goed. Hij plaatst wat kusjes in mijn nek. Ik zou het liefst gewoon blijven liggen en genieten van Harry. Helaas is het donderdag en moet ik dus naar school. Ik werp een blik op de klok die naast me staat.
'Fuck, het is al zeven uur!' Over drie kwartier moet ik op mijn fiets naar school zitten en ik moet nog eten en mijn haar doen.
Harry gaat van me af en ik draai me om. 'Dan ga ik nu voor ontbijt zorgen en jij kan je ondertussen douchen', zegt hij en hij drukt een kusje op mijn neus.
'Of we nemen samen een douche en...' Ik maak mijn zin niet af. Harry kan zelf wel raden wat ik bedoel.
'Dat kan natuurlijk ook altijd, maar misschien moet ik toch maar eerst voor ontbijt zorgen', zegt Harry.
Hij loopt de kamer uit en gaat naar beneden. Damn, plannetje mislukt. Ik sta op en slof naar de badkamer. Hopelijk is mijn vader vannacht niet thuisgekomen. Anders zit ik wel met een probleem en heeft Harry beneden een ontbijtmaatje. Ik keer terug naar mijn kamer en werp een blik uit het raam. Geen auto op de oprit, oef. Ik keer terug naar de badkamer en kleed me uit. Mijn kleren gaan in de wasmand en ik stap onder de douche nadat ik mijn douchegel en shampoo uit de kast heb gehaald. Het water stroomt nog maar pas over me heen, wanneer de douchedeur met een ruk opengetrokken wordt.
'Hi', zegt Harry die met een brede grijns voor me staat.
'Hi', zeg ik terug, lachend om zijn actie.
'Misschien moeten we toch samen douchen, er is niets in huis om te ontbijten', stelt Harry voor met een wenkbrauwwiebel.
Ik maak wat plaats, hij komt naast me staan en sluit de deur van de douche.
Zijn ogen glijden over mijn hele lichaam. Van mijn haar tot aan mijn tenen. Op bepaalde plaatsen blijven zijn ogen net iets langer hangen. Ik moet je vast niet vertellen welke plaatsen dat zijn.
'Ik heb het misschien nog niet gezegd, maar je bent echt mooi', zegt hij.
Antwoorden dat hij ook mooi is, lijkt ongemeend. Dus sta ik daar maar een beetje te blozen onder het stromende water.
'Oh kijk, je bloost!' zegt Harry vertederd alsof een baby net zijn eerste woordje gezegd heeft.
Mijn wangen worden natuurlijk nog roder en om me af te leiden neem ik de fles shampoo. Harry denkt er duidelijk anders over. Hij duwt me tegen de muur en kust me. De fles shampoo laat ik vallen, maar ik sta hier nu wel mooi met die shampoo in mijn handen. Ik ga met mijn handen door zijn haar en wrijf de shampoo erin zonder de kus te onderbreken.
Harry duwt me nog harder tegen de muur en hij brengt zijn hand naar beneden en begint wat over mijn schaamlippen te wrijven. Ik zou iets gelijkaardigs doen bij hem maar mijn handen zitten vol schuim.
Ik kreun zacht. 'We hebben niet veel tijd, Hazz', mompel ik zacht. Ik weet niet of ik nu probeer terug te krabbelen of ik gewoon wil dat hij sneller gaat.
Harry neemt het op als de tweede optie. Nu zit ik echt vast tussen de muur en hem en hij komt met een enorme stoot naar binnen. Ik schreeuw het uit.
'Oeps, sorry', zegt hij grinnikend. Hij trekt het hem niet zoveel aan want hij stoot harder dan de vorige keren. Het tempo ligt hoog en binnen de kortste keren bereiken we samen ons hoogtepunt. Ik voel hoe zijn sperma in me vloeit en ook al is het verkeerd, toch maak ik me geen zorgen. Het voelt zelfs lekker. Ik laat Harry los en wrijf over het raam om in de spiegel de klok te lezen. We hebben nog exact 26 minuten om op onze fiets te zitten.
'Harry we moeten echt voortmaken', zeg ik. Wanneer ik terug in een normale houding voor hem sta, legt hij zijn twee handen op mijn borsten en begint hij die te masseren. Doordat ik helemaal nat ben begint alles te schuimen en dan heb ik het door. Hij heeft douchegel op zijn handen gedaan en wrijft die nu overal rond op mij. Ik neem de fles en volg zijn voorbeeld. Lachend zepen we elkaar in en af en toe lost iemand een kreun wanneer we een gevoelig plekje aanraken bij de andere. We spoelen alles terug af en drogen ons af. Ik trek een aan met een jeanshemdje. Harry trekt dezelfde broek aan als gisteren en tovert een reserve T-shirt uit zijn boekentas. Ik kijk hem verbaasd aan.
'Je weet nooit wat er kan gebeuren', knipoogt hij.
Ik neem mijn flesje parfum vanop mijn kast en spuit wat op mijn polsen, die ik dan achter mijn oren breng. Zo zit de geur overal een beetje.
