Dla Stewie6
Przyjmijmy, że chłopaki są studentami 😁😁😁
I przepraszam, bo będzie baaaaardzo anatomiczne, ale akurat się tego uczę 😂😂😂 Niestety sama 😂😂😂
- Czyli... - Andi przekręcił się na brzuch na moim łóżku. - Długość względna jest ze stawem, a bezwzględna bez stawu, tak? - zapytał dotykając swojego barku.
- Tak - przytaknąłem. - Długość względna od wyrostka barkowego - dotknąłem wystającej kości na jego barku. - A bezwzględna od guzka kości ramiennej... - przesunąłem palce na tylną część jego ramienia.
- No dobra - westchnął. - A długość absolutna? Od guzka do środkowego palca?
- Tak - podniosłem się z podłogi i położyłem się obok niego na łóżku
- Ok... To w sumie jest proste...
- Jeszcze kończyna dolna - znalazłem odpowiednią notatkę w kartkach, które walały się po podłodze mojego pokoju. - Długość względna i bezwzgledna podobnie - patrzyłem na pismo Andiego na odpowiedniej kartce. - Długość uda od krętarza większego...
- Mhym - chłopak położył dłoń w odpowiednim miejscu na moim udzie.
- Do szpary stawu kolanowego - dokończyłem, a Andi przesunął dłonią po tylnej części mojego uda i zatrzymał ją na środku stawu kolanowego.
- Może teraz obwody? - wyszeptał mi do ucha. - Kończyny dolnej.
- Daj spokój - westchnąłem. - Mieliśmy się uczyć.
- Przecież się uczymy... Najbardziej mnie interesuje obwód P2*.
- Andi - odepchnąłem jego dłoń, gdy znalazła się na moim pośladku.
- I P1 długi** - pocałował moją szyję.
- Przestań - uderzyłem do w dłoń. - Zaraz sam będziesz się uczył.
- Wolę naukę w praktyce - zabrał mi notatki.
- To kup sobie manekina, a mnie nie dotykaj - zepchnąłem go z łóżka. Blondyn się zaśmiał i podniósł z podłogi.
- Zaraz obserwiesz - oznajmił i złapał mnie za kostki, aby pociągnąć do siebie. Ściągnął mnie z łóżka i upadłem na niego. Chciałem się podnieść, ale Andi mi na to nie pozwolił.
- Więc jaki był ten obwód P2*? - zapytałem, ulegając mu. Chłopak się zaśmiał i pocałował mnie mocno.
* P2 - od spojenia łonowego do szpary pośladkowej
** P1 długi - od wcięcia jarzmowego rękojeści mostka do przykręgosłupowej krawędzi łopatki