Can't let her go || 040 ||16+||

6 1 0
                                    

Ik word wakker en lig helemaal alleen in mijn bed. Teleurgesteld draai ik me om en begraaf ik mijn gezicht inmijn kussen. Waarom is Harry nu weggegaan en net op mijn verjaardag? Hij had toch nog even kunnen blijven. Ik leg mijn armen onder mijn hoofdkussen. Er ligt iets hard onder en ik neem het vast. Het is een blaadje. Wacht eens, dit heb ik al eens meegemaakt... Na onze eerste nacht in New York en toen lag er een superlief briefje op me te wachten. Ik richt me op en neem het blad vast. Het is een ook deze keer een briefje van Harry.

Liefste Fem,
Ik ben meteen terug, had snel nog iets te regelen.
x yours


Waauw, wat een lange brief. Toch wel vijfenvijftig letters en dertien woorden. Ik zucht, nu had ik toch minstens iets net zo romantisch verwacht als toen in New York, of misschien net iets meer omdat het mijn verjaardag is. Ik neem mijn gsm die op het nachtkastje ligt en lees de berichtjes die ik al gekregen heb van Joyce en mijn tante. Net op het moment dat ik mijn gsm wil terugleggen, komt er een oproep binnen.
'Hallo met Femke.'
'Goeiemorgen en een gelukkige verjaardag!'
'Dank u papa', zeg ik lief.
'Is alles opgeruimd thuis?' vraagt hij.
'Grotendeels toch, enkel nog eens dweilen en een paar dingen terug plaatsen.'
'Oké, zorg ervoor dat alles tegen twee uur goed staat want dan kom ik naar huis en ik wil niet poetsen.'
'Komt in orde', momper ik. Ik had wel wat leuker nieuws verwacht, maar goed.
'Tot dan.'
'Daaag.' Ik leg neer en draai me nog eens om in mijn bed. Harry is hier toch niet, dan kan ik even goed nog een beetje slapen.