'Heb je hier toevallig geen parfum voor mannen?' vraagt Harry.
Ik geef hem mijn flesje en haal een paar kousen uit mijn kast.
'Dat is hetzelfde als wat jij net aandeed', zegt Harry verbaasd.
'Jap, Calvin Klein One is voor mannen én vrouwen dus hop spuit maar wat op.' Harry aarzelt even maar spuit dan toch wat parfum op. Beneden trekken we onze schoenen aan en dan haasten we ons naar onze fietsen. Om twintig voor acht stoppen we bij de bakker om de hoek en koopt Harry twee chocoladekoeken. Terwijl we die opeten fietsen we verder naar school. We komen mooi op tijd aan en lopen hand in hand de speelplaats op.
'Jajajaaa', begint Owen en hij stoot Josh aan. Die daarop meteen begint te lachen. Ze zitten op een bankje en er is nog een plaatsje vrij naast hen. Harry neemt plaats en ik loop snel verder om iets uit mijn kluisje te halen. Binnen de minuut ben ik terug en Owen en Josh zitten te schaterlachen. Ik kijk hen wantrouwig aan. Harry haalt zijn schouders op en trekt me op zijn schoot.
'Ze fluisterden iets tegen elkaar en toen begonnen ze te lachen', legt Harry uit.
'Ey!! Pipo's wat is er aan de hand?' Ik geef Josh een harde duw waardoor hij bijna van de bank valt.
'Niets', zegt Josh terwijl hij normaal gaat zitten. Dan komt hij heel dichtbij en fluistert iets in mijn oor. 'Is hij goed?' klinkt het.
Ik zucht en kan een glimlach niet onderdrukken. Owen begint te joelen.
'Dat is duidelijk!' roept hij.
Nu doet Josh hetzelfde bij Harry. Ik vermoed toch dat hij dezelfde vraag stelt. Harry's ogen gaan wijd openen, maar hij zegt niets.
Dan komt er reactie: 'Waarom?'
'Het is gewoon nogal duidelijk dat jullie samen geslapen hebben. Anders komen jullie nooit samen toe op school plus de blik op jullie gezicht verklaart ook al veel', legt Owen uit.
'En jullie ruiken naar hetzelfde parfum. Gedeeld?' voegt Josh lachend eraan toe.
'Kleine kinders! Dan vragen jullie zich af waarom jullie geen lief hebben', zeg ik een tikkeltje geïrriteerd. De bel gaat en iedereen moet naar klas. Op donderdagvoormiddag hebben we nog altijd economie. Gelukkig is meneer Verouden veel vriendelijker geworden tegen mij. Ik neem plaats aan mijn vaste tafel en naast mijn vaste buur. Wat een geluk dat hij aan het begin van het schooljaar naast mij moest zitten. Anders was alles misschien anders gelopen. De les start en ik concentreer me op de leerstof. Maandag heb ik al genoeg gemist van de les toen ik in slaap viel. Plotseling voel ik een warm hand op mijn bil en het glijdt op en neer. Ik glimlach even, maar breng mijn gezicht dan weer in neutrale toestand. Die korte glimlach was blijkbaar genoeg om Harry aan te moedigen. Hij gaat even verzitten op zijn stoel waardoor hij dichterbij komt. Zijn hand glijdt naar de binnenkant van mijn dijen. Heel langzaam en onbewust zet ik mijn voeten wat uit elkaar. Harry gaat naar boven en wrijft hard met zijn duim over de zoom van mijn broek die zich net onder de rits bevindt. Heel even voert hij wat druk uit op die plaats en beweegt zijn duim wat heen en weer. Ik moet toegeven dat het wat kriebelt maar veel doet het niet met me. Harry beseft dat precies ook en hij ritst mijn broek open onder tafel. Oh god wat ben ik blij dat we helemaal achteraan in klas zitten. Hij brengt zijn wijs- en middelvinger in de opening en te topjes van zijn vingers liggen net op mijn clitoris. Hij beweegt zijn vingers op alle mogelijke manier en ik moet eerlijk toegeven dat ik het moeilijk heb om mijn aandacht bij de les te houden. Ik moet blijven opletten, alleen op die manier kan ik een orgasme onderdrukken. Mijn voeten voelen al aan alsof ze in slaap gevallen zijn en het gevoel komt naar boven toe. Dit is meestal het begin. Nu moet ik echt gaan ingrijpen of ik gil hier de hele klas bij elkaar. Ik kijk vanuit mijn ooghoek naar Harry. Hij zit daar gewoon te luisteren naar de les. Niets aan hem toont waarmee hij eigenlijk bezig is. Ik ga rechter zitten waardoor zijn vingers hun positie verliezen. Mijn slip is waarschijnlijk helemaal nat geworden en nee ik heb er niet in geplast. Ik kruis mijn benen door het ene over het andere te slaan. Toegang geblokkeerd. Ik hoor hem naast mij grinniken. Waarschijnlijk heeft hij door wat er precies aan het gebeuren was. Ik kijk heel even kwaad naar hem en dan volg ik de les verder.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now