Podsumowanie

5.2K 106 16
                                    

Postaram się w skrócie opisać o czym jest książka, bo zdaje sobie sprawę, że minęło bardzo dużo czasu, bo jakoś rok? Coś koło tego.

Zapraszam was teraz na mojego Instagrama ta_inna17 piszcie że jesteście z wattpada😊

Jeżeli nie podoba się książka, to proszę przestać pisać bezsensowne komentarze 😊naprawdę te komentarze nic nie wnoszą tutaj 🤷‍♀️ jeżeli się nie podoba, to po prostu nie czytaj czy to tak wiele, a jeśli już musisz czytać, to nie pisz nic.

PODSUMOWANIEM( postaram się od początku oczywiście najważniejsze informacje)

Główni bohaterowie:

Ambar - główna bohaterka

Isac Nives - główny bohater

Patric Cuper - adorator Ambar

Esmeralda - najlepsza przyjaciółka Ambar

Logan - brat Ambar

Bella - siostra Ambar i Logana

Alan Watter - były chłopak Ambar

Dylan - najlepszy przyjaciel Isaca i syn Cupera

Shawn Mendes - najlepszy przyjaciel Isaca

Nicol - córka Ambar i Isaca

Veronica - kuzynka Esmeraldy

Chyba wymieniłam wszystkich najważniejszych jeśli kogoś ominęłam, to mi napiszcie tutaj 😊

Zaczynamy

Ambar i Isac poznali się w dość dziwnych sposób. On mieszkając na przeciwko niej zrobił jej zdjęcie, na którym jest naga. Dzięki czemu też powstał tytuł książki "bezczelny sąsiad"

Ambar i Isac od początku się nienawidzili mimo to musieli razem chodzić do szkoły jak i mieszkać na tym samym osiedlu. W końcu po dość długim czasie zakochali się w sobie.

Ambar od początku musiała znosić wulgarne teksty szefa jej ojca Patricka Cupera.

Patric Cuper pewnego dnia przyszedł do niej do domu dosypał jej czegoś do picia, a następnego dnia wmówił jej, że ją zgwałcił.

Ambar uwierzyła Patricowi, że ją zgwałcił i powiedziała Isac'owi, że go zdradziła. Następnego dnia wyjechała do Nowego Jorku i urodziła córkę Nicol. Oczywiście Nives nie wiedział, że ma dziecko. Przez cały czas myślal, że Ambar go zdradziła.

W Nowym Jorku główni bohaterowie znów się spotkali. Ambar też spotkała Alana Wattera swojego byłego chłopaka.

Po czasie Patric Cuper znów znalazł dziewczynę i wyjawił jej prawdę. Wyjaśnił, że jej nie zgwałcił.

Ambar powiedziała Isac'owi, że Nicol jest jego córka. Był w szoku i na początku nie zaakceptował tego.

Kiedy wszyscy wrócili do rodzinnego miasta Isac miał kłopoty, ponieważ gangster, któremu wisiał milion go znalazł. Nives musiał zniknąć, więc za pomocą swoich przyjaciół Dylana i Shawna upozorował własną śmierć.

Kiedy córeczka Nicol zachorowała na białaczkę byl potrzebny dawca. Kiedy Isac dowiedział się o tym wrócił i uratował życie córki. Był odpowiednim dawca.

Po czasie ujawnił się. Pogodził się z Ambar. Wszystko było wręcz idealne do czasu porwania głównej bohaterki.

Ambar porwał Allan jej były chłopak. Dziewczyna straciła pamięć dzięki czemu Watter wmówił się, że są razem.

I tu się właśnie zakończyło.

Kochani zdaje sobie sprawę, że nie wszystko przypomniałam wam, ale ja pierwszy raz pisze podsumowanie i nie wiem jak to się robi. Też byłoby tego za dużo gdybym o wszystkim przypomniała. Starałam się najważniejsze informacje wam przekazać.

Jeżeli coś jeszcze chcecie, żebym wam przypomniała, to piszcie w komentarzach lub jeśli coś napisałam nie zrozumiałego dla was to napiszcie. Chętnie przypomnę.

Następny rozdział jutro lub pojutrze ze względu na szkole😊

Zostaw coś po sobie 💜

Przepraszam was też za wszystkie błędy. Staram się ich nie robić. Też nie chce nikomu podawać hasła, bo po prostu się boję. Miałam naprawdę bardzo duże kłopoty, żeby odzyskać to konto dlatego nie chce nikomu podawać.

Chciałabym wam też bardzo podziękować. To niesamowite, że wciąż jest tu tyle osób, że w ogóle ktoś tu jeszcze jest i czekał.

Zapraszam na Instagram ta_inna17 tam też się pojawia rzadko, ale jednak pojawiają informacje o rozdziałach💜 piszcie koniecznie, że jesteście stąd.

Bezczelny Sąsiad (Zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz