Can't let her go || 039

5 1 0
                                    

'Hey heeey, vanavond bij jou thuis?!' roept Josh vragend wanneer ik op school aankom.
'Ja, wel bij mijn vader', zeg ik nog eens voor de zekerheid. Josh zie ik nog in staat om naar het huis van mijn moeder te rijden en confetti te gooien zodra de deur opengaat. Eerst en vooral heb ik geen zin om mijn moeder vol confetti te zien. Ten tweede zou ze weer vier weken zagen en kreunen dat het zo druk was geweest en dat ze alles moest opruimen. Ten derde het huis van mijn vader is groter en hij is toch pas morgen thuis. Dit keer heb ik wel de toestemming gevraagd om daar iets te organiseren en doe ik niets achter de rug van mijn ouders. Er is ook niemand die mij kan indekken deze keer.
'Dat wist ik nu nog wel', zegt Josh.
'Goed zoo', zeg ik op een manier die ook een vrouw zou gebruiken om haar hond te feliciteren wanneer hij voor het eerst zijn behoefte buiten doet en niet langer in huis.
'Goeiemorgen', zegt Harry die nu ook aankomt op school. Hij geeft me een snelle zoen op de wang.
'Mag ik ook?' vraagt Josh lachend.
'Natuurlijk!' zegt Harry meteen en hij drukt spontaan een kus op de wang van Josh. 'Wil jij ook?' vraagt hij aan Owen die op de bank zit en zich al de hele tijd afwezig houdt.
'Nee bedankt', zegt die snel.
Lachend gaat Harry naast hem op de bank zitten. 'En zie je de toets zitten?' vraagt hij aan Owen die met blaadjes in zijn handen zit.
'Enkel dit bewijs krijg ik er niet in.'
'Wij moesten dat niet eens kennen, toch Femke?' vraagt hij.
'Zeg niet dat wij ook toets hebben?!'
'Euh jawel, van financiële wiskunde.'
'Fuuu...' Ik zou alle scheldwoorden die ik ken kunnen schreeuwen. Wiskunde is al mijn slechtste vak. Ik haal geen punten wanneer ik uren en uren studeer.Hoe zal ik dat hier dan oplossen? 'Verdomme Harry kon je geen bericht sturen ofzo?'
'Ik dacht dat je het wel zou weten.'
'Niet dus, ik moest allerlei zaken regelen.'
'Je kan een beetje dichter dan anders komen zitten', knipoogt hij.


Zodra ik thuis kom na school, breng ik nog enkele zaken in orde. Ik begin met het sluiten van de garage. Daarna controleer ik of er genoeg drank zit in de koelkast. Dan neem ik potjes uit de kast en vul ik ze met chips, nootjes... alles wat eetbaar is en zet ik de potjes rond in de woonkamer. Jammer dat ik jarig ben in het begin van het jaar anders kon ik mijn verjaardag buiten vieren in een tent. Helaas is het net iets te koud. Straks komt Josh zijn broer omdat hij vanavond de DJ wil zijn en hij moet zijn gerief nog installeren. Ik heb nog een uur de tijd voor hij komt. Dat wordt naar boven gaan en ervoor zorgen dat alle deuren gesloten zijn. Ik zou echt niet willen dat er plots een koppeltje de weg naar de slaapkamers gevonden heeft. De sleutels van de kamers verstop ik in mijn eigen slaapkamer, die straks ook op slot gaat. Die sleutel verstop ik wel ergens dichtbij mij, in mijn bh ofzo dan kan er zeker niemand bij.
Ik laat in het bad wat water stromen en neem mijn pot scrub die heerlijk ruikt naar perziken. Ik speel mijn broek uit en gooi die in de wasmand. Dan scrub ik mijn benen zo hard als ik kan om ze daarna te scheren. Na de scheerbeurt, neem ik een douche met de meest lekker geurende douchegel die ik kon vinden in de kast en neem er een speciale spons bij waardoor de geur nog langer op mijn huid zal blijven. Ik droog me af en wrijf nog wat lotion op mijn benen voor ik mijn lingerie aantrek. Geen gewoon ondergoed vandaag, maar een sexy setje voor speciale gelegenheden. Ik trek een nieuw aan dat bestaat uit een wit topje en een blauw kanten onderstuk. Wat een geluk dat het kant van mijn bh niet aftekent door mijn kleedje. Ik hoor de bel gaan beneden en ik ren de trap af om de deur open te maken. Het is de broer van Josh. Ik toon hem waar hij plaats kan nemen en hij laadt al zijn spullen verder uit. Terwijl hij alles aansluit besef ik dat mijn schoenen in de garage staan. Snel haal ik ze daar weg en kom ik terug.
'Wat voor muziek moet ik spelen?' vraagt de DJ.
'Kies maar zolang er voor iedereen iets leuk is.'
'Geen bepaald genre in gedachten?'
'Alles behalve hardstyle', lach ik.
'Oke, anders nog een voorkeur?'
'Misschien kan je afwisselen met liedjes van vroeger. Je weet wel van die klassieke meezingers.'
'Oke dat kan ik wel regelen.' Hij begint opnieuw te prutsen aan alle knopjes en ik ga terug naar boven om mijn make-up en juwelen aan te doen. Ik ben bijna klaar met het aantrekken van mijn schoenen wanneer de deurbel opnieuw gaat. Over een kwartier begint het pas. Wie kan er hier nu al zijn.
'Ben!!!!' roep ik.
'Ik maak wel open!' roept hij terug. Ik kom al zolang overeen met Josh dat zelfs zijn broer me door en door kent.
'Ze is boven', hoor ik Ben zeggen.
'Ik kom!' roep ik snel terug om te vermijden dat de gast naar boven komt. Snel trek ik mijn tweede schoen aan en sluit ik mijn kamerdeur. De sleutel in mijn bh.
'Hel-lo ba-by...' zegt Harry wanneer ik van de trap kom. Ik glimlach even en wanneer ik beneden ben, kus ik hem uitgebreid alvorens we in de woonkamer gaan.
'Wil je me helpen met het uitzetten van wat drank?' vraag ik aan hem.
'Tuurlijk.' Hij volgt me naar de ijskast en neemt de flesjes bier van me aan. Lauw zal het bier toch niet worden. Zodra de eersten hier zijn, kan ik al nieuwe flesjes komen halen.
'Je ziet er echt prachtig uit', zegt Harry.
'Dank je', zeg ik een tikkeltje beschaamd.

Een halfuur later staan alle gasten in de woonkamer. Ik heb de hele klas uitgenodigd en enkele mensen uit andere klassen. We komen nu eenmaal allemaal goed overeen. De muziek van Ben valt ook goed in de smaak en al voor de derde keer vanavond loop ik naar de ijskast. Ik sta voorover gebukt om de flesjes breezer te nemen van op de onderste plank. Ik voel iemand op mijn billen slaan en snel draai ik me om.
'Harry,' mompel ik gemaakt kwaad, 'je zou beter deze op de tafel gaan zetten.' Ik duw de flesjes in zijn handen en hij gehoorzaamt. Wanneer hij weg is, komt Joyce zuchtend de keuken binnen.
'Ik kan niet meer Femke. Ik kan mijn gevoelens niet langer voor hem verbergen. Wat moet ik doen? Ik kan toch moeilijk naar hem gaan en alles vertellen, dat zou pas belachelijk zijn.'
'Ssst,' sus ik haar, 'kalmeer eerst een beetje. Wat is hij nu aan het doen?'
'Hij zit daar gewoon in de zetel te praten met Owen.'
'Waarom ga je niet bij hen zitten?'
'Omdat omdat... Wat moet ik zeggen aan hem. Hallo, ik hou van je punt?'
'Wat is er?' vraagt Harry die de keuken binnenkomt.
'Niets', zegt Joyce snel.
'Wel iets', zeg ik.
Joyce kijkt me boos aan.
'Hij kan ons misschien helpen.'
'Waarmee moet ik helpen?' vraagt Harry. Ik kijk even over zijn rug, er is niemand te bespeuren.
'Denk jij dat Josh verliefd is op iemand?'
'Eeeuh dat weet ik eigenlijk niet. Hij ontwijkt dat onderwerp altijd. Waarom?'
Is die nu echt achterlijk? Harry kijkt van mij naar Joyce en dan terug naar mij. 'Ooooh ik snap het! Kom mee', zegt Harry tegen Joyce. De twee verdwijnen uit de keuken, de één al iets zekerder dan de andere en ik haal nog wat te eten. Wanneer ik terug kom in de woonkamer zitten Owen, Harry, Josh en Joyce in de zetel te praten. Als Harry me ziet, komt hij samen met Owen naar me toe.
'Ze zijn in gesprek met elkaar', fluistert Harry zachtjes in mijn oor. Op dat moment spelen de eerste moten van 'Het is een nacht van Guus Meeuwis'. Harry neemt me vast en Owen maakt zich snel uit de voeten. Samen dansen we op de muziek en ik kan niet aan de verleiding weerstaan om hem te kussen. Wanneer Harry onze kus onderbreekt, zie ik Josh en Joyce in de zetel. Het ziet er fantastisch uit! Zij ligt in zijn armen en hun lippen raken elkaar aan.


