Ik strijk mijn kleedje glad en trek mijn denim jasje dat ik erop draag recht. Mijn horloge geeft aan dat het 20u01 is. Met een bonzend hart en knikkende knieën open ik de deur van de bar op Madison Square. Mijn blik gaat door de ruimte op zoek naar een bekend gezicht. Ik herken Harry meteen op een stoel aan de bar. Ondertussen neem ik schaamteloos de tijd om hem van kop tot teen te bekijken. Hij heeft zich duidelijk opgekleed om hierheen te komen, hij draagt een nette broek met een hemdje en een blazer. Harry draait zich om en kijkt me met een verleidelijke glimlach aan. Ik stap naar de stoel naast hem en voel Harry's ogen over me heen gaan. Hij bekijkt me duidelijk van kop tot teen. Wanneer ik bijna naast hem sta, komt hij van de barkruk af en legt een hand op mijn schouder en geeft me een kus op de wang als begroeting.
'Nice to meet ya! What's your name? Let me treat ya to a drink'
'Oké, wat heb jij?' vraag ik.
'Gin Tonic.'
'Doe mij er ook maar één', zeg ik. Harry doet teken naar de barman dat hij nog een drankje wil bestellen en niet veel later plaats de barman het glas voor me neer op de bar. Ik neem het glas vast en merk dat mijn handen lichtjes trillen, hopelijk heeft Harry het niet gezien. Ik adem op een subtiele manier diep in en probeer tot rust te komen. Waarom ben ik zelfs zenuwachtig? Daarnet zat ik nog gewoon naast hem tijdens de les. Het is niet alsof ik met een Tinder-date heb afgesproken waarbij de kans groot is dat hij me laat zitten of een catfish is. Het is gewoon Harry, we kennen elkaar al vijf jaar!
'Zullen we aan één van de tafeltjes gaan zitten?' vraagt hij.
Ik knik, neem mijn glas en volg hem naar het tafeltje.
'Ik wist niet dat jij ook in New York studeerde? Wel toevallig dat we elkaar hier nu net tegenkomen in deze bar...' zegt Harry. Zijn lippen vormen een grijns en ik weet niet of hij dit nu zegt om te lachen met de situatie of omdat hij meende wat hij deze namiddag zei. Dat we zouden doen alsof het de eerste keer is dat we elkaar hier tegenkomen in New York.
Ik kan een giechel niet onderdrukken. 'Ja, ik volg hier nu een specialisatie jaar in international business management. De lessen zijn al even bezig, maar ik ben nog niet zo heel erg veel geweest. Deze namiddag was ik er wel en ik heb spijt dat ik niet veel aanwezig was. Er zitten een paar knappe medestudenten in de groep, vooral die ene waar ik toevallig naast zat.' Ik grijns naar hem en drink dan van mijn drankje. Ik zie zijn ogen groot worden en hij kan een glimlach niet onderdrukken.
'Toevallig! Ik volg dat specialisatiejaar ook! Het ziet er naar uit dat ik ook wat te weinig naar de lessen ga want die knappe studente die deze namiddag naast me kwam zitten, kan me wel krijgen.' Hij lacht een verleidelijke glimlach en ik voel mijn hart een tel overslaan. Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel invloed kan hebben op mij? Na al die tijd vind ik hem nog steeds vriendelijk, lief, attent, mysterieus.. en knap.
Ik nip even aan mijn glas omdat ik niet goed weet wat ik moet antwoorden op zijn compliment. Ik veeg mijn haar wat achter mijn oor. Ik merk dat hij me van kop tot teen aan het bekijken is. Hij grijnst breed als hij merkt dat ik het door heb.
'Je ziet er goed uit, Fem!'
'Bedankt. Jij ook', beantwoord ik zijn compliment.
'Ik meen het, je ziet er echt goed uit, je straalt!'
Ik sla mijn ogen neer en voel me blozen.
