Zatęskniłam trochę za nimi...
Klasyka to jednak klasyka ❤️
Dla OnTheWayToDreams i wikaczika11
Kiedy wszedłem do mieszkania Stephana, wszystkie światła były pogaszone. W sumie to nic dziwnego, gdyż dochodziła druga w nocy.
Zdjąłem kurtkę, buty i postawiłem walizkę przy drzwiach, i cicho poszedłem do sypialni. Delikatnie otworzyłem drzwi, bo pamiętałem, że skrzypią, a nie chciałem obudzić mojego chłopaka. Kiedy wszedłem do środka, zobaczyłem włączony telewizor, który był przyciszony, a Stephan spał rozłożony na mojej połowie łóżka.
Rozebrałem się szybko, położyłem do łóżka i złożyłem ręce za głowę. Oglądałem przez chwilę telewizję. Leciały akurat jakieś reklamy. Wziąłem pilot i przyciszyłem jeszcze, aby Stephan się nie obudził, a potem odłożyłem pilot na szafkę nocną.
Wpatrywałem się w ekran, kiedy poczułem ruch mojego chłopaka po mojej lewej stronie. Spojrzałem na niego. Obudził się.
- A co ty tu robisz? - uśmiechnął się zaspany.
- Przyjechałem do ciebie - przekręciłem się, aby objąć go ramionami. Chłopak się we mnie wtulił.
- Teraz przyjechałeś?
- Przed chwilą - pocałowałem jego czoło. - Tęskniłem za tobą.
- Ja za tobą też... Lubisz takie kino? - kiwnął głową na telewizor.
- Słucham? - spojrzałem tam i zobaczyłem, że zaczął się jakiś film erotyczny. - Moje ulubione.
- Wiedziałem - zaśmiał się. - Wyłącz to.
- Dlaczego? Obejrzyjmy.
- Nie. Nie będę z tobą oglądał pornoli - chciał sięgnąć po pilot, ale objąłem go w pasie. Przekręciłem się, więc Stephan wylądował na plecach, a ja na nim. - Jak chcesz to to oglądaj - chciał mnie z siebie zrzucić, ale mu nie pozwoliłem, więc się zaśmiał. - Andi!
- Słucham? - sięgnąłem po pilot i wyłączyłem telewizor. - Bardzo uważnie.
- Cieszę się... Zejdź ze mnie - poprosił, a ja pocałowałem jego szyję. - Andi! - jęknął, bo zrobiłem mu malinkę. Zszedłem z niego i położyłem się obok. Przytuliłem się do niego i pocałowałem w policzek.
- Kocham cię.
- Ja ciebie też - spojrzał mi w oczy i pocałował delikatnie moje usta. - Najbardziej na świecie.