Enkele uren later zijn alle gasten weg. Ben heeft zijn spullen opgeruimd en is ze nu aan het inladen. Enkel Harry en het kersverse koppeltje zijn hier nog. Josh wacht om met zijn broer naar huis te rijden en Joyce is hier nog omdat Josh haar niet alleen naar huis wil laten gaan. Terwijl Ben buiten bezig is, helpen de anderen me snel om de grootste rommel, de lege flesjes, op te ruimen. Dat bespaart me een heleboel werk morgen. Zodra Ben klaar is, vertrekken ze en blijven Harry en ik alleen achter.
Het is drie uur 's nachts en ik laat me uitgeput in de zetel neerploffen. Een feestje bijwonen is veel minder lastig dan een feestje geven.
'Je bent toch niet boos?' vraagt Harry wanneer hij nog iets naar de keuken brengt.
'Boos?'
'Wel ja omdat ik je cadeau nog niet gegeven hebt.'
'Oh dat, wel ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.'
'Je verjaardag is ook pas morgen.'
'Wel technisch gezien ben ik al drie uur en vijf minuten jarig.'
'Oei.' Harry komt naar me toe en trekt mijn schoenen uit. Dan komt hij op mijn schoot zitten, maar op een manier dat zijn romp naar mijn romp wijst. 'Gelukkige verjaardag dan maar.' Heel zacht kust hij mijn lippen en dan bijt hij in mijn onderlip. Hij onderbreekt de kus en gaat naast me zitten om mij dan op zijn schoot te trekken en verder te gaan waar we gebleven waren. Terwijl onze lippen een vurig spel spelen, gaan zijn handen onder mijn kleedje en neemt hij mijn billen vast om er zachtjes in te knijpen.
'I have been waiting for this since I arrived here', zegt Harry. Grappig dat hij soms zaken in het Engels zegt, meestal zijn dat de gevoeligste dingen.
'Waarvoor heb je gewacht?' vraag ik plagend. Harry zijn hand gaat nog verder onder mijn kleedje en dan vist hij de sleutel uit mijn bh.
'Hiervoor.' Hij springt op waardoor ik ook recht kom te staan en hij tilt me heel snel op. Ik slaak een gilletje omdat het plots zo snel gaat en met mij in zijn armen rent Harry de trap op naar mijn slaapkamer. De deur gaat open en in een mum van tijd lig ik op bed. Harry staat aan de rand en knoopt zijn hemd snel open. Ook zijn broek ontmoet de grond. Hij springt op het bed en kruipt naar me toe. Binnen de kortste keren ligt mijn kleedje bij zijn broek.
'Ja amai, kant', zegt hij wanneer hij mijn lingerie ziet.
'Goed gezien', zeg ik.
'Ik zal het niet lang meer zien', klinkt zijn antwoord.

Just can't let her go - H.S.Where stories live. Discover now