'Just cut the crap! We don't have to pretend! Ik meen het echt waar Femke, je ziet er pakken beter uit dan een aantal weken geleden.'
'Veel erger kon ook niet', geef ik beschaamd toe.
Harry trekt een bedenkelijke blik alsof hij het zich probeert voor te stellen dat ik er nog erger uit zou zien. Ik maak mijn ogen groot en werp hem een verontwaardigde blik toe. Harry lacht: 'Sorry, ik plaag je maar.'
'Laat ons maar vergeten dat je me zo hebt gezien', mompel ik beschaamd.
'Hé, trek het je niet aan! Ik ben blij dat ik er voor je kon zijn.' Hij neemt mijn hand vast dat op tafel ligt en knijpt er zachtjes in.
'Daar ben ik je heel dankbaar voor!' Ik drink nog eens van mijn glas en zet het neer.
'Wil je nog iets te drinken?' vraagt Harry. Ik knik en hij staat op om 2 drankjes te halen bij de bar. We praten een hele tijd door over allerlei verschillende zaken: school, onze families, vrienden uit het middelbaar... Ondertussen hebben we beiden al enkele glazen alcohol op en is Harry naast me komen zitten. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen en ik val stil en kijk hem aan. Zijn groene ogen fonkelen en gaan van mijn ogen naar mijn lippen. Ik bijt op mijn onderlip en lik er even aan. Harry komt dichter bij me en drukt zachtjes zijn lippen op die van mij. Zijn hand schuift verder naar boven op mijn been. Ik voel de vlinders in mijn buik fladderen.
'Dit had ik veel eerder moeten doen', fluistert Harry zacht tegen mijn lippen voor hij er nog een kusje tegenaan drukt. Ik moet even bekomen en lach flirterig naar hem.
'Zullen we naar mijn studio trekken?' fluistert hij in mijn oor.
'Is goed.' Ik sta recht en volg Harry naar de uitgang van de bar. Op het voetpad neemt hij mijn hand vast en we beginnen te lopen naar het gebouw waar zijn studio is. Net voor we er zijn stopt hij onder een lantaarnpaal, hij trekt zachtjes aan mijn arm zodat ik voor hem kom te staan. Hij legt zijn hand op mijn wang en duwt met zijn duim mijn kin een beetje omhoog om me te kunnen kussen. Zo staan we daar een tijdje te kussen in het licht van enkel een lantaarnpaal. Ik voel een rilling langs mijn ruggengraat lopen.
'Heb je het koud?' vraagt Harry. Ik knik. Het is bijna december en ik draag een jurkje en een denim vestje. 'Laten we snel naar binnen gaan. Nadat Harry de deur openmaakt lopen we de vijf steile trappen op tot helemaal boven. We gaan op de bank zitten en kussen elkaar opnieuw. Harry komt boven me zitten en duwt me zachtjes naar achter waardoor ik op de bank ga liggen. Hij zuigt aan mijn onderlip en bijt er zachtjes in. Een warm gevoel verspreidt zich door mijn hele lichaam. Gewillig open ik mijn mond, Harry gaat er op in en onze tongen spelen een vurig spel terwijl de handen van Harry over mijn hele lichaam gaan. Ineens laat hij me helemaal los en pakt hij alleen m'n hand nog vast. Hij trekt me recht en neemt me mee naar de slaapkamer. Op zijn bed gaat het kusspel verder, kledingstukken vliegen door de kamer heen en komen op de grond terecht. Met enkel mijn lingerie en hij zijn boxer aan, duwt hij me op zijn bed en komt hij op me liggen. Hij schuurt tegen me aan en ik voel zijn broek gespannen staan.
YOU ARE READING
Just can't let her go - H.S.
FanfictionShe's so mean but I gotta love it And I just can't let her go Breaks a billion hearts I know i'm next in line But I don't mind yeah I want her Ik begon jaren geleden (2013) met het schrijven van dit verhaal. Toen heb ik heel lang niet meer verder ge...