Twist of fate || 055 - ||16+|| - Harry POV

3 1 1
                                    

Met mijn handen op haar heupen kus ik Femke zachtjes terug. Wat heb ik haar gemist. Vier jaar lang heb ik gewacht op het moment dat ik haar ooit terug zou zien. Ik was sowieso van plan om na mijn studies terug te keren naar België. Al was het alleen maar om Femke te gaan zoeken. Het feit dat ik de Belgische afdeling van mijn vaders bedrijf zou gaan leiden speelt daar maar een kleine rol in. Vier jaar lang heb ik toegekeken hoe mijn vrienden allemaal een vaste relatie kregen; Ik zat er gewoon maar een beetje bij. Ik wou helemaal geen relatie, ik wou Femke. Ik zeg niet dat ik nooit met meisjes samen geweest ben in die vier jaar tijd. Nee, zo hopeloos was ik nu ook weer niet. Alleen waren al die meisjes slechte kopieën van het meisje of de vrouw die ik nu vast heb. Die relaties, als je al zo kan noemen, hielden dan ook nooit langer dan drie maanden stand. Ik schuif mijn handen wat naar beneden en breng ze naar haar billen. Door die beweging zakt haar jurk naar beneden en hangt deze net onder haar bh.

'Harry,' prevelt ze tegen mijn lippen aan, 'de gordijnen.'

Ik laat haar los en ze zet een stap opzij om het gordijn dicht te maken. Door de stappen die ze verzet, valt haar jurk op de grond. Elegant stapt ze erover heen en loopt ze naar het volgende raam. Ik slik moeilijk en kijk haar na wanneer ze in lingerie en op torenhoge hakken door de kamer loopt om alle gordijnen dicht te maken. Mijn broek wordt een beetje te klein. God, wat is ze sexy! Het liefst zou ik haar achterna lopen en meteen tot actie over te gaan, maar ik besluit geduldig te wachten. Die rode lingerie met kant staat haar prachtig. Ik kan me niet meer inhouden en schop mijn schoenen uit om haar dan te achtervolgen tot in de keuken. Ik neem haar opnieuw vast bij haar heupen en draai haar om. Meteen kus ik haar en ze beantwoordt mijn kus met een vurig liefdesspel. Ik leid haar terug naar de slaapkamer en ergens onderweg gooi ik mijn blazer op de grond. Voor we in de slaapkamer komen, schopt ook Femke haar schoenen uit waardoor ze nu toch een stuk kleiner is dan ik. Ik leg mijn handen onder haar kont en til haar op. Meteen slaat ze haar benen om mijn middel en klemt ze zich stevig vast aan me. Ik loop naar het bed en laat haar vallen op het bed zonder dat onze kus onderbroken wordt. Ze prutst aan de onderkant van mijn T-shirt en trekt die uit waardoor onze kus onderbroken wordt. Ik maak van de gelegenheid gebruik om me om te draaien waardoor Femke nu boven me hangt. De knoop van mijn broek maak ik open terwijl haar borsten zowat op ooghoogte voor me zitten. Mijn boxer gaat nog meer spannen en dan legt ze nog eens haar hand op die bobbel ook. Ik kan me echt net meer bedwingen en zorg er snel voor dat ze opnieuw onder me ligt. Mijn handen nemen de rand van haar slipje vast en trekken dat naar beneden zelf schopt ze het verder uit. Ik leg mijn wijsvingers op haar schaamheuvel en volg dan de vorm van haar lichaam tot de plaats waar haar bh sluit. Met een handige beweging maak ik het slotje open en ze kijkt me bewonderend aan. Ja er zijn ook mannen die het wel open krijgen. Ik geef haar zachte kusjes in haar nek en begin op enkele plekjes zacht te zuigen terwijl ik haar borsten in mijn handen neem en die masseer. Ik hoor haar zachtjes kreunen en neem dan haar tepel in mijn mond om eraan te zuigen terwijl mijn rechterhand zijn weg naar beneden vindt. In een keer laat ik twee vingers naar binnen glijden en er ontsnapt een luide kreun uit haar mond. Ik kijk op en maak oogcontact met haar. 

Haar handen woelen door mijn haar en dan neemt ze mijn gezicht vast. Ze trekt me zachtjes naar boven en kust me. Ik ga erop in en voel hoe ze mijn boxer uittrekt. Ik help haar een handje en gooi het kledingstuk ergens op de grond achter het bed. Ik kan echt niet langer wachten en kom met een harde stoot bij haar naar binnen, wat een luide kreun bij haar los maakt. Mijn handen glijden over haar lichaam heen. Haar huid is zo zacht en ze heeft echt het perfecte lichaam naar mijn zin. Ik begin te stoten en Femkes nagels boren zich in mijn rug. Ik voel hoe ze haar lichaam een beetje op richt en met haar handen en voeten steun zoekt op de matras. Haar heupen steunen niet langer op de matras waardoor elke stoot een nog intensere kreun losmaakt. Ik voel mijn hoogtepunt naderen en ook Femkes ademhaling is de controle kwijt. Kreunend kom ik in haar klaar. Ik blijf nog even doorstoten zodat ook Femke haar hoogtepunt kan bereiken. Ik stimuleer haar nog extra door opnieuw haar borsten te gaan masseren.

'Harry', gromt ze en dan komt er een luide grom waarbij ze haar hoofd in haar nek legt en haar rug helemaal holt. Ik blijf doorstoten en breng snel een vinger naar haar clitoris om erover heen te wrijven. Femke bijt op haar lip en haar hele lichaam trilt van extase. Dit is de beste seks die ik in jaren gehad heb.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now