***9 maanden na het vorige hoofdstuk***
Werken met Harry als baas is niet zo erg als het lijkt. Ook al werken de firma's van onze vaders nog steeds nauw samen, puur juridisch gezien is de firma Styles 45% procent aandeelhouder en dus ook eigenaar van mijn vaders bedrijf. Mijn zus en ik kregen elk 20% van de aandelen, maar Elke had geen interesse en heeft deze geweigerd waardoor mijn vader nog 35% van de aandelen bezit. Harry is dus de grootste aandeelhouder en eigenaar wat hem mijn baas maakt. We lachen er vaak om dat hij mijn baas is op het werk, maar dat ik thuis de broek draag. Op het werk is Harry heel erg streng, hij durft soms op het personeel te roepen als ze hun job niet doen zoals het hoort. Ik keur dit niet goed, maar ik vind wel dat ze hun job moeten doen zoals het hoort. Personeel is zijn verantwoordelijkheid, dus ik hou me er mooi buiten. Ik hou me vooral bezig met het administratieve en boekhoudkundige van de onderneming, controleren of de liquiditeit, rendabiliteit, solvabiliteit nog goed zitten, of we voldoende winst maken en zo verder. Harry en ik proberen ons zo professioneel mogelijk op te stellen op het werk. Ja de werknemers weten dat wij een relatie hebben, maar we pakken daar niet mee uit op de werkvloer, zo hebben we elk ons eigen kantoor en gebeurt het maar zelden dat we samen aankomen op het werk. Harry blijft 's avonds veel langer dan ik dus rijden we apart. Ik neem de eindbalans van het vierde kwartaal beet en verlaat mijn bureau. Dit moet dringend ingescand worden en verstuurd naar de Nationale Bank zodat de eindcijfers kunnen worden gepubliceerd. Als grote onderneming is het nu eenmaal wettelijk verplicht om de resultaten openbaar te maken.
Ik loop voorbij Harry's bureau waarvan de deur openstaat, de papieren tegen mijn borst geklemd.
'Femke, kan je even binnenkomen?' roept hij als ik voorbij zijn deur loop. Ik keer op mijn stappen terug en ga zijn bureau binnen.
'Is dat de eindbalans en resultatenrekening?' vraagt hij.
'Ja, we maken opnieuw een mooi resultaat. De aandeelhouder zal tevreden zijn met de uitgekeerde dividenden.' Ik leg de papieren voor hem neer en wijs naar het cijfer.
Zijn ogen kijken helemaal niet naar wat ik aanwijs maar staren naar mijn decolleté. 'Dat hoor ik graag!' zegt hij.
'Zie je het goed?' vraag ik ondeugend terwijl ik nog wat dieper naar voor buig over zijn bureau, me er goed van bewust dat hij dan nog meer inkijk heeft en de zwarte kwant van mijn beha kan zien. Betrapt grijnst hij.
'Breng die papieren maar snel weg voor we te laat zijn om die in te dienen.' Hij knipoogt naar me en ik verlaat zijn kantoor.
'Amina, kan jij dit inscannen en doormailen naar de Nationale Bank', vraag ik aan onze administratief verantwoordelijke.
'Ik zal het meteen doen, mevrouw.'
'Dank je wel.' Ik neem de trap naar de eerste verdieping waar mijn bureau is. Wanneer ik voorbij Harry's bureau kom staat hij me op te wachten aan zijn deur.
'Heb je even?' vraagt hij.
Ik knik en ga naar binnen. Harry sluit de deur achter me en sluit de jaloezieën die aan het raam hangen. Hij komt achter me staan en rust zijn hoofd op mijn schouders, zijn armen om me heen geslagen.
Ik probeer me los te maken uit zijn greep. 'Haz, we zijn op het werk', mompel ik.
'En dan? Heb je geen zin in een beetje fun?'
'Er kan elk moment iemand binnenkomen.'
'Nu niet meer.' Grijnzend zet hij een stap opzij en draait de sleutel om, met een klik valt het slot dicht.
'Harry, we hadden een afspraak dat we ons zouden gedragen op de werkvloer.'
'Komaan Fem, we werken hier nu al langer dan een jaar. Denk je echt dat iemand hier er vreemd van zou opkijken dat wij samen in mijn bureau zitten. Trouwens je zegt het zelf we hàdden een afspraak, verleden tijd.' Hij komt dichterbij en duwt me op zijn bureaustoel.
'Weet je wel hoe moeilijk je het mij maakt door hier elke dag in mooie kleedjes of rokjes rond te lopen. Thuis zie ik dat niet, tegen dat ik aankom heb je die sexy outfits van je al ingeruild voor een huispak.'
'Dan moet je maar wat vroeger naar huis komen.'
Hij neemt mijn handen vast en wrijft met zijn duim over mijn kneukels. 'Ik beloof dat ik daar werk van zal maken.'
Het late avondwerk van Harry was al vaak een punt van discussie geweest thuis. Zeker toen hij enkele keren pas na tien uur 's avonds door de voordeur kwam wandelen.
