'Hier', zegt Harry terwijl hij me een handdoek aangeeft die hij uit de kast onder de wastafel heeft genomen. Ik bedank hem en sla het stuk textiel om mijn lichaam heen zodat ik me kan afdrogen. Harry neemt ook een handdoek en droogt zijn rug en torso af. Wanneer hij daarmee klaar is, doet hij de handdoek om zijn heupen. Met zijn handen wrijft hij over de spiegel zodat de aangeslagen damp weg gaat. Ik stap uit de douche en ga naast Harry staan op de badmat.
'Het is hier echt warm', blaas ik.
'Uhu', reageert hij zijn tandenborstel steekt hij net in zijn mond en hij begint te poetsen. Harry draait zich om en opent de deur naar zijn slaapkamer, hij komt terug met zijn smartphone, sluit de schuifdeur weer en opent een app. Terwijl hij wat zit te klooien op het toestel neem ik mijn tandenborstel en begin ik ook mijn tanden te poetsen. Ik wil echt zo snel mogelijk uit deze ruimte.
'Het zou snel beter moeten zijn', zegt Harry nadat hij zijn mond spoelt.
Vragend kijk ik hem aan, maar dan hoor ik het geluid van de ventilatie die op volle toeren draait. Ik steek mijn duim op, want mijn mond zit vol tandpasta. Wanneer ik klaar ben met het poetsen van mijn tanden komt hij achter me aan staan met zijn torso tegen mijn rug. Mijn haar legt hij over één schouder, zacht plaatst hij kusjes in mijn nek en gaat hij omhoog naar mijn oor. Ik bekijk zijn acties via de spiegel die al veer minder aangedampt is dankzij de ventilatie. Enkele druppeltjes water die uit zijn haar vielen, sieren zijn borstkas en schouders. De krullen komen langzaam weer terug in zijn haar, op dit moment golft het doordat het nog deels nat is van het douchen. De handdoek om zijn heupen legt de nadruk op zijn licht zichtbare V-lijn en zijn buikspieren. Genietend van zijn aanrakingen sluit ik mijn ogen en leg ik mijn hoofd op zijn schouder.
'Wat wil je vandaag doen, babe?'
'Hmm...' Ik kan wel een aantal zaken bedenken die ik vandaag met hem wil gaan doen. Het lijkt alsof mijn gevoel naar hem toe is veranderd. Ons nachtelijke avontuur in het park en de openhartigheid van Harry hebben ervoor gezorgd dat mijn liefde voor hem groter is geworden. Groter is misschien niet het goede woord, want mijn liefde was al groot, dieper lijkt me een betere woordkeuze. Ik wil hem niet fiksen, zeker niet. Liefst zou ik hem overladen met liefde, knuffels en kussen om hem mijn gevoelens voor hem te laten ervaren.
'I see where this is going... en ook al wil ik het heel graag toch denk ik niet dat we een hele dag op mijn kamer kunnen blijven.'
Ik gniffel. 'Je wou me toch een aantal plaatsen in Londen laten zien?'
'Zie je het zitten om erop uit te gaan?'
'Ja, maar eerst wil ik ontbijt.' Mijn buik gromde door het typische na-seks-hongergevoel.
'Trek kleren aan en dan kunnen we naar beneden.' Hij laat me los en gaat naar zijn kamer om kleren uit de kleerkast te nemen. Terwijl hij zich aankleedt borstel ik mijn natte haren om erna ook een outfit uit mijn koffer te halen en die aan te trekken. Samen gaan we naar beneden, zodra we de woonkamer binnen komen ruikt het er heerlijk naar koffie.
'Good morning', begroet Harry's moeder ons vrolijk. Ze geeft ons beiden een kus op de wang en gaat dan verder met de voorbereidingen van het ontbijt.
'Ging jij naar de bakker?' vraagt ze aan Harry.
'Ja, wij samen,' antwoordt hij, 'had ik geweten dat je zo graag roddelt met de verkoopster dan had ik je zelf laten gaan.' Ik lach om zijn opmerking. Hij bedoelt er helemaal niets kwaad mee, maar de reactie van zijn moeder is best grappig.
Vragend kijkt ze hem aan. 'Wat?'
'Never mind', Harry wuift het weg en ze haalt haar schouders op.
'Je vader is zich aan het klaarmaken om straks naar kantoor te vertrekken. Het zal vast niet lang meer duren vooraleer hij komt ontbijten.' Haar woorden zijn nog niet koud of hij komt de keuken binnen, keurig aangekleed in pak en met een aktetas in zijn ene hand.
YOU ARE READING
Just can't let her go - H.S.
FanfictionShe's so mean but I gotta love it And I just can't let her go Breaks a billion hearts I know i'm next in line But I don't mind yeah I want her Ik begon jaren geleden (2013) met het schrijven van dit verhaal. Toen heb ik heel lang niet meer verder ge...