Twist of fate || 082 ||16+||

6 1 3
                                    

'Wat wil je vandaag gaan doen?' vraag ik aan Harry nadat ik mijn jurkje van gisterenavond heb aangetrokken.
'Willen of moeten?' vraagt Harry.
Vragend kijk ik hem aan. Wat bedoelt hij daar nu weer mee?
'Ik zou de hele dag met jou willen doorbrengen, maar ik moet eigenlijk echt dringend aan het werk om de lessen in te halen. Anders worden de examens een ramp en kan ik alles hernemen. Ik denk niet dat mijn vader erop zit te wachten om een jaar extra huur te betalen voor deze flat.'
'Sinds wanneer ben jij zo plichtbewust?' vraag ik plagend.
'Hé, ik neem mijn studies altijd al serieus!' reageert hij verontwaardigd. Daar heeft hij wel een punt, zelfs toen we in de secundaire school zaten was Harry eigenlijk best wel een strever. Hij studeerde best hard en voor vakken die hij niet zo goed kon zocht hij een oplossing, zoals Duits. Ik voel een glimlach op mijn lippen komen bij de herinnering.
'Wat zit je nu zo te grijnzen?' vraagt Harry terwijl hij me speels een duw geeft.
'Ik dacht even terug aan je bijlessen Duits.'
Harry fronst even bedenkelijk. 'Hmm juist, daar had ik wel een heel erg knappe docente voor en nadien ook een mooi resultaat.' Hij knipoogt even.
'Misschien kunnen we vandaag samen alles inhalen wat nog in te halen valt, met twee gaat het vast sneller en beter.'
'Good thinking lady, ik haal mijn boeken.'
'We kunnen best bij mij thuis gaan. Ik bracht geen cursussen mee op mijn date en dan kan ik iets anders aantrekken.'

Nadat Harry zijn boeken had verzameld waren we met de metro naar mijn studio gekomen. Ik stop de sleutel in het sleutelgat en open de deur voor Harry. Hij gaat naar binnen en plaats zijn tas bij de tafel vooraleer hij zijn vest uitdoet en die op de bank gooit.
'Wil je iets om te drinken?' vraag ik terwijl ik naar de koelkast stap.
'Hmm, doe maar wat cola...'
Ik neem een fles cola en vul twee glazen die ik naar tafel breng. Harry is ondertussen al gaan zitten en heeft al een cursus voor zijn neus liggen.
'Je gaat er wel echt voor, meteen vlijtig aan het werk...' merk ik op.
Hij wiebelt eens met zijn wenkbrauwen en steekt dan zijn tong uit. 'Dan is er meer tijd over voor andere dingen.'

Lachend zucht ik en neem ik de cursussen uit mijn tas en plaats ze ook op tafel. Dan ga ik naar mijn dressing om me om te kleden. Ik trek de kleren die ik gisteren ook aan had snel uit en haal een setje lingerie uit de lade. Ik neem het mee naar de badkamer waar ik het aantrek en wat parfum opspuit, dan keer ik terug naar mijn dressing om een outfit te zoeken. Het moet gemakkelijk zitten, maar ik wil er ook graag mooi uitzien voor Harry. Ik ga langs de blouses op de kapstokken en haal er twee uit. Voor de spiegel hou ik de kapstok voor me en wissel dan met het kledingstuk in mijn andere hand. Twijfelend bekijk ik beide kledingstukken nog eens. Ik hoor hoe Harry achter me komt te staan en zie hem in de spiegel. Hij strijkt mijn haar allemaal aan één kant en geeft dan een kusje in mijn nek.

'Neem deze maar.' Hij neemt de kapstokken uit mijn hand en legt ze naast zich neer op het ladeblok. Ondertussen blijft hij zijn lippen in mijn nek drukken, zijn armen slaat hij om mijn middel. Zijn lippen gaan naar boven en komen bij mijn oor en zachtjes bijt hij in mijn oorlel. Lip bijtend kijk ik hem aan via de spiegel. Zijn handen gaan omhoog en hij knijpt zacht in mijn borsten. Elke beweging kan ik zien in de spiegel. De combinatie van zachtjes bijten in mijn oorlelletje en het masseren van mijn borsten doet me kreunen.
Harry brengt zijn hand via mijn taille naar beneden en laat het net onder mijn navel rusten. Ik hum zacht en laat mijn hoofd achterover tegen zijn schouder leunen. Harry haakt zijn vinger achter de rand van mijn slipje en laat zijn hand onder de stof glijden. Ik neem met mijn handen zijn arm vast die hij nog steeds voor mijn borst heeft om houvast aan zijn lichaam te zoeken zodra ik voel hoe hij met zijn wijs- en middelvinger zachtjes over mijn clitoris begint te wrijven. Ik kreun zacht waardoor Harry het tempo opdrijft en hij wat meer druk zet. 'Oh mijn God' fluister ik zachtjes tussen mijn lippen door en sluit mijn ogen. Ik druk mezelf dichter tegen Harry aan om zijn aanrakingen goed op te vangen en voel zijn erectie door zijn broek tegen me aanduwen. In de spiegel zie ik Harry licht grijnzen wanneer mijn mond openvalt. Ik sla mijn hand voor mijn mond en schok ongecontroleerd tegen Harry's lichaam terwijl hij mij naar een orgasme wrijft.
'Dus Femke, ik dacht dat wij plichtbewust waren en gingen werken voor school?'

In andere omstandigheden zou ik meteen een opmerking terug maken, maar ik was nog te overdonderd van wat er net was gebeurd. Mijn lichaam schokt nog na, mijn ademhaling is nog niet onder controle en mijn hart gaat wild tekeer. Ik glimlach en voel mijn wangen gloeien.
'Hmm?' reageert hij vragend en ik zie hem wachten op een antwoord.
'Tjah, ik kwam me gewoon omkleden. Jij vond het nodig me te volgen.' Ik neem een jeansbroek en trek die aan samen met de blouse die Harry net aan de kant legde. Ik draai me om en kus hem liefdevol op de mond.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now