Harry komt dichterbij en kust me. Ik beweeg mijn lippen tegen die van hem. Zijn hand ligt op mijn wang waarmee hij me nog dichter naar zich toetrekt. De kus niet verbrekend ga ik staan en duw ik Harry in zijn bureaustoel. Zonder kijken druk ik op de knop 'Bezet' op zijn deurbel. Nu brandt er buiten een rood lampje en zal er ons zeker niemand storen.
Harry legt zijn handen op mijn heupen en onze rompen raken elkaar aan. Hij kust mijn nek en bijt zacht in de huid rond mijn sleutelbeen. Dat zal sporen nalaten. Hij likt aan de geschaafde huid en zuigt er kort aan waardoor een zachte kreun mijn keel ontsnapt.
Harry duwt zich op en plaatst me op zijn bureau. Mijn rok schuift omhoog wanner hij tussen mijn benen komt te staan. Ik wrijf over zijn borstkas heen en speel met de knoopjes van zijn hemd. Heel geduldig maak ik zijn hemd open, Harry heeft minder geduld en trekt mijn blouse met een snelle beweging uit.
'Hier droom ik al maanden van', zucht hij verlangend. Hij maakt mijn beha los en masseert mijn borsten.
'Harry, we hebben niet alle tijd', zeg ik terwijl ik zijn riem losmaak. Snel schuift hij mijn rokje helemaal naar boven en trekt hij mijn string uit. Ik laat zijn broek en boxer ook op zijn schoenen vallen. Harry wrijft langs mijn schaamlippen en clitoris.
'Hmm het ziet er naar uit dat iemand hier ook al lang op wachtte', grijnst hij.
Ik frons mijn wenkbrauwen en grom even naar hem. Altijd met zijn plagerijen. Het doet hem alleen maar meer lachen met me. Ik trek hem tegen me aan en positioneer me zo dat zijn erectie tegen mijn clitoris aanleunt. Harry kijkt me in de ogen en bijt op zijn onderlip. Langzaam brengt hij zichzelf naar binnen. Beiden kreunen we zacht en Harry beweegt langzaam.
'Haz, plaag me niet zo! We hebben niet veel tijd', zeg ik.
Meteen versnellen zijn bewegingen en worden ze heviger. Ik grijp zijn schouders beet voor grip, anders vlieg ik hier zo meteen van het bureau af langs de andere kant. Zijn bewegingen en ruwheid doen me kreunen van plezier.
'Shh babe, je wil toch niet dat iemand ons kan horen?' fluistert hij en hij plaatst zijn hand over mijn mond als hij nog sneller gaat bewegen.
'Fem ik-'
'Ik ook', onderbreek ik hem meteen. De spanning om betrapt te worden zorgt ervoor dat ik sneller op mijn hoogtepunt ben. Met zijn duim maakt hij cirkelbewegingen en meer heb ik niet nodig om al mijn spieren samen te laten trekken. Ik weet dat het aanspannen van mijn bekkenbodemspieren genoeg is om Harry op dit moment ook klaar te laten komen.
'Fem, dat moeten we vaker doen', zegt hij buiten adem. Ik knik alleen maar terwijl ik probeer mijn ademhaling en hartslag onder controle te krijgen. Ik kom van het bureau af en trek mijn lingerie en blouse weer aan. Mijn rokje trek ik naar beneden. Harry trekt zijn broek op en knoopt zijn hemd dicht. Ik vul een glas met water en drink het met kleine teugen op. Mijn keel voelt droog aan en het frisse water zal me helpen om wat af te koelen. Ik schrik op van de telefoon die rinkelt op het bureau.
Harry schraapt even zijn keel en neemt dan op: 'Met Harry Styles?'
...
'Nee, die ben ik niet vergeten. Ik kom er zo aan.' Hij haakt in en gaat met zijn handen door zijn haar. 'Vergadering met Fairbelle'', zegt hij tegen mij. Ik fatsoeneer snel mijn kledij en haar. Harry doet hetzelfde en neemt dan het glas water dat ik op zijn bureau zette en drinkt de rest van het water op. Hij neemt zijn laptop en stapt naar de deur.
'Aan het werk, Somers.'
'Ja zeker, meneer Styles.'
Ik loop hem achterna en kijk nog eens om of we geen sporen na lieten. Harry knipoogt naar me als hij het slot losmaakt en ik glimlach naar hem. We lopen samen de gang op naar de vergaderzaal.
'Zie ik er normaal uit?' vraag ik zacht.
'Jup en ik?' vraagt hij. Ik kijk hem zijdelings aan en laat mijn ogen over hem heen glijden.
'Ja, niets op aan te merken, handsome as always.'
YOU ARE READING
Just can't let her go - H.S.
FanfictionShe's so mean but I gotta love it And I just can't let her go Breaks a billion hearts I know i'm next in line But I don't mind yeah I want her Ik begon jaren geleden (2013) met het schrijven van dit verhaal. Toen heb ik heel lang niet meer verder ge...