18. "Skąd? Biedronki czy z allegro?"

22K 1K 251
                                    

Chcecie długie rozdziały i co tydzień w piątek czy krótkie co dwa trzy dni? Przepraszam ,że tak długo nie było ,ale mam próbne testy.

- Ty na serio nie wiesz co to jest orgazm? - zapytał ze śmiechem , a ja zrobiłam się cała czerwona. Byłam tak skupiona na odpowiedź ,że nawet nie zauważyłam ,kiedy on przyszedł. - Ja ci powiem. - dodał.

- Isac nie...- przerwał mi.

- Wchodzi w ciebie głębiej...szybciej. Biały płyn się wlewa...- przerwałam mu.

- Isac przestań! - krzyknęłam. - Ja znam definicję słowa orgazm. - dodałam.

- Skoro znasz definicję to może przejdziemy do teori. - stwierdził i delikatnie rzucił mnie na łóżko.

- Jeżeli ze mnie nie zejdziesz to pożałujesz. - syknęłam.

- Nie umisz się bawić. - powiedział i zszedł ze mnie.

                               ***

- Jak ci poszedł sprawdzian? - zapytałam.

- Będze pała. - odpowiedziała. - A tobie? - spytała.

- Idiotko przecież ja od ciebie ściągałam! - wydarłam się. - Mówiłaś ,że uczyłaś się do testu przez całą noc. - wytłumaczyłam.

- Ale pomyliłam strony i uczyłam się z nie tego działu. - odparłam.

- Jesteś głupia czy głupia? - zapytałam ,a w tym samym czasie zadzwonił dzwonek na naszą ostatnią lekcję. Razem z Esmeraldą weszliśmy do klasy ostatnie i usiedliśmy w ostatniej ławcę.

Jak zwykle na muzyce chciałam wyciągnąć telefon i słuchawki ,ale dziś nie mogłam. Nasza klasa wystawia sztukę i muszę przynajmniej udawać ,że mnie to interesuje.

- Brakuje nam jeszcze osób,które zaśpiewają końcową piosenkę. - poinformowała nas pani Alles.

- Ambar ładnie śpiewa. - wtrącił się Isac.

- Zamknij...- przerwała mi nauczycielka.

- I to właśnie Ambar zaśpiewa piosenkę. - odpowiedziała. - A ty Isacu jej pomożesz. - dodała z uśmiechem.

- Co!? - wrzasnęliśmy równocześnie.

- Ja nie będę śpiewał ,jakieś gównianej piosenki. - mruknął Nives.

- A ja się nie pokaże na jednej stenie z tym idiotą. - warknęłam.

- A mnie to nie obchodzi. - odparła pani Alles. - Żadne z was nic nie robi ,więc zaśpiewace końcową piosenkę. - dodała.

- Ale ja nie chcę pokazać się na jednej stenie z tym ruchaczem. Jeszcze każdy pomyśli ,że mnie zaliczył! - krzyknęłam ,a potem tego pożałowałam ,ponieważ każda para oczu spojrzała się w moją stronę ,a ja stwierdziłam ,że za dużo czasu spędzam z Nives'em.

- Udam ,że tego nie słyszałam. - mruknęła nauczycielka. - Tu macie teksty piosenki ,którą macie umieć na jutro. - poinformowała nas.

- Na jutro? Przecież ja się tego nie dam rady nauczyć...- odparł Nives.

- Bo nie masz mózgu. - stwierdziłam.

- Mam mózg. - odpowiedział.

- Skąd? Z biedronki czy z  allegro? - zapytałam.

- Z tego samego sklepu co ty masz wibrator. - mruknął.

- Dość tego! - wrzasnęła pani Alles. - Jutro po lekcjach spotykamy się w tej sali i lepiej dla was ,żebyście byli ,a przede wszystkim umieli na pamięć. - dodała.


Bezczelny Sąsiad (Zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz