Terug op mijn studio wil Robin graag nog wat samen voor de tv hangen en een film bekijken. Ik laat hem een DVD kiezen uit de kast terwijl ik me ga omkleden, eenmaal ik iets makkelijker heb aangetrokken ga ik naast Robin op de bank zitten. Ik heb geen flauw benul van welke film hij heeft gekozen, veel zin heb ik toch niet om een film te bekijken. De jetlag van de vlucht naar Brussel en een dag later al terug zit in mijn kleren en mijn gedachten staan geen seconde stil. Robin slaat een arm om me heen zodat ik tegen hem aanleun. Ik kan er niets aandoen maar mijn gedachten dwalen voortdurend af, weg van Robin.
'Is alles oké?' vraagt hij.
Ik maak een instemmend geluid. 'Ja hoor, ik ben gewoon erg moe. Het is enorm druk op school, zeer veel deadlines voor opdrachten en de thesis...'
'Dan moeten we misschien maar vroeg slapen,' stelt hij voor, 'morgen heb ik nog heel wat leuke dingen gepland voor ons.'
'Laat ons eerst de film bekijken', stel ik voor.Zo blijven we zitten op de bank terwijl Robin aandachtig naar de film kijkt. Ik pruts wat aan mijn nagels en bekijk Robin vanuit mijn ooghoek. Wat heeft hij nu weer in petto voor morgen? Hem kennende zal alles tot op de minuut gepland zijn en wellicht al wekenlang uitgestippeld zijn. Ergens begrijp ik toch niet goed waarom hij hier op het onverwachts voor mijn deur staat en dan het hele weekend volpropt met wellicht toeristische uitstapjes. Je zou toch denken dat hij wel wat tijd vrij zou houden om enkele dingen in te halen. We hebben elkaar al meer dan twee maanden niet meer gezien. Het vluggertje van daarnet stelde in elk geval niet veel voor, daaruit kon ik in elk geval niet afleiden dat hij me heel erg gemist had op verschillende vlakken. Ofwel liggen mijn verwachtingen van bedprestaties tegenwoordig een stukje hoger. Ik maak me los uit Robins armen en sta op om even naar het toilet te gaan. Wanneer ik terugkom loop ik naar de koelkast om mezelf iets te drinken in te schenken.
'Wil jij ook iets drinken?' vraag ik.
'Nee bedankt.' Robin houdt zijn ogen strak op het scherm gericht. Ik bekijk hem van kop tot teen. Zijn kapsel is nog steeds hetzelfde als toen ik hem net leerde kennen, zijn gezicht staat strak op het scherm gericht. Beiden worden we opgeschrikt door het geluid van mijn gsm.
Ik drink mijn glas leeg en ga terug in de zetel zitten waar mijn gsm is blijven liggen en open het bericht.
Hey, can I come over tonight or tomorrow? We need to discuss something. Alex
Ik werp een blik over mijn schouder om te zien of Robin meekijkt. Hij kijkt nog steeds geconcentreerd naar de film terwijl ik een antwoord typ. Ik hoef al niet te diep gaan nadenken waarover hij zou willen praten. Het is pas vier dagen geleden sinds ik hem ben tegengekomen op de trap aan Harry's studio.Hi, I can't tonight because I have visitors. Tomorrow night? I'll text you when I'm free.
Het sms'je triggert mijn gedachten en sturen die nog meer richting Harry. Ik probeer ze te verdringen. Ik kan Robin met wie ik nu al vier jaar samen ben toch niet zomaar aan de kant schuiven omdat ik heel toevallig mijn jeugdliefde ben tegengekomen? We zijn toch niet meer dezelfde persoon als vier jaar geleden, maar we vallen wel voor elkaar om die reden dat we een geschiedenis hebben samen. Ik zet de gedachtemolen stop door dicht tegen Robin aan te kruipen. Dit is mijn laatste kans om voor mezelf uit te maken met wie ik verder wil. Als Robin morgenavond weer vertrekt dan wil ik dat hij weet waar hij staat. Het zou niet mooi zijn om de beslissing te maken nadat hij is vertrokken en hem dan over de telefoon te laten weten dat ik niet meer verder wil met hem. Ik praat alsof ik al gekozen heb voor Harry, maar dat is nog helemaal niet het geval. Of is mijn keuze wel al gemaakt maar besef ik dat alleen zelf nog niet? Ik ga rechtop zitten en kus Robin op zijn lippen. Hij kijkt een beetje verbaasd op maar kust me dan terug. Zijn handen gaan over mijn lichaam heen. Ik voel veel meer opwinding in zijn lichaamstaal dan voor het etentje. Zijn handen zoeken hun weg onder mijn shirt en maken het haakje van mijn beha los. Hij gaat onder de kanten stof door en knijpt zachtjes in mijn borsten. Ik giechel even en ga bovenop hem zitten. Robin bijt zachtjes in mijn lip en ik voel hoe er zich onder mijn billen een bobbel vormt in zijn broek. Ik trek mijn shirt uit en gooi het achter me op de grond, al snel volgt mijn beha. Robin gromt zachtjes bij mijn oor en duwt me van hem af.
'Naar de slaapkamer, nu!' beveelt hij me.Ik loop uitdagend naar de slaapkamer en ga op het bed zitten terwijl ik hem ondeugend aankijk. Robin komt naar me toe en duwt me achteruit zodat ik achterover op de matras val. Hij komt boven me zitten en plaats zijn handen naast mijn hoofd op de matras. Ik maak zijn riem en de knoop van zijn broek los, al snel valt het kledingstuk op de grond.
YOU ARE READING
Just can't let her go - H.S.
FanfictionShe's so mean but I gotta love it And I just can't let her go Breaks a billion hearts I know i'm next in line But I don't mind yeah I want her Ik begon jaren geleden (2013) met het schrijven van dit verhaal. Toen heb ik heel lang niet meer verder ge...