Een uur later word ik wakker gemaakt door iemand die overal kusjes plaatst op mijn gezicht. Glimlachend en langzaam open ik mijn ogen.
'Gelukkige verjaardag, babe', zegt Harry en hij drukt zijn lippen op die van mij.
'Ik heb je briefje gevonden. Wat had je wel te regelen?' vraag ik.
'Ik ben enkele spullen naar huis gaan halen en ik heb voor ontbijt gezorgd.' Hij neemt een dienbord dat net achter mijn voeten stond en klapt de pootjes open om het over mij te plaatsen. Dan komt hij naast me zitten met een fles champagne.
'Omdat je achttien bent.' Hij ontkurkt de fles en vult twee glazen met bubbels. We klinken en dan eten we van het ontbijt. Heerlijke verse ontbijtkoeken, vers geperst fruitsap en een kopje dampende thee. Wat wil een mens meer om zijn dag goed te starten? Ik leg mijn hoofd op Harry's schouder en hij brengt zijn hand op die van mij. Zo trekt hij me in een wat onhandige knuffel want we willen echt niet dat het dienbord omvalt en dat alles in mijn bed terecht komt.
'Ik heb nog een klein cadeautje voor jou', zegt Harry wanneer het ontbijt op is. Hij staat recht en neemt een pakje dat blijkbaar achter mijn bed lag. Hij geeft het aan me nadat ik het dienbord aan de kant gezet heb en zelf iets rechter gaan zitten ben.
Langzaam maak ik het pakje open om daar nog verschillende kleine pakjes te vinden. Ik neem één ervan en maak het open. Het is een flesje groene thee van Arizona.
'Haha meen je dat?' vraag ik lachend.
'Ja, je zei toch eens dat je dat lekker vond maar niet kon vinden in België...'
'Dat is waar.'
'Wel ik heb thuis nog een twintigtal flessen voor je staan, maar ik kon ze niet allemaal meebrengen.'
'Awesome!' Ik maak het volgende pakje open. Het grootste van de drie. Er zit een zwarte doos in waarop met gouden letters Michael Kors gedrukt staat. Voorzichtig maak ik het doosje open en daar ligt een gouden horloge te blinken. Volgens mij ziet Harry mijn ogen op dit moment even hard blinken. Ongelovig kijk ik hem aan en dan geef ik hem een knuffel.
'Oh my god, Harry! Ik wou dit al superlang.'
'Wel nu heb je het! Kom op maak de rest open.'
Ik laat hem los om zijn bevel op te volgen. In het derde pakje zit een heerlijk ruikend van Marc Jacobs.
'Har-ryyyy...' zeg ik. Dit is echt veel te veel.
'Komaan nog eentje.'
'Oh ja, mijn pa heeft gebeld. Om twee uur komt hij naar huis en alles moet proper zijn.'
'Wel dat moet lukken als jij niet langer treuzelt.'
Ik maak het derde pakje open en vind een zwart zakje. Op het etiket lees ik: "Waarom je deze zou gebruiken? Waarom denk je! Sex Bomb zit vol essentiële oliën die al eeuwen gebruikt worden als lustopwekkers: jasmijn en ylang ylang. Een druppeltje scharlei zorgt ervoor dat je niet in paniek raakt en een heldere kijk op de zaken blijft houden. Gebruik voor een spannende date, of deel met een lover die je al jaren kent." Ondeugend kijk ik naar Harry.
'Misschien kunnen we deze straks samen eens uittesten',stel ik voor met een knipoog.
'Dat lijkt me een strak plan, maar eerst breng ik dit even naar beneden.' Hij neemt het dienbord en loopt naar beneden. Ik loop hem achterna om te zien hoeveel opruimwerk er nog staat te wachten op ons. Beneden val ik bijna achterover van verbazing. Er is niets te zien dat er op wijst dat hier een feestje plaats vond.
'Harry?' Ik volg hem naar de keuken. 'Heb jij alles opgeruimd?'
Hij geeft geen antwoord maar uit zijn reactie kan ik duidelijk afleiden dat hij schuldig is.
'Je bent een schat', fluister ik in zijn oor terwijl hij alles van het ontbijt in de vaatwasmachine steekt.
'Jouw schat', fluistert hij terug. Hij kijkt op en onze gezichten zijn slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd.
'Ik ga even naar boven om het water te laten lopen', zeg ik net voor hij me kan kussen. Een plagerijtje moet ook wel eens kunnen. Boven draai ik de kraan open en laat ik de Sex Bomb in het water vallen. Meteen kleurt alles roze. Ik keer terug naar mijn kamer om in mijn bed te kruipen. Harry moet me hier maar komen zoeken. De trap kraakt en Harry komt meteen mijn kamer binnen. Zijn handen gaan onder mijn topje en snel trekt hij het uit.
'Je hebt geen kleren nodig om in bad te gaan, darling.' Al snel volgt mijn slipje en zijn boxershort. Dan tilt hij me op uit het bed om me pas in het bad weer neer te zetten. Hij komt er bij en al bij al zijn we nog redelijk braaf in het bad. Het enige dat gebeurd is dat we elkaar soms per ongeluk aanraken op een bepaalde plaats. Na een uur besluiten we dat het mooi is geweest. Het water is te koud geworden en het is al één uur. Ja dat heb je dan als je slaapt tot half twaalf. Ik maak van mijn handdoek een strapless kleedje en loop naar mijn kamer om mijn klaar te leggen terwijl ik met een kleinere handdoek mijn haren droog wrijf.
'Sorry meisje, maar ik kan het niet langer houden', gromt Harry achter me. Hij neemt mijn handdoek weg en trekt me op het bed.
'Harry, ik moet mijn haar nog drogen en straks staat mijn pa hier', protesteer ik. Ik sta terug op en ga mijn haar drogen in de badkamer.
'Wanneer zal je je ouders nu eens vertellen over ons?' vraagt Harry die nu achter me komt staan en zijn armen om me heen slaat.
'Misschien kunnen we straks...' Ik zeg niets meer want Harry plaatst kusjes in mijn nek en zijn handen zijn iets meer naar boven gekomen. Klein detail: ik heb nog geen kleren aan. Elke beweging kan ik zien in de spiegel. De combinatie van zachtjes bijten in mijn oorlelletje en het masseren van mijn borsten is een stap te ver. Ik trek de stekker van de haardroger uit het stopcontact en kijk Harry in de spiegel aan. Zijn ogen staan vol lust en kijken me vragend aan. Ik knik zachtjes en dan gaan we naar mijn kamer. Omdat het mijn verjaardag is, vind ik dat ik wel eens de leiding mag nemen. Ik duw hem op het bed en veel voorspel heeft deze man duidelijk niet nodig. Toch krijg ik uiteindelijk weer de onderste positie. Harry komt heel langzaam, voorzichtig en dan alles in een snelle beweging. Hij wisselt het tempo voortdurend af waardoor ik me constant op de rand van een orgasme begeef.
'Harry stop, stop met me te plagen', zeg ik.
Hij grijnst even en houdt dan zijn tempo. Mijn voeten tintelen harder dan ooit en elke cel in mijn lichaam trilt. Ik kreun, schreeuw en spartel in het rond. Nog nooit was mijn orgasme zo intens. Ik schreeuw het uit van genot wanneer Harry zijn punt bereikt.

We liggen elkaar wat te strelen in mijn bed terwijl we bekomen. Mijn ademhaling is zo goed als onder controle. Geschrokken kijk ik op wanneer ik de voordeur hoor open gaan. Ik hoor voetstappen verder lopen naar de woonkamer en dan komen zeker nog twee personen naar binnen.
Harry en ik springen op. Snel trek ik ondergoed aan en mijn kleedje. Harry zet het raam open omdat het hier volgens hem naar seks ruikt. Ook hij trekt snel zijn kleren aan. Ik borstel mijn haar en terwijl Harry zijn hemd dichtknoopt, maak ik het bed op.
'Femke!' roept papa.
'Jaa!!' roep ik zo onschuldig mogelijk.
'Kom eens.'
'Papa, ik heb wel net bezoek.' Ik waarschuw hem alvast dat hij niet te vreemd opkijkt.
'Neem dat dan mee naar beneden.'
Ik spuit wat van mijn nieuwe parfum op en doe het splinternieuwe horloge om.
'Dan zullen we het nu eens gaan vertellen zeker?' zeg ik tegen Harry. Mijn hart bonst als een gek. Plots heb ik schrik om toe te geven aan mijn ouders dat ik een vriendje heb.
'Het komt wel goed', stelt hij me gerust. Grappig dat hij me gerust stelt. Eigenlijk zou hij zenuwen moeten hebben.
Hand in hand lopen we van de trap. Voor ik de deur naar de woonkamer open geef ik hem nog snel een kus.
Ik open de deur en blijf staan in de opening.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now