We took a chance || 108

2 1 0
                                    

***2 maanden na het vorige hoofdstuk***

Het is eind augustus, de zon schijnt heerlijk en de temperaturen zijn er ook naar. Ik pak nog enkele dozen met spullen uit terwijl ik wacht op Harry. Hij kan elk ogenblik thuiskomen nadat hij twee weken in Londen was om enkele zaken te regelen voor het werk met zijn vader. Harry en ik besloten na het afstuderen om samen te wonen in het huis van zijn ouders in België. Aangezien ze niet van plan zijn om nog vaak in België te verblijven, stelden ze het zelf voor na onze terugkeer uit New York. Na het afstuderen hebben we een weekje gelogeerd bij zijn ouders voornamelijk om te bespreken wat allemaal mogelijk was met de woning. Ze hebben ons volledig carte blanche gegeven en ons de vrijheid gegeven om alles aan te passen wat we wilden veranderen. Voor hen was het vooral belangrijk dat het zou aanvoelen als ons huis en niet langer als het huis van zijn ouders. Harry heeft gebruik gemaakt van die tijd om zijn spullen in te pakken. Iets wat erg lang duurde want net als in New York vond hij het nodig om alles drie keer te bekijken vooraleer hij het inpakte. Zijn moeder en ik hebben elkaar vaak aangekeken en lachend met onze ogen gerold. We hebben geen al te grote veranderingen aangebracht in het huis. De muren hebben een nieuw likje verf gekregen, die dag zat ik zelf ook helemaal onder de verf omdat Harry het nodig vond me overal aan te raken en te plagen. De deuren hebben we laten vervangen door glazen deuren en het meubilair hebben we ook vervangen. Wat hier stond was niet lelijk, maar ouderwets en absoluut niet onze smaak. Het was echt fijn om samen meubilair uit te kiezen. Eigenlijk hadden we onze smaken nooit echt besproken maar zodra we een stap in de interieurzaak hadden gezet, ging het veel vlot om de keuzes te maken. We gaan voor een knusse, gezellige maar toch strakke inrichting.

'Ik ben thuis, babe!' klinkt het vanuit de hall.

'Ik ben boven', roep ik naar hem. Ik hoor hem de trap op komen en ik draai me om als hij de badkamer inkomt. Met een grote glimlach stapt hij naar me toe.

'Ik heb je gemist', zegt hij terwijl hij me omhelst.

'Ik jou ook. Wil je graag nog iets eten voor we vertrekken?' vraag ik hem.

'Hebben we daar nog tijd voor?' vraagt hij.

Ik kijk naar mijn horloge en knik. Vandaag hebben we afgesproken met onze vriendengroep uit het middelbaar. Na de reünie beloofden we elkaar om vaker samen te komen. Straks gaan we met zijn allen naar zee, een beetje profiteren van het mooie weer nu het nog kan. Eigenlijk wil ik niets liever dan de hele dag in de zetel hangen met Harry en knuffelen. Ik heb hem erg gemist de afgelopen twee weken. Het was de eerste keer in maanden dat we niet samen waren. Sinds nieuwjaar is er geen dag geweest waar we niet bij elkaar waren.

'Ik zal iets voor je maken, dan kan jij je ondertussen omkleden en je zwemkleding inpakken.'

'Gaan we zwemmen in zee?' roept hij verbaasd uit.

'Geen idee, maar neem het mee. We zien wel of we het nodig hebben', roep ik als ik de trap af ga. Ik hoor Harry zuchten en dan ga ik verder naar de keuken om het de lunch die ik net al voor hem had gemaakt op te warmen. Even later komt Harry naar beneden met zijn zwemkleding in de hand.

'Neem jij een tas mee waarin ik dit kan stoppen?'

'Ja, ik kijk er meteen voor.' Ik zet het bord op tafel en Harry gaat zitten en begint meteen te eten. Ik stop alles weg en ga dan achter hem staan, mijn armen over zijn schouders heen. Ik laat mijn handen over zijn borstkas naar beneden glijden en ik kus hem in de nek net onder zijn oor. Harry blijft verstijfd zitten, zijn vork nog in zijn mond omdat hij net een hap wou nemen.

'Wat is er met jou aan de hand?' vraagt hij.

'Oh niets, ik wacht tot je klaar bent zodat ik het afwasmachine kan inladen.' reageer ik onschuldig. Ik laat hem los en neem een vod om het aanrecht op te ruimen. Ik trek mijn schoenen aan en steek mijn topje dat ik over mijn bikini draag goed in mijn high-waisted short. Ondertussen is Harry klaar met eten en ook hij trekt zijn schoenen aan. Snel laad ik het afwasmachine in voor we vertrekken naar het strand. Tijdens de rit vertelt Harry me over de afspraken die hij maakte met zijn vader. We werken nu al een tijdje voor het bedrijf van zijn vader, maar de overdracht van de Belgische afdeling was nog niet volledig afgehandeld. Nu is Harry officieel de baas van de Belgische afdeling, eigenlijk ik ook deels door de fusie met mijn vaders bedrijf maar daar heeft Harry's vader niets mee te zien. Harry parkeert de auto behendig in een parkeervak langs de straat en ik stap uit. Harry loopt rond de auto heen en neemt de tas met onze spullen van me over. Hij klikt de auto vast en neemt mijn hand beet.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now