Can't let her go || 036 - ||16+||

3 1 0
                                    

Op woensdagnamiddag hebben Harry en ik bij mij thuis afgesproken. Het is te zeggen in mijn pa zijn huis,maar die is zoals gewoonte weer niet thuis dus hebben we het huis voor ons alleen. Mijn ma denkt dat ik samen met Joyce gaan shoppen ben in de stad . Natuurlijk weet Joyce ook wel dat mijn ma het nooit goed zou keuren dat ik alleen thuis ben met een jongen dus stelde ze zelf voor om mij in te dekken. Je weet nooit dat mijn ma zou bellen naar Joyce haar vaste telefoonnummer. Ze is dan wel een enorme fan van team Harry en ze zou sowieso Hemke of Farry shippen. Wat een namen! Precies een stuk ham of een Brits windje. Sinds we terug zijn uit New York hebben we elkaar enkel op school gezien. Ik kan na school ook niet met hem naar huis fietsen want we moeten elk een andere kant op deze week. Geef toe dat je op een vluchtig kusje in de fietsenstalling geen relatie kan bouwen, dus moest er iets gebeuren. Ik steek de sleutel in het sleutelgat en open de voordeur. Ik maak zonder woorden duidelijk aan Harry dat hij moet blijven staan en snel loop ik door de woonkamer en de keuken om dan terug te keren naar de gang.

'Er is niemand', zeg ik terwijl ik uittrek en aan de kapstok hang. Harry heeft hetzelfde al gedaan toen ik nog op controle ronde was. Hij komt achter me staan en legt zijn handen op mijn heupen. Met een subtiele beweging draait hij me om en voor ik het echt door heb raken zijn lippen die van mij aan. Hij zet een stapje naar voor waardoor ik eentje naar achter moet doen en ik kom met mijn rug tegen de muur terecht. Mijn armen hangen om hem heen. Zijn handen brengt hij naar mijn kont en hij knijpt er zachtjes in. Meteen weet ik wat hij wil. Mijn eerste keer was heerlijk en sindsdien verlang ik naar meer. Liefde in zijn puurste vorm. Harry brengt zijn handen omhoog en ze verdwijnen onder mijn T-shirt. Onze kus wordt niet onderbroken wanneer hij mijn bh optilt en zachtjes in mijn borsten knijpt. Ik kreun heel zacht onder het kussen door en zijn handen verdwijnen terug richting mijn heupen. Hij laat ze over mijn billen glijden en strijkt over de binnenkant van mijn dijen. Ik voel een fijne tinteling doorheen mijn hele lichaam en neem de zoom van zijn T-shirt vast om die over zijn hoofd te trekken. Meteen maakt hij mijn jeans broek open en ook die van hem ligt in een mum van tijd op de grond. Ik heb alleen nog een shirtje aan en Harry komt tegen me aan staan. Ik zit geklemd tussen zijn lichaam en de muur en voel hoe zijn boxer gespannen staat. Hij schuurt tegen me aan met zijn geslachtsdeel en ik voel gewoon hoe ik opgewonden word. Het gaat er passievol, lustig en liefdevol aan toe. Ik heb hem gemist ook al waren we elke dag bij elkaar. Ik wilde meer en nu is het eindelijk zover. In lingerie sta ik samen met hem in de gang.

'Wacht eens!' Harry kijkt me geschrokken aan, bang dat hij te ver gegaan is. Meteen stopt hij met strelen.
'Wat is er?' vraagt hij.
'We staan in de gang, als iemand aanbelt kunnen ze ons meteen zien.
'Klem je benen om me heen.' Hij tilt me op en loopt de trap op maar halverwege legt hij me neer.
Ik kijk hem verbaasd aan. Dit kan hij toch niet menen?
'Het is eens iets anders', lacht hij.
De trede steekt wat en het is niet de gemakkelijkste positie, maar het lijkt me wel leuk. Ik neem de leuning vast met een hand en met een andere strijk ik over Harry zijn sixpack. Ik laat me los en mijn beide handen laat ik naar beneden glijden, nog voor ik helemaal beneden ben, kreunt hij al. Harry neemt mijn tepel tussen zijn tanden en bijt er zacht in. Toch roep ik ai, terwijl het eigenlijk geen pijn doet.
'Sorry', mompelt hij en dan bijt hij niet meer maar zuigt hij eerst zacht en dan heel hard aan mijn tepel. Welkom zuigplek. Alleen heb ik een fantastische huid die ervoor zorgt dat zuigplekken na een uur volledig verdwenen zijn. Redelijk vervelend als je als kleuter het spelletje speelt om de grootste plek te zetten op je arm. Hij kijkt me aan alsof hij om goedkeuring vraagt. Ik neem de trapleuning beet en hij komt zacht een voorzichtig binnen, maar wel erg diep. Ik zucht van genot wanneer hij begint te stoten. Telkens raakt hij mijn baarmoedermond aan en ik schreeuw het uit van genot. Mijn ademhaling gaat even snel als die van een marathonloper en Harry gaat gewoon door. Ik laat de leuning los. Als ik val dan liggen we gewoon alle twee beneden. Ik neem zijn gezicht vast en kus hem. Ik bijt even in zijn onderlip en Harry raakt er nog opgewondener van. Niet veel later bereikt hij zijn hoogtepunt en hij bouwt het tempo af.
'Harry', zeg ik protesterend. Ik wil ook klaarkomen, dus mag hij het tempo niet verminderen. Hij legt me het zwijgen op door zijn lippen op die van mij te duwen en me te kussen. Hij trekt zich met zijn hele lichaam terug en kruipt enkele traptreden lager. Ik kijk op om te zien wat hij gaat doen. Mijn borstkas gaat snel op en neer en mijn ademhaling heb ik nog steeds niet onder controle. Harry neemt heel voorzichtig mijn schaamlippen tussen zijn vingers en knijpt er zachtjes in. Automatisch doe ik mijn benen meer open en dan gebeurt het. Hij brengt zijn hoofd tussen mijn benen en zijn tong streelt mijn clitoris.
Oh. My. Fucking. God. Het gevoel is niet te beschrijven. I wil het niet uitschreeuwen, ik zou nooit luid genoeg kunnen gaan om het gevoel te beschrijven dus bijt ik op mijn onderlip. Mijn rug holt zich en ik leg mijn hoofd in mijn nek. Harry gaat gewoon verder en dan zuigt hij heel kort even. Ik schreeuw zijn naam uit. De hele straat kan het waarschijnlijk horen maar dat kan me niet schelen. Dit gevoel is geweldig. Mijn hele lichaam trilt als nooit te voren en Harry staat recht. Ik, niet in staat om te bewegen door het trillen, tilt hij op en draagt hij naar mijn kamer. Hij legt me op het bed en komt op liggen. Zijn lippen zuigen opnieuw aan mijn tepels en dan vindt hij langs een pad van natte kusjes de weg naar mijn mond. Zijn tong strijkt over de van mij en de kus smaakt een beetje zout.
'Dit was geweldig', fluister ik tegen zijn lippen aan.
'Ik hou van je.'

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now